Gå til innhold

LCD - Alt du trenger vite


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du glemmer en _liten_ detalj her (sterk underdrivelse btw).

 

Grunnlaget for denne testen er jo det faktum at produsentene har lånt ut et visst antal skjermer til oivind_dahle. Tror ikke de blir særlig fornøyd hvis oivind_dahle plutselig stikker av med testen sin til en annen nettside med langt færre lesere. Da er det heller tvilsomt de hadde lånt ut skjermene til han i utgangspunktet.

 

Liker ikke å være frekk med folk, men det virker som om oivind_dahle tror han har alt å si i denne saken. Hadde produsentene/detaljistene fått vite om hans væremåte, hadde de nok tenkt seg om to ganger. Husk at det finnes ingen bedrifter som leker butikk. De har gjort dette for å tjene mer penger gjennom mersalg og ikke noe annet! :yes:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Er litt uenig i litt av det du skriver Espen ,men du har også litt rett.

 

Væremåten til Mr Dahle er jo ikke så farlig. Jeg er kanskje ikke helt enig i alt han sier ,men hvis han vil bidra med noe positivt er jo det bare bra! Men jeg synes heller ikke at man skal få spesialbehandling bare for at man vil bidra med noe.

 

Og det du nevner med og flytte artikkelen stemmer nok. Men det og legge det ut på forumet er en ting. Kan jo få det på forsiden.

Lenke til kommentar
Væremåten til Mr Dahle er jo ikke så farlig. Jeg er kanskje ikke helt enig i alt han sier ,men hvis han vil bidra med noe positivt er jo det bare bra!  Men jeg synes heller ikke at man skal få spesialbehandling bare for at man vil bidra med noe.

Det jeg tenker på når jeg snakker om hans væremåte er at det virker som om han selv forventer spesialbehandling, noe jeg mener er feil. Selv er jeg tilhenger av janteloven, og synes at alle bør være ydmyk og ikke sette seg selv på en pidestal.

 

Jeg er helt enig at det er positivt at han legger så mye tid ned i poster som "LCD-guiden" som sikkert har bidratt til langt færre poster i skjermer-kategorien. Den store testen han holder på med blir nok også bra, men jeg står på det jeg har sagt at han bør tenke seg om før han kommer med trusler om å ikke stille med testen, da han tross alt skylder diverse bedrifter å utgi den på hw.no.

 

Men ellers må du bare stå på oivind_dahle.. :thumbup:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Ber enkelte slutte å legge ord i min munn. Jeg har aldri sakt at jeg skal trekke lcd testen hvis jeg ikke får det som jeg vil. Jeg har indikert det for å fremskape en reaksjon, noe jeg også har fått.

 

Denne tråden skal handle om LCD ikke om meg som person. Opprett en tråd så møtes vi der...

Lenke til kommentar

Hold deres personlige motforestillinger mot Mr. Dale for dere selv - de hører IKKE HJEMME I DENNE TRÅDEN!

 

Flere off-topic postinger i denne tråden, så stenger jeg ute for fote. Er det klart? Les retningslinjene og hva de sier om å gå off-topic i tråder!

Lenke til kommentar
Ber enkelte slutte å legge ord i min munn. Jeg har aldri sakt at jeg skal trekke lcd testen hvis jeg ikke får det som jeg vil. Jeg har indikert det for å fremskape en reaksjon, noe jeg også har fått.

 

Denne tråden skal handle om LCD ikke om meg som person. Opprett en tråd så møtes vi der...

Av det du nå sa blir jeg kvalm av. Du brukte det jo som en trusel for å få presset igjennom dine meninger. Hvis du ikke ser det, ta deg et norsk kurs. DET står svart på hvit!

 

Tilbake til testen din, VELDIG bra.

Lenke til kommentar
ÅFFTÅPIKK! :p

 

Edit: Yummy, jeg så at du var innom og leste denne tråden etter at jeg hadde postet off-topic men likevel så utestengte du meg ikke, hvorfor det mon tro? Har du problemer med å gjennomføre det du sier?

Nei, men ettersom jeg har litt erfaring med bruk av forumet og ettersom denne tråden hadde x antall brukere når jeg skrev svaret, beregner jeg litt "overhead" slik at de som allerede hadde oppe tråden ikke skal rammes. Jeg bedriver ikke med "tilbakevirkende moderering". Men siden du tviler på min handlekraft, skal jeg mer enn gjerne gjøre et unntak og sette handling bak ord - selv om jeg som sagt ville vente noen minutter slik at alle som var aktive i tråden hadde fått det med seg.

Lenke til kommentar

Men for ****** til å stå for det du sier da Yummy. Nå har du lest denne tråden flere ganger etter at jeg postet Off-Topic! JEG VIL BLI BANNET!

 

Jeg har null interesse av å henge på et forum der hvor moderatorer og forumsmtyret er så utrolig lite intelligente og hvor de ikke klarer å ta til seg negativ kritikk på en skikkelig måte. Dere slår heller brutalt ned og slenger warns og utestenger heller i fleng. *sniff sniff* NAZISTYRE!

 

Vel, nå forsvinner jeg vel ut for godt, men dette prøvde jeg også på for 4 uker siden, men da ble jeg faktisk spurt av nevnte mod om hvor lenge jeg ville bli bannet og så sier jeg, for livstid og så gir han meg en uke bare. Hva er det for noe teit da?

Lenke til kommentar

*yummy ser du er her: men du sa på en annen tråd: "Tråden vil bli åpnet igjen når jeg har gått gjennom den."

Men du er jo her? Hva med å gjøre deg ferdig med en ting for å gå videre?

 

*slett denne når du har lest den.. vet jo ikke om du har fått det med deg når du er så opptatt med helt andre ting.

Endret av Nikern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...