Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan lave gutter få kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en som er 173 cm og har hatt opptil flere kjærester. Selv er jeg riktignok 193 cm høy, men siden det var en periode der jeg bekymret meg for om jeg var for høy til å få meg dame så vil jeg si at dette er et problem som blir så stort som man gjør det til. Er det et problem for deg så blir det et problem for jenta også, siden usikkerheten din vil smitte over på henne og du risikerer at hun vil ende opp med å trekke seg unna. Dessuten, når dere har lagt dere ned spiller ikke høyden så stor rolle uansett. ;)

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

173 cm er ikke så lavt med tanke på at egenrapportert høyde for sesjonspliktige norske menn er omtrent 180 cm (altså kan vi forvente at virkelig gjennomsnittshøyde er litt lavere). http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

 

Men selv er jeg 22 år, 176 cm høy og har ikke kjæreste. Så sjansene dine er nok små, dessverre.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Selvfølgelig får du kjæreste. 173 er da ikke så lavt. Og det finnes maaaasse jenter som er like høy som dette eller lavere. 

Selv er jeg 179 og jente, så jeg søker noen høyere enn meg. Men det finnes høye jenter som ikke bryr seg om at gutten er lavere.

 

Du kommer alltid til å være 173, så ikke noe å gjøre med det. Aksepter det. Hvis du kan det, vil du få bedre selvfølelse og medførende selvtillit og DET er en egenskap jenter liker godt. Så chill out, kjæresten din er rett rundt hjørnet. Eller det neste. 

Lenke til kommentar

Er over 1.90 selv, men har da sett at mer kortvokste har kjærester. Vidar Letho er under halvannen meter og er pop hos damene, og Danny DeVito er ganske kortvokst men har damer i fleng. Det de har til felles utover å være korte, er at de har selvsikkerhet og et yrke de er dyktige i. Hvem du er på innsiden teller ofte mer enn hva man ser på utsiden. Usikkerhet og lav selvtillit er ikke spesielt tiltrekkende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1.70 høy og 21 år, med samboer. Tidligere har jeg Ikke hatt noe problemer med å få kjæreste( r ) selv om jeg ikke er verdens høyeste. Śom flere påpeker ovenfor finnes det flere jenter som er lavere en oss. I tillegg er det en myte (fra min erfaring) at høye jenter ikke er interessert i lave gutter.

 

Edit: Parantes med R uten mellomrom ble til trademark ®

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Feil å sammenlikne med korte kjendiser, siden disse spiller i en helt annen liga med penger og status etc. 

 

Jeg vil tro det er en del lettere å få dame når man er høy, da forskning viser at høydeforskjellen er viktig, men det er jo ikke slik at høyde har alt å si. Tro meg, du kan være høy og rar og allikevel ikke få deg dame. 

 

Sats på jenter som er like høye som deg eller lavere

  • Liker 2
Lenke til kommentar

173 så er du fortsatt høyere enn de fleste damer. Ja, lave gutter kan få kjæreste. Så klart...

 

Men du må spille på andre ting enn høyden. Så klart... Så ikke bare stå og heng ved dansegulvet og glan på jentene. Delta. Det skal jævli lite til for å få seg dame, men DU må ta initiativet. Ikke vent på at hun kommer til deg.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...