Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det egentlig noe poeng i å velge Edge-versjonen? 

Slik jeg har sett det, så får jeg litt ekstra batteri og en fancy skjerm for 1000kr ekstra.

Tanker?

 

Større skjerm og mer komfort (ihvertfall synes jeg det). I tillegg til større batteri. Synes selv det lett var verdt 1000kr ekstra. Er du usikker så dra å se på de i butikken. Innmaten er lik så det er egentlig bare størrelsen for det meste

 

Mja, vil nå helst bestille før lansering da jeg får med gratis VR..

 

 

Jeg har vært å sett på den flere ganger alt. De hadde den i Telenor butikken på Metro og Expert Strømmen. Sikkert mange andre også kan jeg tenke meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Den store postens sporing av s7tråden.... Denne tråden er totalt uinteressant de neste dagene

Haha folk blir voldsomt desperate, er jo bare snakk om noen dager...

 

Er jo ikke rart. Jeg ser på meg selv som en person som har alltid elsket å hente pakker fra posten og det er alltid digg å åpne de også :) Ser ikke noe galt med at man gleder seg til å få en helt ny telefon med en virtuell reality headset. Jeg prøvde headsettet på telenor sjappa og det var helt sykt. Gleder meg til å få sånn hjem til meg  neste uke :)

 

 

Forstår jo selvfølgelig det, men mange her har jo vært så drøye at de spammer ned kundeservice angående treg leveranse av en ulansert telefon. Kundebehandlerene har nok å sti med, trust me :-)

 

Da får dem ta seg sammen og gi riktig informasjon første gangen. 

Lenke til kommentar

Hei. Har bestilt vanlig s7 siden jeg likte klassisk skjerm best. Til dere som liker 5.1 tommer og er redd for å få mye dårligere batteritid så husk at skjermarealet spiser mye av den ekstra batterikapasiteten til s7 edge. Jeg regna på at den reelle differansen i batterikapasitet er på 7.2% i edge sin favør. Skjermarealet er iallefall ca 9.5 % større på s7 edge. Kan godt hende jeg har regnet litt feil siden det er sent :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Hei. Har bestilt vanlig s7 siden jeg likte klassisk skjerm best. Til dere som liker 5.1 tommer og er redd for å få mye dårligere batteritid så husk at skjermarealet spiser mye av den ekstra batterikapasiteten til s7 edge. Jeg regna på at den reelle differansen i batterikapasitet er på 7.2% i edge sin favør. Skjermarealet er iallefall ca 9.5 % større på s7 edge. Kan godt hende jeg har regnet litt feil siden det er sent :p

Du har regnet feil :nei: Skjermarealet til S7 Edge er drøye 16% større :)

Endret av Slettet+132
Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg. Har brukt iPhone i flere år nå, men velger nå å teste ut Samsung Galaxy S7. 

Ikke at det har vært noe feil med min iPhone 6, men spennende å prøve noe nytt.

 

Har lagt inn forhåndsbestilling på S7 Black, så får vi se hvordan den leverer.

 

har lyst til det jeg og. eneste jeg er litt usikker på er hva som tilsvarer iCloud backup på android. virker ikke som den innebygde google funksjonaliteten tar vare på meldinger, dokumenter, etc som tilhører appene. 

Lenke til kommentar

 

Hei. Har bestilt vanlig s7 siden jeg likte klassisk skjerm best. Til dere som liker 5.1 tommer og er redd for å få mye dårligere batteritid så husk at skjermarealet spiser mye av den ekstra batterikapasiteten til s7 edge. Jeg regna på at den reelle differansen i batterikapasitet er på 7.2% i edge sin favør. Skjermarealet er iallefall ca 9.5 % større på s7 edge. Kan godt hende jeg har regnet litt feil siden det er sent :p

Du har regnet feil :nei: Skjermarealet til S7 Edge er drøye 16% større :)

 

 

Og batteri 20%

Lenke til kommentar

 

Den store postens sporing av s7tråden.... Denne tråden er totalt uinteressant de neste dagene

Haha folk blir voldsomt desperate, er jo bare snakk om noen dager...

 

Ja dette er jo virkelig blitt postmannstråd. Skulle trodd dette var hele livet for enkelte. Holder meg borte en uke tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilket minnekort vil dere gå for? Er det dette som er det raskeste og (beste) ? http://www.ps.no/sandisk-64gb-extreme-pro-sdxc/cat-p/c/p7245947 

Du må handle MicroSD-kort, ikke vanlig SD.

 

Jeg ville gått for et av disse:

 

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDXC/Samsung/Samsung-128GB-Evo-Micro-SDXC-UHS-I-U1-Class-10---48-MB_s

 

http://www.mymemory.co.uk/Micro-SDXC/SanDisk/Sandisk-64GB-Extreme-Micro-SD-%28SDXC%29-Card-%2B-Adapter-90MB_s-Class-10-UHS-I-U3

Endret av byggeren
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...