Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare finner de helt latterlig at kristne "vitenskapsmenn" ikke greier å bli enige om det som står i den eneste boka de har. Det burde jo gi deg også en viss "hmm"-følelse, burde det ikke? Jeg mener, de/dere har hatt noen år å krangle med dere selv på, og enda så er de like langt fra hverandre, om alt fra skapelsen til om enhjørninger fantes. Er du ikke enig?

 

Nei, det gir en trygghet for at Bibelen er den eneste sanne boka. For frimurerne har ingen grunn til å lage falske sekter av andre religioner, da disse allerede er falske.

Innsidere sier at det finnes demoner for enhver last, men at "Christian demon" er den mektigste av dem alle, og så mektig at alle de andre er redde for den. Det viser hvor stor greie det er å jobbe for destruksjon innenfor kristenheten, med misforståelser, sladder og bedrag.

Lenke til kommentar

 

Drit i hva vi faktisk har beviser for liksom, det betyr ingenting sålenge jødeliket kan dyttes frem...

You have such a gentle way with words.

Man blir nesten litt rørt. :love:

 

Prove me wrong :) Gidder ikke å snakke om strukturert, muskulært graveredskap når jeg kan kalle det en spade... 

Lenke til kommentar

 

Om jeg kan få sitere Black Adder (serie 2):

"The eyes are open, the mouth moves, but mister brain has long since departed."

Det er illustrerende at denne spotten kommer fra en slange, for black adder betyr vel svart snok eller noe i den retning!

 

Det er skrevet av Richard Curtis og Ben Elton, men da tjener det kanskje ikke saken din fullt så mye lengre så vi forbigår vel det i stillhet da.
Lenke til kommentar

Bshagen. Dette er et tankeeksperiment om hvordan domen og atmosfæren virker. Fordi flat jordere har ikke midler og vil aldri få støtte fra myndighetene til å finne ut om domen. For dette kan være sannheten og Eliten vil ikke at vanlige folk skal vite sannheten.

https://www.youtube.com/shared?ci=-UDDnpcydHc

Hvorfor vil ikke eliten at vanlige mennesker skal få vite sannheten? Hva tjener de på å holde det skjult?

Lenke til kommentar

Så det du egentlig sier maxRPM er at flat jord jengen er så dumme at de aldri greier å samle sammen nok penger til å utføre noen form for forskning på temaet, ikke så mye som en lite seilekspedisjon rundt antarktis ?

Eller et kompass og en kikkert til å studere høst og vårgjevndøgn, kun sitte å rope og skrike over at alt er en stor scam fra eliten.

Dere greier altså ikke å sette sammen en organisasjon som samler inn penger blandt likesinnede til forskning eller ekspedisjoner.

Hvor mange er dere på værdensbasis for eksempel forresten?

Endret av perpyro
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sa tidligere i tråden at jeg så utifra fly midt på natten og så ingen stjerner. Og når man ser på disse luftballong filmene så ser man en svart himmel og solen. Men ingen stjerner. Denne videoen kan forklare teorien.

 

https://www.youtube.com/shared?ci=oYsNvRaI9Cg

Seriøst? Jeg har sett masse stjerner når jeg flyr om natta, og jeg flyr langdistanse om natta to ganger i mnd, og har gjort det i 4 år snart. Er du heeeelt sikker nå? Dette er ikke noe du bare finner på? Tipper på det siste da jeg tviler på at du egentlig flyr så ofte

 

EDIT: Om jeg ikke er altfor dritings (noe det er en overhengende for) når jeg reiser hjem om tre uker, så skal jeg knipse noen bilder for deg jeg ;)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Ligner i så måte på sine "brødre" i kreasjonismen, de klarer heller ikke å jobbe med å finne faktiske bevis for sine påstander da de er mer opptatt av å juge om sine påstander enn å finne faktiske bevis, bevis de selv påstår at finnes der ute, men som de ikke gidder å lete etter selv... av ukjente årsaker... eller kanskje fordi det er lettere å juge enn å jobbe med bevisene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...