Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Hvordan ser man forskjell på en dukke med drakt plassert i en roveren og en person i drakt plassert i roveren?

Men ja, er ikke uenig med deg, men jeg ser ikke hvordan det skulle sett forskjellig ut så lenge sol-visiret er nede og hele kroppen dekket er det vanskelig å si om det er mann eller dukke, ettersom det ville vært identisk :)

De jeg har sett så svinger jeepen. Men armene virker ikke festet til rattet en gang.

Visste du at Stanley Kubrick som lagde 2001 en romodyssé i 1969 ville gi ut sin siste film før han døde "Eyes wide shut" på datoen 16.Juli 1999

Nøyaktig 30 år etter den såkalte Apollo 11 oppskytningen. Men han døde samme året den 7.Mars som er den 66. dagen i året. Og 666 dager etter 7.Mars er 1.1.2001. Navnet på hans film i 1969. Tilfeldig? Kanskje. Men han var kjent for å legge igjen clues i filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje armene ikke er festet til rattet?

Mine armer er ikke festet til rattet når jeg kjører ;)

 

 

Jorden fremstilt i den filmen, rund som en ball, til og med filmen motser deg.

spacestation.jpg

 

 

 

Ikke at en underholdningsfilm regnes som noe form for bevis i mine øyne, men kanskje i dine?

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

https://www.youtube.com/watch?v=syVP6zDZN7I&t=4s

Verdt å se angående månelandinga..

Hvor mye fikk de betalt for å rekonstruere dette med de antakelser at månedsanden har den og den refleksjonsstyrken? Ikke tok de med refleksjonen som var på støvlene på originalbildet. Ikke en gang på side by side bilde. Da ser det ut som det har blitt retusjert vekk for å ligne mer deres rekonstruksjon.

 

Ingen ting, vil jeg tro... Poenget deres var jo å vise hva man kunne gjøre med dagens grafikkkort, med tanke på light scattering og slikt. Og alt de viste, så henger du deg opp i at de ikke tok med støvlene?
Lenke til kommentar

Hvor mye fikk de betalt for å rekonstruere dette med de antakelser at månedsanden har den og den refleksjonsstyrken? Ikke tok de med refleksjonen som var på støvlene på originalbildet. Ikke en gang på side by side bilde. Da ser det ut som det har blitt retusjert vekk for å ligne mer deres rekonstruksjon.

Du vet hva Nvidia holder på med til daglig håper jeg.

Grafikk......datagrafikk og produksjon av GPUer blandt annet.

Misstenker de har en viss forståelse av hva de holder på med og ganske mye mere en hvilken som helst person som kommer drassende med flat jord konspirasjoner.

Om du ønsker å bevise noe er simuleringer av en flat jord noe som burde komme inn nyttig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Eller har NASA kjøpt og betalt alle som støtter rund jord?

Hvis så, er det noen som kan rette meg til hvor jeg skal sende pengekrav til NASA og lignende organisasjoner? Jeg tror jeg har noen kroner utestående som ville komme godt med akkurat nå.

 

 

 

Du skal bare få det rett på konto, det får ihvertfall jeg èn gang i mnd.

Lenke til kommentar

 

 

Eller har NASA kjøpt og betalt alle som støtter rund jord?

Hvis så, er det noen som kan rette meg til hvor jeg skal sende pengekrav til NASA og lignende organisasjoner? Jeg tror jeg har noen kroner utestående som ville komme godt med akkurat nå.

 

 

 

Du skal bare få det rett på konto, det får ihvertfall jeg èn gang i mnd.

 

Meh, jeg er tydeligvis ikke overbevisende nok. :dremel:

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Tror jeg skal sende regning for refundering av ingeniørgraden min til NASA. Brukte blant annet 3 måneder på et prosjekt om orbitdata for GPS-satellitter. Siden det har blitt bevist her inne at GPS er håndtert av bakkeantenner viser jo dette at graden var svindel og full av usannheter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Hvordan ser man forskjell på en dukke med drakt plassert i en roveren og en person i drakt plassert i roveren?

Men ja, er ikke uenig med deg, men jeg ser ikke hvordan det skulle sett forskjellig ut så lenge sol-visiret er nede og hele kroppen dekket er det vanskelig å si om det er mann eller dukke, ettersom det ville vært identisk :)

De jeg har sett så svinger jeepen. Men armene virker ikke festet til rattet en gang.

 

Du driver stadig og gjentar dette, til tross for at måneroveren ikke hadde ratt men derimot en t-formet stikke som de brukte til å styre med. Dytt framover for å kjøre framover, dytt til høyre eller venstre for å svinge, og dra bakover for å bremse eller, ved hjelp av en bryter, koble inn reversen. Ut ifra det jeg har klart å grave fram så krevdes det ikke store bevegelsen for å styre roveren heller, så man kan også glatt argumentere for at styringen krever såpass liten innsats at det er vanskelig å se i filmklippene du har lagt fram.

Lenke til kommentar

Shaquille O'Neill, enda en basketspiller tror jorden er flat.

Håper de drar til Antarktis og lager en video av 24 timers sol der. De er rike nok og de liker sikkert ikke myndighetene som de tror skjuler noe for dem. Så de vil være troverdige vitner for meg om dette.

Lenke til kommentar

Håper de drar til Antarktis og lager en video av 24 timers sol der. De er rike nok og de liker sikkert ikke myndighetene som de tror skjuler noe for dem. Så de vil være troverdige vitner for meg om dette.

Helt til de gjør det og får ett resultat som ikke støtter deg, da er de kjøpt og betalt av NASA ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Shaquille O'Neill, enda en basketspiller tror jorden er flat.

Håper de drar til Antarktis og lager en video av 24 timers sol der. De er rike nok og de liker sikkert ikke myndighetene som de tror skjuler noe for dem. Så de vil være troverdige vitner for meg om dette.

 

Om Neil deGrasse Tyson fortalte deg at man får 20 poeng om man scorer fra halvlinja i basketball, ville du trodd på det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...