Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mandodiao skrev (37 minutter siden):

Jeg fylte på 18.69kr for et par uker siden, og treffer stadigvekk under 20kr, samt man får rabatter alt etter hvilke medlemskap man har. (På vestlandet)

Hva snittet ligger på har jeg ikke oversikt på, men bunnene kan være ok

Du bur sikkert langs kysten og nær Bergen? Ser at det kan vere lågare pris der enn i distrikta.
Medlemskap hadde eg vel ein gong på 90-talet med noko bonuskort, men ikkje etter det. Var vel noko greier der ein sparte opp over eit heilt år og så kunne bruke det på fylling året etter.

Kan vere prisen har gått ned sidan eg slutta fylle drivstoff og difor ikkje lagt merke til prisen. Dei gongene eg hugsar så har eg berre vore glad for at eg har elbil. Såg dieselen var godt over 24kr her ein gong. Men så lenge eg hadde diesel fram til mai 2023 så var prisen er normalt 21-23kr siste åra.

Skrevet
kremt skrev (2 minutter siden):

Jeg syns denne var ganske godt priset og greit utstyrt. Fin hverdagsbil tror jeg Skoda Elroq 60

Såg på den tidlegare i år, men når ein legg til varmepumpe og adaptiv cruise så vart den jo nesten 400k om eg hugsar rett. Har ikkje fått testa MGS5, men den virkar vere meir for pengane.

Skrevet (endret)
12 minutes ago, Gazer75 said:

Såg på den tidlegare i år, men når ein legg til varmepumpe og adaptiv cruise så vart den jo nesten 400k om eg hugsar rett. Har ikkje fått testa MGS5, men den virkar vere meir for pengane.

Jepp elektrisk bakluke og er ekstra, syns elroq skulle hatt mer standard utstyr, bla pluss pakken burde vært inkludert.

Du får mer med kinesk, bla smart #3 godt ustyrt til 360 000 eller brabus med awd for 390 000. 

Endret av onkel_jon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...