Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

Jeg tror nok veldig mye av denne terroren er nok på grunn av at de som ønsker seg makt har nettopp fått den via det vi vestlige land har gjort i de siste årene.

 

Ta Saddam Hussein for eksempel , så destabiliseringen av flere land som Egypt , Libya , Iran bare for å nevne noen. Afghanistan er jo også et godt eksempel hvor vi "Europeere" har gått inn sammen med Amerikanerne for å frigjøre befolkningen uten å faktisk ha ting klart for hvordan man skal få dem ut fra helvete de bor i. 

Overrasker denne listen noen ? http://listcrux.com/top-10-countries-known-for-producing-opium/

 

Helt utrolig at ikke dette fokuseres mer på, selv i vestlige medier. 

 

Selvsagt er det fordi vesten har fullstendig maltraktert halve religionen at de angriper vesten. Det skal så jævla lite logisk sans til for å skjønne det at man nesten må stemme republikansk for å ikke skjønne det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Europa fylles opp av sinte unge menn som er særlig utsatt for å utøve vold, kriminalitet og terror. Jeg driter egentlig i hvilke type folk det er, om det er moderate muslimer fra midtøsten, eller om det hadde vært danske rusmisbrukere. Når de kommer i hopetall og bringer med seg så mye faenskap som ikke hører hjemme i samfunnet vårt så burde de vært stengt ute. 

 

Å bruke motargumentet at vi burde kaste ut menn av Europa fordi menn i stort sett er de som utøver kriminalitet er nesten som å si at når en mygg stikker deg på armen så burde vi kvitte oss med alle insektene i Norge. Det er en dårlig stråmannssammenlikning 

 

Nettopp. Dessverre er det ikke alle som har logisk sans her inne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er det realistisk å kaste alle muslimer ut av europa mener du?

 

AtW

 

 

Det er muligens den eneste løsningen vi har for å unngå en katastrofal borgerkrig i Europa. Om det er mulig eller ei, tja... Det vil uansett skape konflikt. Om den konsekvensen er verdt det er jeg usikker på.

 

Det kommer an på hvordan vi løser problemstillingen.

 

Fordelen med å deportere disse folkegruppene til egne land, er at deres egne land vil bli langt bedre enn det de idag er, med alt disse menneskene har å tilby slike samfunn. Om vi faktisk ønsker å endre verden, er det mulig med frivillig deportasjon f.eks hvor en av lokkemidlene er at vi hjelper disse individene å utvikle sine egne samfunn på en positiv måte.

 

Faktisk kan det skapes fred, stabilitet, rettigheter, demokrati osv i en hel del land på denne måten. Vi kan rett og slett bruke deportasjon til å "oppgradere" andre land, om vi gjør det riktig.

 

 

Det er ikke helt urealistisk hva jeg sier. Det har vært mye prat i Tyskland om Tyrkere som har sett seg lei av Tyskland og er desilusjonert med samfunnet i Tyskland, som selv har valgt å flytte tilbake til Tyrkia for å kunne bidra på en positive måte i Tyrkia. Mange har startet bedrifter i Tyrkia, har bidratt positivt til næringslivet der og økt økonomisk utveksling mellom Tyrkia og Tyskland.

 

Disse folkene har heller ikke fått støtte på noen som helst måte i sin retur til Tyrkia. Tenk hvor mye mer vi kunne utrettet om vi hadde støttet slike personer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

ATWindsor. Menn er nødvendige for et samfunn. Immigranter er ikke..

 

Det du driver med er kverrulering, for du vet allerede svaret.

 

Jepp. De som absolutt vil ha totalt unødvendig, og ekstremt skadelig, muslimsk innvandring, klarer ikke engang å begrunne hvorfor de så fanatisk forsvarer og ønsker dette.

Tja, noen av oss syns at det er galt å bruke vold mot folk som ikke har gjort noen fortred for å kaste dem ut av landet.

 

Du vet omtrent som vi syns det er galt av terroristene å bruke vold mot folk som ikke har gjort noen fortred.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

ATWindsor. Menn er nødvendige for et samfunn. Immigranter er ikke..

 

Det du driver med er kverrulering, for du vet allerede svaret.

 

Jepp. De som absolutt vil ha totalt unødvendig, og ekstremt skadelig, muslimsk innvandring, klarer ikke engang å begrunne hvorfor de så fanatisk forsvarer og ønsker dette.

Tja, noen av oss syns at det er galt å bruke vold mot folk som ikke har gjort noen fortred for å kaste dem ut av landet.

 

Du vet omtrent som vi syns det er galt av terroristene å bruke vold mot folk som ikke har gjort noen fortred.

 

 

Hvor har du det fra at noen her synes det er greit å bruke vold mot noen som ikke har gjort noe galt?

 

Her bruker du bare stråmenn og det er uærlig og en ufin hersketeknikk.

 

Å repatriere mennesker er ikke å bruke vold, men terror -det er vold.

Lenke til kommentar

Hva er det ment å bety Thoto79? Jeg ser ikke hva du argumenterer for eller hva du egentlig mener å utrykke.

 

Jeg mener at folk gjør det utrolig vanskelig å sirkle inn og identifisere de skyldige ekstremistiske rasshøla det er helt avgjørende at vi får kloa i, når man begynner å rote inn 1,7 milliarder muslimer i samme åndedrag. Det er så kontra-produktivt og urettferdig at det gjør helt vondt.

 

Baker for smed er altså når man griper etter en skyldig, men at det ikke er så farlig om man får tatt akkurat den det gjelder. Altså straffe og/eller beskylde noen for hva noen andre har gjort da de befinner seg i samme område, deler religion eller likner på hverandre. Dette er ekstremt destruktivt og farlig og er verdt å påpeke helt til det glir inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi får ikke kastet ut de som er her, men det fullt mulig å stoppe flere fra å komme. Det behøves. Men med snufsemedia og en stor venstreside blir det nok umulig. Dette er bare noe vi må vende oss til. Slike hendelser er skjer ofte i midtøsten og andre land med stor andel av muslimer. Etterhvert som våre ressurer skal fordeles på flere, og flere muslimer kommer som asylinnvandrere vil problemet vokse.

Endret av Ant1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er det realistisk å kaste alle muslimer ut av europa mener du?

 

De uten noe statsborgerskap, ihvertfall. Foruten det så kan man f.eks. forby islam, så vil resten dra frivillig.

 

 

Kaste ut folk som har bodd her i mange tiår? Forby religioner? Høres ut som en kjempeplan.

 

AtW

 

 

Hva andre valg har vi egentlig? Se på hvordan ting utvilkler seg!

 

Det er som å se et tog som krasjer i sakte film. Skal vi sitte å gjøre ingenting og la forferdeligheten utvikle seg videre? Hvor langt skal vi la det gå før vi gjør noe med det?

 

Har du noen andre løsninger? Skal man på magisk vis sortere de onde fra de gode i en gruppe? Det er umulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva er det ment å bety Thoto79? Jeg ser ikke hva du argumenterer for eller hva du egentlig mener å utrykke.

 

Jeg mener at folk gjør det utrolig vanskelig å sirkle inn og identifisere de skyldige ekstremistiske rasshøla det er helt avgjørende at vi får kloa i, når man begynner å rote inn 1,7 milliarder muslimer i samme åndedrag. Det er så kontra-produktivt og urettferdig at det gjør helt vondt.

 

Baker for smed er altså når man griper etter en skyldig, men at det ikke er så farlig om man får tatt akkurat den det gjelder. Altså straffe og/eller beskylde noen for hva noen andre har gjort da de befinner seg i samme område, deler religion eller likner på hverandre. Dette er ekstremt destruktivt og farlig og er verdt å påpeke helt til det glir inn.

 

 

 

 

Fortell meg hvorfor de fleste sunni muslimer holder helt kjeft om IS, hvorfor går dem ikke ut å fordømmer ? Ja det er 10-15 Imaner som gjør det men hvor er alle de andre ledere innen Islam, vi har noen på sosiale medier som sier imot, men ikke mange.

 

Islam er generelt basert på hat og ignoranse, noen ganger er virkeligheten hard å ta til seg..

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hva er det ment å bety Thoto79? Jeg ser ikke hva du argumenterer for eller hva du egentlig mener å utrykke.

 

Jeg mener at folk gjør det utrolig vanskelig å sirkle inn og identifisere de skyldige ekstremistiske rasshøla det er helt avgjørende at vi får kloa i, når man begynner å rote inn 1,7 milliarder muslimer i samme åndedrag. Det er så kontra-produktivt og urettferdig at det gjør helt vondt.

 

Baker for smed er altså når man griper etter en skyldig, men at det ikke er så farlig om man får tatt akkurat den det gjelder. Altså straffe og/eller beskylde noen for hva noen andre har gjort da de befinner seg i samme område, deler religion eller likner på hverandre. Dette er ekstremt destruktivt og farlig og er verdt å påpeke helt til det glir inn.

 

 

Jeg tror poenget var de muslimene som bor i Europa. Det er snakk om noen titalls million. Ikke milliarder. Å utvise de til sine egne land har ingenting med global forfølgelse av muslimer å gjøre. Det er ren forsvarstaktikk. Alternativet kan bli meget, meget ille.

 

Selv vil jeg helst unngå borgerkrig/sivilisasjonskrig i Europa. Om løsninger er å utvise 10 millioner muslimer, er det bedre enn at halve Europa dør i krig.

 

 

Thoto79. Jeg skjønner godt skepsisen din og frykten din når du hører slike ting som det som fremstilles som løsninger her. Men hvis alternativet f.eks er borgerkrig eller et liv i konstant frykt, slum og helvete... Hva er da bedre?

 

Dessverre er det umulig å ikke ta alle under samme kam, når problemet er en spesifikk gruppe mennesker. Det er umulig å vite hvilke av disse som er onde og hvilke som ikke er det. Dessuten tror jeg om vi hadde gjort det på riktig måte kunne vi fått mer positivt ut av en slik løsning, enn negativt.

Endret av zeebra
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hva andre valg har vi egentlig? Se på hvordan ting utvilkler seg!

 

Det er som å se et tog som krasjer i sakte film. Skal vi sitte å gjøre ingenting og la forferdeligheten utvikle seg videre? Hvor langt skal vi la det gå før vi gjør noe med det?

 

Har du noen andre løsninger? Skal man på magisk vis sortere de onde fra de gode i en gruppe? Det er umulig.

 

 

Hvis du følger med på nyheter, ser du at det jobbes med saken på bred front. Så mye annet er det ikke å gjøre, man kan aldri gardere seg helt.

 

Å kaste ut alt som heter muslimer er fullstendig urealistisk, og borkastet  tid å focusere på. Det skjønner du hvis du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva om man.......

 

Fjernet grunnlaget for at folk flyktet, og sørget for at de følte seg trygge der de opprinnelig er fra....?

 

:hmm:  :hmm:

 

Det er litt oxymoron. Det er jo våre vestlige samfunn som har skapt grunnlaget for at folk flykter hit. Da må vi stoppe oss selv?

 

Men ja, poenget ditt er ett jeg fullt og helt støtter. Vi må fokusere på å hjelpe andre land og folk i andre land, på en akseptabel måte. Det er slik vi kan hjelpe verden. Ikke ved å tilby fri billett til Europa. Vi kan tross alt ikke har 2 milliarder mennesker her, eller hvor mange som nå heller ønsker å bo her enn der de nå bor. 4 milliard?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva om man.......

 

Fjernet grunnlaget for at folk flyktet, og sørget for at de følte seg trygge der de opprinnelig er fra....?

 

:hmm:  :hmm:

Du mener det kanskje er noe i dette?

 

12112048_687459384716296_666343697167217

 

 

Men hvorfor flykte til den delen av verden som angriper ditt hjemland(jepp, vet at det er pengene og levestandarden som lokker, så ingen ekte flyktninger kommer til Vesten - kun de få som kommer direkte fra FNs leire)? Hvorfor flykter ikke alle til afrikanske og asiatiske land? Det ville vært mer naturlig.

 

For øvrig synes jeg at Vesten ikke burde gå til angrep på land i Midtøsten, og ingen muslimer burde komme hit.

Endret av Hekate81
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...