Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Hadde de gått på og dødd hadde de jo blitt drept av eliten.

Hadde de gått på og klart det hadde det vært svindel. Snøstormen var for å dekke til.

Hadde de gått i strålende sol hele veien hadde det vært tatt opp ett annet sted og kun skuespill.

 

Så det er uansett meningsløst å diskutere slikt :)

Eliten manipulerer oss enten du vil eller ikke. Noen vil virker det som fordi de ikke går inn for å undersøke vage forklaringer fra ledere i denne verden. "Some of them wanna be used by you" "sweet dreams"

https://youtu.be/fVE8rV3-Zos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaller deg å faktisk sjekke ting selv, ikke kun hente informasjon fra de med samme mening som deg som tjener penger på at du sitter å ser på filmene deres.

 

Jeg vil ikke at du skal ta verken mitt eller youtube sitt ord for noe, men faktisk komme deg ut døra og se og oppleve med egne øyne.

Hvorfor er motviljen så stor mot å sjekke ting i den virkelige verden?

Du har sikkert fått 100 enkle forsøk du kan prøve selv, men har til nå tilsynelatende ikke sett verden utenfor youtube.

 

Hvorfor skal jeg se filmen?

Hva inneholder den, har du sett den, hvilke momenter vil du trekke frem, om det er noen?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg har et forslag - vi starter en kronerulling, kickstarter e.l. for å sende de 5 største flat-jord-youtuberne på et cruise til sydpolen, mot at de dokumenterer alt på video.

Tror du helt ærlig at det påvirker noe?

Tipper de hadde sittet på lugaren med gardinene trukket godt for å sett filmer på youtube som sa jorden var flat hele turen :p

Endret av aklla
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Jeg har et forslag - vi starter en kronerulling, kickstarter e.l. for å sende de 5 største flat-jord-youtuberne på et cruise til sydpolen, mot at de dokumenterer alt på video.

Tror du helt ærlig at det påvirker noe?

 

Vi før spørre herr maxturtall og wildensky om de vil akseptere globejorden dersom disse youtuberne livestreamer når de setter fot på sydpolen.

Lenke til kommentar

Vi før spørre herr maxturtall og wildensky om de vil akseptere globejorden dersom disse youtuberne livestreamer når de setter fot på sydpolen.

De sier nok ja nå, men nei når livestreamen kommer.

De vet jo ikke med mindre de er der selv, og antagelig ikke da heller.

 

Selv er jeg overbevist om at vi kan sette de på ett fly å fly jorden rundt, eller la de bo en måned på ISS uten at de blir overbeviste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er umulig å få de til å akseptere noe som helst av ting de mener er feil. Alt de mener og tror er 100% korrekt og hvis det finnes motbevis så er de konstruert av eliten. Deg går rett og slett ikke an å ha en diskusjon med slike folk, ikke engang en meningsløs diskusjon. Det er rett og slett ingenting å diskutere.

 

Desverre så er det en skrue som er skrudd så ekstremt feil at den ikke kan skrus ut og settes riktig på plass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Hvordan kan du rusle rundt i et fly som beveger seg med 900 km i timen uten å merke farten? I følge flatjordteorien skulle du jo blitt kasta av, ikke sant?"

 

Ikke når flyet går direkte forover.

Men om flyet svinger, er det annerledes.

Ikke hvis du svinger sakte. Det merker du ikke.

 

Og det er midnattsol på Sørpolen. Dette er ikke eneste videoen heller. https://youtu.be/Zc-WlTaG7WY

Endret av Reeve
Lenke til kommentar

Det er det betimelig å spørre flatjorderne:

Hva, om noe, av personlig bevitnelse vil overbevise deg om at jorda er en globe?

 

Polstasjonene langs Antarktis er "ekte", og det inkluderer sydpolstasjonen. Men de kan ligge langs den store antarktiske issirkelen, rundt en flat jord. Og de vil da ligge langt fra hverandre.

 

Hvis en kunne reise i et fly eller båt ved Antarktis og svirpe innom de sydligste delene av New Zealand, Afrika og Latin-Amerika på kort tid, ville det vært et bevis på at det vanlige flat jord-kartet burde forkastes. 

 

Hvis jeg selv kunne blitt brakt ut i verdensrommet, og over i ISS og på veien sett en balljord og et svart verdensrom i alle retninger, ville det vært svært overbevisende. 

 

Det virker litt merkelig at noen objekter som faller mot jorda, vil stanse opp og gå i bane utenfor, mens meteorer ikke ville stanse opp og gå i bane men rett og slett falle ned på jorda. Likevel hevdes det at månen og satelitter har stanset opp. Hvorfor blir ikke meteorer til satelitter de også...

Lenke til kommentar

Ja. Eller så har jeg sett en lignende der cecile skog er sammen med amerikaner til sydpolen. Men det er etter at hun har mistet sin ektemann som døde i everest 33 år gammel. Vet ikke hvor langt jeg skal tro dette her. Det virker absurd at hun skal lyve om å dra til sydpolen.

Men jeg lar meg ikke stoppe helt av dette og ikke tro flat jord lenger selv om Cecilie skog er av våre landsmenn og Aleksander gamme også.

Skjønner at dere tror det ikke kan være så stor konspirasjon. Men jeg kan av alt jeg har sett.

Føler jeg må sitte på denne siden av gjerdet og gi dere informasjon som dere ellers ikke ser. For det kan være sant at konspirasjoner er sanne. Ikke alle. Men mange.

Lenke til kommentar

Det virker litt merkelig at noen objekter som faller mot jorda, vil stanse opp og gå i bane utenfor, mens meteorer ikke ville stanse opp og gå i bane men rett og slett falle ned på jorda. Likevel hevdes det at månen og satelitter har stanset opp. Hvorfor blir ikke meteorer til satelitter de også...

 

En satelitt stopper ikke av seg selv og de står kun stille fordi de har tingogtang (som ikke er vits å forklare igjen) som gjør at de holder seg på plass. En meteor vil ikke stoppe som en satelitt fordi det ikke er noenting som stopper den. Hvordan stopper du bilen? Bremser. Den vil selvfølgelig bremses ned av atmosfæren og til slutt stoppe, men jeg orker ikke forklare mer enn det da du har vist gang på gang at du nekter å forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaller deg å faktisk sjekke ting selv, ikke kun hente informasjon fra de med samme mening som deg som tjener penger på at du sitter å ser på filmene deres.

 

Jeg vil ikke at du skal ta verken mitt eller youtube sitt ord for noe, men faktisk komme deg ut døra og se og oppleve med egne øyne.

Hvorfor er motviljen så stor mot å sjekke ting i den virkelige verden?

Du har sikkert fått 100 enkle forsøk du kan prøve selv, men har til nå tilsynelatende ikke sett verden utenfor youtube.

 

 

Hvorfor skal jeg se filmen?

Hva inneholder den, har du sett den, hvilke momenter vil du trekke frem, om det er noen?

Den varer i 2 og et halvt minutt. Der snakker han om et skuespill av en jente som sier hun så babyer bli kastet ut av inkubatorene av irakiske soldater i Kuwait som hisser opp det amerikanske folk og starter den første Gulf krigen. Slik har eliten kanskje startet de fleste kriger og kjent seg søkkrike på våpenhandel og olje.

Lenke til kommentar

Den varer i 2 og et halvt minutt. Der snakker han om et skuespill av en jente som sier hun så babyer bli kastet ut av inkubatorene av irakiske soldater i Kuwait som hisser opp det amerikanske folk og starter den første Gulf krigen. Slik har eliten kanskje startet de fleste kriger og kjent seg søkkrike på våpenhandel og olje.

Med andre ord, ingenting om jordens form eller relatert til dens form.

Men en fin bekreftelse på at jeg bør fortsette å ikke som ikke blir forklart :)

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Hvordan kan du rusle rundt i et fly som beveger seg med 900 km i timen uten å merke farten? I følge flatjordteorien skulle du jo blitt kasta av, ikke sant?"

 

Ikke når flyet går direkte forover.

Men om flyet svinger, er det annerledes.

Ikke hvis du svinger sakte. Det merker du ikke.

 

Og det er midnattsol på Sørpolen. Dette er ikke eneste videoen heller. https://youtu.be/Zc-WlTaG7WY

Og til denne så har jeg postet denne før

https://youtu.be/fJpk5tgQ73k

Lenke til kommentar

Hvor mange milliarder personer er med på denne konspirasjonen etter din mening, maxRPM?

De rikeste i verden. Deres familier og medlemmer av de høyt utdannende som har deltatt i skoleritualer hvor de sverger til døden i å være med broderskapet. Frimurere fra første grad sverger til døden. Sikkert andre broderskap og foreninger gjør kanskje det samme. Og slik får de makten til å bruke dem.

Resten er vel dere milliarder som beskytter dem i hva enn det skal være.

Lenke til kommentar

 

Vi før spørre herr maxturtall og wildensky om de vil akseptere globejorden dersom disse youtuberne livestreamer når de setter fot på sydpolen.

De sier nok ja nå, men nei når livestreamen kommer.

De vet jo ikke med mindre de er der selv, og antagelig ikke da heller.

 

Selv er jeg overbevist om at vi kan sette de på ett fly å fly jorden rundt, eller la de bo en måned på ISS uten at de blir overbeviste.

 

Og etter å ha sett en god del flat jord argumenter tror jeg nok at dersom dette flyet ikke flyr dem til ISS så vil de ikke bli overbevist.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...