Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropos postmanntråd. Noen som har bestilt fra Telenor som har hørt noe. Kribler alvorlig i fingrene nå. Sitter med en Nexus 4 med fire timers batteritid, så skal bli greit med noe nytt.

Har ikke hørt noe... Jeg bestilte kl 20.00 den 21.feb så jeg regner med de sender i dag! De sier de starter utsendelse i dag ihvertfall.

Lenke til kommentar

 

Apropos postmanntråd. Noen som har bestilt fra Telenor som har hørt noe. Kribler alvorlig i fingrene nå. Sitter med en Nexus 4 med fire timers batteritid, så skal bli greit med noe nytt.

Har ikke hørt noe... Jeg bestilte kl 20.00 den 21.feb så jeg regner med de sender i dag! De sier de starter utsendelse i dag ihvertfall.

 

Bestilte 21.02.2016 kl 19.11 på djuice.no, ikke hørt noe...

 

Lenke til kommentar

bestilte den 22 fra komplett, står at de får inn på lager den 13+?? ringte til support og fikk forskjellige svar, den ene sa at jeg ikke ville få siden jeg hadde bestilt "forsent", han andre sa det ikke var noe problem siden jeg hadde bestilt så tidlig

 

Bestilte først fra Komplett.no den 21.2 en vanlig S7. Ombestemte meg igår og bestilte Edge fra Siba.no Har fått beskjed idag om at den er sendt og melding på posten :)

Lenke til kommentar

 

bestilte den 22 fra komplett, står at de får inn på lager den 13+?? ringte til support og fikk forskjellige svar, den ene sa at jeg ikke ville få siden jeg hadde bestilt "forsent", han andre sa det ikke var noe problem siden jeg hadde bestilt så tidlig

 

Bestilte først fra Komplett.no den 21.2 en vanlig S7. Ombestemte meg igår og bestilte Edge fra Siba.no Har fått beskjed idag om at den er sendt og melding på posten :)

 

ifølge komplett for 1 uke siden skulle den bli sendt den 8 mars, men litt skeptisk nå...

Lenke til kommentar

 

Noen som vet hvordan det blir med gull S7 og sort clear view? Gull clear view ser ikke bra ut

Mitt er i gull, ser bra ut det!

 

 

Får set på det i butikken. Bare sett bilder, men da var veldig mye klager på forrige versjon clear view. Det ble utrolig lett riper i dekslet og det lagde riper i skjermen også. Har en bestilling på LED coveret, men det blir ikke levert før ute i april. I tillegg om det kun viser tid og ikke de som ringer er det litt dumt. Ser for meg at det kanskje ikke er alltid jeg har lyst å svare, men det blir vel gjort automatisk når jeg åpner dekselet for å se hvem som ringer.

Lenke til kommentar

Jeg er happy happy :) På netcom sa det at de jobbet for fullt å pakket gjennom hele helga alle telefonene og dem skulle få sendt første telefonkø avgårde. Jeg var visst med i den siden jeg fikk min tilsendt i dag :D Men litt misfornøyd med at lageret demmes er plassert HELT sør for sverige. Det er jo sånn ca 4000 km fra hvor jeg bor. Så tar nok en god 2 uker til jeg får min med posten :(

Lenke til kommentar

Jeg er happy happy :) På netcom sa det at de jobbet for fullt å pakket gjennom hele helga alle telefonene og dem skulle få sendt første telefonkø avgårde. Jeg var visst med i den siden jeg fikk min tilsendt i dag :D Men litt misfornøyd med at lageret demmes er plassert HELT sør for sverige. Det er jo sånn ca 4000 km fra hvor jeg bor. Så tar nok en god 2 uker til jeg får min med posten :(

 

Når bestilte du? 

 

Edit: Nvm, fikk mail selv nå! :)

Endret av Chipsmaster
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg bare skal vente litt og lese tester og tilbakemeldinger når telefonen har vært ute i det fri en uke eller to. Vil vite hvor mye ekstra batteritid man får på Edge. Hvis det ikke er betydelig, så kjøper jeg like gjerne den andre versjonen. Skjønt, bør vel kjenne på begge to først.

 

En annen ting (litt bagatellmessig kanskje) er om det er ekte 240 fps slow-mo eller interpolert: http://www.phonearena.com/news/Check-out-this-240fps-slo-mo-video-recording-made-with-the-Samsung-Galaxy-S7-edge_id78868.

 

Noen andre som er litt begeistret over at den støtter RAW (DNG)? Det gir jo muligheter for mye bedre bilder om man er villig til å bruke mer minneplass og gjøre redigering i etterkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...