Gå til innhold

Terror i Brussel


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Det meste med Europeiske sosiale og sikkerhetsproblemer kan spores til innvandringen av ikke-vestlige. Ta Sveriges voldtektsepedemi f.eks.

"spores til innvandringen av ikke-vestlige" hvorfor ikke bare skrive MUSLIMER, så kaller vi en spade for spade?

 

Men der kalte du akkurat en spade for en gaffel. En spade for en spade er Islamister, ikke muslimer. Muslimer er jo alle mulige folk med alle mulige holdninger, Islamistene derimot er kapable til dette vi ser igjen idag og er også de eneste skyldige og de vi må konsentrere oss om å få bukt med.

Islamistene og muslimene har samme "lærebok", sett deg ned og les hvordan vanntro kan behandles i følge denne "lovlige oppskriften på drap av vanntro boka", så kanskje du begynner å skjønne du også.

 

Så en muslim er en islamist og visa versa? Skulle med det nesten tro du kastet deg inn i debatten uten å ha satt deg inn i noenting av det du skal diskutere her, det er isåfall å begynne i gærn ende.

Du går for den klassiske "hersketeknikken". Jeg kan vel få lov til å ha en mening fordi om den ikke stemmer overens med dine meninger.

 

 

Nei av samme grunn det ikke går ikke an å mene at nordmenn er tempelriddere. Dvs det går an, men du må da også forvente å bli korrigert. Eller mener du de norske muslimene jeg har drukket øl med som aldri har sagt ett positivt ord om noen gud overhode egentlig er Islamister jeg må se å holde meg unna?

 

Det er akkurat som du aldri har vært utenfor døra og heller fulgt verden ifra nøye utvalgte youtube videoer. Folk er veldig forskjellige, muslimer seg imellom også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Well played, hva er poenget ditt?

 

At poenget med at "menn bør også fjernes" bare er tullball, ettersom ingen verken makter eller ønsker å gjøre det. Men du kan gjerne fjerne deg selv hvis du gidder.

 

 

Ja, selvfølgelig er det bare tullball, hele poenget er hvor drøyt det er å sparke ut store grupper basert på hvor statistisk sannsynlig det er at de gjør noe kriminelt.

 

AtW

 

 

Hvorfor mener du det skal bo muslimer i Europa, når det innebærer at uskyldige europeere med ujevne mellomrom slaktes i sine egne gater, når det innebærer at europeere daglig utsettes for hatkriminalitet som overfallsvoldtekter, ran og overfall? Er det en pris du synes det er verdt "å betale" for at muslimer skal få bo i Europa? Hva er grunnen til det?

 

 

 

Hvorfor mener du det skal bo menn i Europa, når det innebærer at uskyldige europeere med ujevne mellomrom slaktes i sine egne gater, når det innebærer at europeere daglig utsettes for hatkriminalitet som overfallsvoldtekter, ran og overfall? Er det en pris du synes det er verdt "å betale" for at menn skal få bo i Europa? Hva er grunnen til det?

 
AtW
Lenke til kommentar

Synes nå denne artikkelen her treffer spikeren på hodet ganske bra:

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/Terroren-henger-sammen-med-aksepten-for-parallellsamfunn-Na-ma-det-vare-slutt---Frank-Rossavik-8404425.html

 

attachicon.gifScreen Shot 2016-03-22 at 18.23.43.png

 

 

Sitat:

I dag er såkalte no-go areas et kjent problem flere steder i Europa, i Paris, London, ja, selv i Malmø. Politiet abdiserer ikke offisielt, men uoffisielt er det klart: Går du dit, kan politiet sannsynligvis ikke hjelpe deg om noe skjer.

 

En skal ikke gre alle under en kam, men en må være være tydelig på hva som aksepteres og hva som ikke aksepteres i et sivilisert samfunn.

 

Jeg bodde tidligere i Brussels i flere år, og jeg er ikke overrasket over at dette har skjedd. Brussels er/har blitt en stor slum. Antallet nord Afrikanere og folk fra midtøsten er meget høyt, og veldig mange av de er arbeidsledige og desilusjonerte.

 

Jeg vurderte faktisk å skrive en fiktiv novelle basert i Brussels, men la fra meg tanken siden jeg ikke er spesielt god til å skrive noveller. Men full gatekrig/sivilisasjonskrig i Brussels på et eller annet tidspunkt hadde ikke overrasket meg.

Endret av zeebra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Well played, hva er poenget ditt?

 

At poenget med at "menn bør også fjernes" bare er tullball, ettersom ingen verken makter eller ønsker å gjøre det. Men du kan gjerne fjerne deg selv hvis du gidder.

 

 

Ja, selvfølgelig er det bare tullball, hele poenget er hvor drøyt det er å sparke ut store grupper basert på hvor statistisk sannsynlig det er at de gjør noe kriminelt.

 

AtW

 

 

Hvorfor mener du det skal bo muslimer i Europa, når det innebærer at uskyldige europeere med ujevne mellomrom slaktes i sine egne gater, når det innebærer at europeere daglig utsettes for hatkriminalitet som overfallsvoldtekter, ran og overfall? Er det en pris du synes det er verdt "å betale" for at muslimer skal få bo i Europa? Hva er grunnen til det?

 

 

 

Hvorfor mener du det skal bo menn i Europa, når det innebærer at uskyldige europeere med ujevne mellomrom slaktes i sine egne gater, når det innebærer at europeere daglig utsettes for hatkriminalitet som overfallsvoldtekter, ran og overfall? Er det en pris du synes det er verdt "å betale" for at menn skal få bo i Europa? Hva er grunnen til det?

 
AtW

 

 

Dette blir det for dumt å svare på. Du er usaklig og klarer ikke forholde deg til spørsmålet jeg stilte i innlegget du svarer på. Du har vel innsett at du ikke har noen grunner som er gode nok, og tør ikke innrømme dette. Whatever.

Endret av Hekate81
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet er at dere ikke har noe godt svar på den problemstillingen, menn er mer overrepresentert enn muslimer, men med ett så treffer det litt nærmere hjertet, nå er du plutselig en del av gruppen som må kastes ut, det er jo helt vanvittig er det ikke, å kastes ut av landet der du bor fordi det er andre folk som er rasshøl, bare fordi du er en mann. Det er utrolig kjipt, hva faen har du til felles med folk som driver med drap og terror? Men det er akk så mye lettere når det er en annen gruppe, når det ikke går utover deg. Dette er ubehagelig å få påpekt, men noen særlig god svar finnes jo så det er "urealistisk" "for dumt", og andre ikke-argument.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ærlig talt ATWindsor. Med så mange poster som du har her å forumet hadde jeg regnet med at du holdt en høyere standard på debattmetodene dine.

 

Kan du ikke slutte med kverruleringen og tåpelige/urealistiske parallellsammenlikninger?

 

Hvordan skal han da kunne forsvare muslimer ? ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet er at dere ikke har noe godt svar på den problemstillingen, menn er mer overrepresentert enn muslimer, men med ett så treffer det litt nærmere hjertet, nå er du plutselig en del av gruppen som må kastes ut, det er jo helt vanvittig er det ikke, å kastes ut av landet der du bor fordi det er andre folk som er rasshøl, bare fordi du er en mann. Det er utrolig kjipt, hva faen har du til felles med folk som driver med drap og terror? Men det er akk så mye lettere når det er en annen gruppe, når det ikke går utover deg. Dette er ubehagelig å få påpekt, men noen særlig god svar finnes jo så det er "urealistisk" "for dumt", og andre ikke-argument.

 

AtW

 

This. Det er så greit så lenge det er noen andre... snakker om slippery slope.

Lenke til kommentar

ATWindsor. Menn er nødvendige for et samfunn. Immigranter er ikke..

 

Det du driver med er kverrulering, for du vet allerede svaret.

 

Jepp. De som absolutt vil ha totalt unødvendig, og ekstremt skadelig, muslimsk innvandring, klarer ikke engang å begrunne hvorfor de så fanatisk forsvarer og ønsker dette.

Endret av Hekate81
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hekate81. Det kan godt stemme. Jeg har faktisk aldri hørt noen som saklig og med gode begrunnelser har diskutert at vi bør ha mer innvandring fra midtøsten.

 

Jeg har også vanskelig for å forestille meg hva disse "gode begrunnelsene" teoretisk sett kan være.

Endret av zeebra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet er at dere ikke har noe godt svar på den problemstillingen, menn er mer overrepresentert enn muslimer, men med ett så treffer det litt nærmere hjertet, nå er du plutselig en del av gruppen som må kastes ut, det er jo helt vanvittig er det ikke, å kastes ut av landet der du bor fordi det er andre folk som er rasshøl, bare fordi du er en mann. Det er utrolig kjipt, hva faen har du til felles med folk som driver med drap og terror? Men det er akk så mye lettere når det er en annen gruppe, når det ikke går utover deg. Dette er ubehagelig å få påpekt, men noen særlig god svar finnes jo så det er "urealistisk" "for dumt", og andre ikke-argument.

 

Å, så du mener det er realistisk for landets kvinner å landsforvise alle menn?

Lenke til kommentar

 

ATWindsor. Menn er nødvendige for et samfunn. Immigranter er ikke..

 

Det du driver med er kverrulering, for du vet allerede svaret.

 

Jepp. De som absolutt vil ha totalt unødvendig, og ekstremt skadelig, muslimsk innvandring, klarer ikke engang å begrunne hvorfor de så fanatisk forsvarer dette.

 

 

Har du hørt uttrykket å rette baker for smed? Slå det opp så vi slipper å rive oss viker i frustrasjon over ignoransen din videre i tråden her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Problemet er at dere ikke har noe godt svar på den problemstillingen, menn er mer overrepresentert enn muslimer, men med ett så treffer det litt nærmere hjertet, nå er du plutselig en del av gruppen som må kastes ut, det er jo helt vanvittig er det ikke, å kastes ut av landet der du bor fordi det er andre folk som er rasshøl, bare fordi du er en mann. Det er utrolig kjipt, hva faen har du til felles med folk som driver med drap og terror? Men det er akk så mye lettere når det er en annen gruppe, når det ikke går utover deg. Dette er ubehagelig å få påpekt, men noen særlig god svar finnes jo så det er "urealistisk" "for dumt", og andre ikke-argument.

 

Å, så du mener det er realistisk for landets kvinner å landsforvise alle menn?

 

 

Er det realistisk å kaste alle muslimer ut av europa mener du?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

ATWindsor. Menn er nødvendige for et samfunn. Immigranter er ikke..

 

Det du driver med er kverrulering, for du vet allerede svaret.

 

Jepp. De som absolutt vil ha totalt unødvendig, og ekstremt skadelig, muslimsk innvandring, klarer ikke engang å begrunne hvorfor de så fanatisk forsvarer dette.

 

 

Har du hørt uttrykket å rette baker for smed? Slå det opp så vi slipper å rive oss viker i frustrasjon over ignoransen din videre i tråden her.

 

 

Ah, du som alltid driver med sjikane og usakligheter. Ignoransen er det nok du som står for, gidder ikke senke meg ned på ditt nivå. :)

Endret av Hekate81
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...