Gå til innhold

LCD - Alt du trenger vite


Ni kon

Anbefalte innlegg

xlnt:

 

Ikke føl deg oversett og lei,

for snille gutter ordner det seg.

 

Du har jo tatt inn en katt i ditt hus

men jeg mistenker det for at du skal få fler mus.

 

nå har du venta nesten alt for lenge

du må virkelig del 2 trenge.

 

innen nitten timer er den her

og det helt uten lakk og lær.

 

så at jeg sender den til deg nå, ønsker jeg ikke

på det punktet lar jeg meg ikke rikke.

 

Det er ikke lett å lage rim

ordene på tungen er som lim

 

Jeg velger å slutte å rime nå,

bare vent noen timer til du , så......

 

 

edit: jeg er kanskje ikke så god til å regne..

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens jeg ventet på svar fra Øyvind Dahle

Så jeg meg nødt til å gå i dvale

 

Har grått meg i søvn mang en kveld

Siden jeg ikke klarer å finne skjerm selv

 

Del 2 bør helst løse mitt problem

Hvis ikke selger jeg pc'en og blir bohem

 

xlnt

- forvirret "poet" :blink:

 

(Hva mener du med regneproblemer? Vi ble vel lovet denne del 2 i dag, eller hva?) ;)

Lenke til kommentar
del 3 tester vi bare 5 modeller

Del 3??? Prøver du å talivet av meg?

Må jeg vente enda lenger med å handle da?

 

Hva testes i del 3 da? Større enn 19"?

Highend expensive shit?

Skjermer som lager kaffe, pusser skoene dine og forteller deg hvor pen du er mens du surfer?

Lenke til kommentar

må gi deg riktig på high nd expensiv shit.

 

Dette er skjermer som sørger for at samboer ikke prater til deg på mange måneder. Hun vil også garantert ikke pusse skoene dine og lage kaffe, men hun vil garantert påpeke hvor idiot du er som bruker så mye penger på en skjerm......

 

det er 20" og 21".

 

 

Begynner vel på del 4 snart...

 

Hvordan redde forholdet til samboer....

Må bare se om min metode fungerer først....

Lenke til kommentar
må gi deg riktig på high nd expensiv shit.

 

Dette er skjermer som sørger for at samboer ikke prater til deg på mange måneder. Hun vil også garantert ikke pusse skoene dine og lage kaffe, men hun vil garantert påpeke hvor idiot du er som bruker så mye penger på en skjerm......

 

det er 20" og 21".

 

 

Begynner vel på del 4 snart...

 

Hvordan redde forholdet til samboer....

Må bare se om min metode fungerer først....

Hmm... Kan du gi et hint om hva slags prisklasser vi snakker om da? Jeg har nemlig satt av en pen sum til dette. Kjøper seff ikke det dyreste som finns hvis jeg ikke ser verdien i det.

 

Når det gjelder del 4 - samboerforhold, kan du tjene en shitload med dineros hvis du finner fasitsvarene.

 

(Del 2 fortsatt ikke publisert)

Lenke til kommentar

Den store lCD-testen del 4

 

Andelen av par som velger samboerskap øker jevnt og trutt, det samme gjør også andelen av elektroniske ”dubiditter” i de enkelte hjem. Dette til stor glede for den litt hårete delen av forholdet, mens den ofte litt penere deler vrir seg om i fortvilelse. Vi vil gjennom denne delen prøve å belyse enkelte områder som gjør din hverdag bedre.

 

Svigermor, ”kvinnedag”, roser, stearinlys…. Det er fort gjort å gå seg vill i enkelte spesifikasjoner og betegnelser som ofte benyttes av eksperten på området. Vi vil ta for oss ulike spesifikasjoner og uttrykk som benyttes av eksperten i forholdet, og komme med eventuelle løsninger. Følger du denne kan lykke oppnås:

 

 

 

Sosialt samvær

 

Mange hårete fjolls går i fella, og tror dette er øl med gutta på puben eller en lang kveld med online bf 1942 over nettet. Dette er feil!!!!

 

Sosialt samvær deles opp i hovedsakelig 2 deler:

 

1) Kosestund i sofaen, med god underholdnig. Her nevnes millionæren, Big Brother og andre reality show. Skulle du mot all formodning prøve deg på tippekampen i denne perioden vil du rett og slett bli sett på som ufølsom og dum.

 

Løsningen her kan til nøds være at man prøver seg frempå med en film, men da bør denne være en kjærlighetskomedie som f.eks ”u got mail”. NB! Samboeren din kan gjerne se denne minst 100 ganger.

 

2) Shoppingtur på kjøpesenter.

 

Dette er kanskje den delen som krever mest av deg. Timene blir lange når du skal traske etter din partner på jaktmarkene hennes. I motsetning til deg har hun ingen mål og mening på kjøpesenteret og det hjelper lite om du påpeker dette. Da er du igjen dum og ufølsom.

Jeg har prøvd utallige metoder for å finne en løsning. Den som kan funger (alt avhengig av dagsform) er å få henne til å prøve en 8-9 plagg av gangen. Still gjerne spørsmål og kommenter masse. Plukk også ut mange plagg som hun skal prøve. Ingen fare her, da hun oftes ender opp med ikke å kjøpe noen av de. Tiden hun bruker i garderoben kan benyttes til mysing på personalet, som ofte er meget attraktive.

 

Venner / Familie.

 

Et meget hett tema for din samboer. Når du blir samboer er det viktig at du

 

1) sletter telefonnumrene til dine gamle flammer og fjerner alle bilder av disse

2) kutter kontakten med alle dine single venner, disse blir oppfattet som en trussel.

 

Greier du å gjøre dette i tillegg til at du benytter 90 % av denne perioden på hennes venner og familie er du home safe.

 

 

 

Hobby / interesse.

 

Husk hennes interesser er de riktige!! Din hovedinteresse DATA, kan bare bli riktig når du viser henne de riktige spillene (Sims og lignende) og IRC. Hun kan da finne på å like denne hobbyen. Du bør skrinlegge fotball og pubtur med gutta…

 

Reisemål bør også avtales med henne. Shoppingferie og sydenturer er meget bra valg. Tur til Cbit og Oktoberfestivalen bør ikke foreslåes…

 

 

Merkedager:

 

Oppdater din outlook så fort som mulig. Bryllupsdager, fødselsdager (husk hele familie og vennene hennes) og andre viktige dages som da dere møttes første gang, deres første kyss, deres første reise, etc.

 

Synkroniser denne med en blomsterbutikk og du er garantert home safe!! I blomsterbutikken får du ekspert hjelp som setter opp blomster til ulike anledninger. Det passer dårlig med tre røde roser i begravelse!!

 

Sexliv:

 

Glem alt det du lærte i barndommen av ymse filmer. å ha et sexliv som fungerer er som å starte en gammel 486 med det nyeste operativ systemet: det tar timer å starte opp, og ventetiden kan være lang. Det er viktig at du ikke gjør noen feil her, da hele denne fasen kan ende i en kritisk error. Du kan til nøds skaffe hjelpemidler som kan minske denne ventetiden. Har dessverre ikke funnet det rette enda….

 

Hygiene:

 

Husk å dusje/ barbere deg/ pusse tennene hver dag! Bruk igjen outlook til å oppdatere dette.

 

Gjøres ikke dette kan det få uante følger...

 

 

 

Overraskelser:

 

Mens de fleste hårete personer syns overraskelser er en uting, elskes dette derimot. Oppdater outlooken din igjen slik at den plukker ut tilfeldige dager da du overrasker henne med middag, blomster og sjokolade….

 

 

 

 

Følger du denne bruksanvisningen kan du være heldig å få lov til å bruke din dyrbare tid foran det du elsker mest: datamaskinen. Er du riktig dyktig kan det også hende at du får lov til å kjøpe deg den juvelen du har mest lyst på også.

 

Lykke til : og husk å skaffe deg outlook!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...