Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Står at de har den på lager i veldig mange Lefdal- og Elkjøpbutikker. Får du den med deg i dag hvis du stikker bort nå?

Ikke hvis de gjør som de har fått beskjed om fra Samsung! Butikker får ikke lov å selge før 11.mars

Ringte kundeservice på Elkjøp i går da jeg så de hadde den på lager på Lørenskog. Fikk beskjed om at jeg kunne kjøpe den hvis jeg kjørte dit. Tok turen og ble nærmest hånet av selgeren. Han kunne ikke selge den før 11. mars selv om den var på lager.
I det tilfelle har nok den ansatte på kundeservice vært litt overivrig på å gjøre kunden fornøyd, kan du si. Det er absolutt ikke lov å gi telefonen ut fra butikk før 11 mars. Ingen unntak.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spurte telia. og de sier de har allerede sendt telefonene som skulle komme frem 08 mars og sånt. Min telefon er enda ikke sendt og  den skulle vært LEVERT til 7-8 mars ifølge kundeservice sjefen der. Bare løgn og tull som kommer ut ifra kjeften til de.

Lenke til kommentar

Telia: "Det skal komme enten sms eller epost med sporingsnummer når telefonen er sendt, såvidt meg bekjent så starter pakkingen og sendingen nå slik at alt går ut iløpet av mandag." hmm

 

Last ned Posten sin sporingsapp så får dere umiddelbart beskjed:) Lag bruker med mobilnummeret.

Lenke til kommentar

 

 

 

Pakker blir jo ikke utlevert på lørdager, så du må nok vente til mandagen :). Det positive er at det blir nok en god start på kommende uke!

Pakker kommer fra terminaler til utleveringssted på lørdager nå som før!

Er du heeeelt sikker på det? Fikk sporingsnummer i går. VR brillene fikk jeg dagen etter sporingsnummeret kom. Men det var en ukedag. Hadde vært deilig å få den i dag. Lenge til mandag!
Ja jeg er helt sikker på det! Ikke på at du får telefonen, for det står antagelig 7.mars som estimert levering, men sikker på at det kommer pakker fra terminal til utleveringssted på lørdager! Siden en liten pakke med en telefon er lett å slenge med, så tar de nok med den også. :-)

Fått noen tlf enda?

Lenke til kommentar

jo men syns fortsatt det blir for mye post snakk.

 

og finner du no trill i å alltid hakke på meg? skrive feil og dette? alltid noe negaitvt fra deg....

Før telefonen kom var det rykter og synsing om telefonen. Så blir den lansert, og det snakkes om funksjoner utseende osv.

Så begynner ventetiden på ny telefon! Folk er ivrige, og det er ikke mye annet å snakke om enn posten og når telefonen kommer osv! VI GLEDER OSS!

Så begynner vi å bruke den nye telefonen, og DA kan vi begynne å snakke om hva vi syntes osv osv. Hele tråden her har en naturlig oppbygning og post og sporing er en del av det! Ha en fin kveld! Klarer nesten ikke å sove om natta for jeg gleder meg sånn til ny tlf ??

Lenke til kommentar

er selv i denne tråden nå og venter på at dere skal poste erfaringer.

 

jeg står mellom s7 og lg G5 og håper virkelig denne tråden klarer å hjelpe meg å velge

 

lg g5:

+ modular, kan koble på bedre batteri og kameramodul og bytte batteri

+ aluminium

+ bedre lyd i audiojavk

+ 2 kameraer for vidvinkel

- mindre batteri 2800 mah

- ips skjerm

 

s7:

+ fantastisk skjerm

+ best kamera i mørket

+ rask kamera

+ vanntett

+ batteri!

- deknning? slet mye mes s6

- kan få innbrenning

 

 

 

hardt valg...

Lenke til kommentar

er selv i denne tråden nå og venter på at dere skal poste erfaringer.

 

jeg står mellom s7 og lg G5 og håper virkelig denne tråden klarer å hjelpe meg å velge

 

lg g5:

+ modular, kan koble på bedre batteri og kameramodul og bytte batteri

+ aluminium

+ bedre lyd i audiojavk

+ 2 kameraer for vidvinkel

- mindre batteri 2800 mah

- ips skjerm

 

s7:

+ fantastisk skjerm

+ best kamera i mørket

+ rask kamera

+ vanntett

+ batteri!

- deknning? slet mye mes s6

- kan få innbrenning

 

 

 

hardt valg...

 

Jeg hadde problemer med det samme frem til de ble lansert. Har de siste måneden brukt en LG G4 da det var en relativt rimelig toppmodell som fungerte fint mens jeg ventet på noe nytt fra Samsung og HTC. Tingen er den at jeg ble mektig imponert over G4 på så og si alle punkter. 

 

Det ble dog et langt enklere valg når jeg så G5'en. Den var, etter min mening, vanvittig stygg. Helt sikkert en knallgod telefon, men ble overrasket over utseendet da G4 var en ganske pen telefon. 

 

Helt klart tåpelig å velge telefon ut fra utseendet, men i dag får man vel stort sett en god telefon uansett hvem man velger.

 

Vanntetthet, design og trådløs lading ut av boksen står høyt på listen min, og valget av Samsung i denne runden ble derfor relativt enkelt, spesielt når de viser litt velvilje og lytter på det forbrukerne savnet ved S6/E. 

Lenke til kommentar

 

er selv i denne tråden nå og venter på at dere skal poste erfaringer.

 

jeg står mellom s7 og lg G5 og håper virkelig denne tråden klarer å hjelpe meg å velge

 

lg g5:

+ modular, kan koble på bedre batteri og kameramodul og bytte batteri

+ aluminium

+ bedre lyd i audiojavk

+ 2 kameraer for vidvinkel

- mindre batteri 2800 mah

- ips skjerm

 

s7:

+ fantastisk skjerm

+ best kamera i mørket

+ rask kamera

+ vanntett

+ batteri!

- deknning? slet mye mes s6

- kan få innbrenning

 

 

 

hardt valg...

Jeg hadde problemer med det samme frem til de ble lansert. Har de siste måneden brukt en LG G4 da det var en relativt rimelig toppmodell som fungerte fint mens jeg ventet på noe nytt fra Samsung og HTC. Tingen er den at jeg ble mektig imponert over G4 på så og si alle punkter.

 

Det ble dog et langt enklere valg når jeg så G5'en. Den var, etter min mening, vanvittig stygg. Helt sikkert en knallgod telefon, men ble overrasket over utseendet da G4 var en ganske pen telefon.

 

Helt klart tåpelig å velge telefon ut fra utseendet, men i dag får man vel stort sett en god telefon uansett hvem man velger.

 

Vanntetthet, design og trådløs lading ut av boksen står høyt på listen min, og valget av Samsung i denne runden ble derfor relativt enkelt, spesielt når de viser litt velvilje og lytter på det forbrukerne savnet ved S6/E.

jeg for min del liker designet på g5 har testet selve telefonen også. Og den er mye finere i virkeligheten.

 

Eneste som får meg til å ikke ta g5 er at g4 sitt kamera er veldig veldig treg i mørkere omgivelser. Og har mistet flere bilder pga det. Nå

 

Samsung har gjort mye rett i år men er skremt av dårlig dekning på s6. Mistet mange samtaler med den.

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

 

Om man bestiller fra telenor med abonnement, kommer den da også med operatørlås? Eller er dette noe som har blitt kuttet ut i de senere årene?

Jeg tror at du finner operatørlås kun på "kontantkort"-budsjettmodeller nå for tiden.

 

Vet med 110% sikkerhet at de ikke er låst! ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om man bestiller fra telenor med abonnement, kommer den da også med operatørlås? Eller er det noe som har blitt kuttet ut i de senere år?

 

De har ikke lov til å sette operatørlås på mobilen, og om det er det kan du ringe inn og be om koden for å åpne den. Det eneste du binder deg for eventuelt er å ikke si opp abonnementet

Lenke til kommentar

Kjøper selvsagt både s7 edge og lg g5.

Har vannvittig gode erfaringer fra lg g3 og g4 skinn

 

Samsung sitter alltid langt inne å kjøpe, er vanskelige å selge......men liker å prøve alt

 

Summa Sumarum beholder jeg iPhoneene lenger,selges lettest og gir mest cash i forhold til kjøpspris

Du vet, for å kjøpe så mye telefoner må de selges og

Lenke til kommentar

Noen der ute som kan hjelpe en noob?
Trenger ny mobil da min 4-5 år gamle Sony begynner å svikte.
Aldri hatt Samsung bortsett fra en 1 år gammel tv og 3-4 år gammelt Note nettbrett.
S7 ser jo veldig spennende ut men hvordan er lyd kvaliteten på musikk via "Jack" kontra Sony?
Jeg bruker lesebriller så da er kanskje VR brillene noe jeg ikke får glede av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...