Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

For den som er i tvil om telefonen innfrir så er det vel en fordel å bestille hos Expert eller komplett.no. De har henholdsvis 30 og 45 dagers åpent kjøp selv på telefoner. Det er jo egentlig fantastisk service.

Har fått beskjed selv at 30 dager ikke gjelder for mobiltelefoner. Ville dobbeltsjekket dette før jeg satset på det.

 

Bestillt meg s7 edge i dag selv.

 

 

 

I nettbutikker skal ikke dette ha noe å si, så lenge telefonene ikke selges med abonnement. Jeg har selv sendt mobiltelefoner i retur innen 30 dager, uten problemer, så lenge varen ser strøken ut, og all emballasje er hel og fin. 

I vanlig butikk med 30 dagers bytterett/returrett gjelder det ikke for enkelte produkter, som f.eks mobiltelefoner. Da Elkjøp strammet inn på dette for en god del år siden, var det fordi dette ble misbrukt av enkelte som "skiftet" telefon vel ofte.

 

I netthandel er reglene for returrett/angrerett uansett annerledes enn i fysisk butikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

For den som er i tvil om telefonen innfrir så er det vel en fordel å bestille hos Expert eller komplett.no. De har henholdsvis 30 og 45 dagers åpent kjøp selv på telefoner. Det er jo egentlig fantastisk service.

Har fått beskjed selv at 30 dager ikke gjelder for mobiltelefoner. Ville dobbeltsjekket dette før jeg satset på det.

 

Bestillt meg s7 edge i dag selv.

 

 

 

I nettbutikker skal ikke dette ha noe å si, så lenge telefonene ikke selges med abonnement. Jeg har selv sendt mobiltelefoner i retur innen 30 dager, uten problemer, så lenge varen ser strøken ut, og all emballasje er hel og fin. 

I vanlig butikk med 30 dagers bytterett/returrett gjelder det ikke for enkelte produkter, som f.eks mobiltelefoner. Da Elkjøp strammet inn på dette for en god del år siden, var det fordi dette ble misbrukt av enkelte som "skiftet" telefon vel ofte.

 

I netthandel er reglene for returrett/angrerett uansett annerledes enn i fysisk butikk.

 

 

Om du tenker på angreretten så gjelder den i 14 dager. Den er alle som selger over nett pliktig til å følge. Du har ikke lov til å bruke varen slik som du kan med f.eks. Elkjøps angrerett. Du kan åpne den og se på den, men ikke noe særlig mer. Den må også leveres med all emballasje som fulgte med. Så jeg ville vært litt forsiktig med produktet. Sjekk alltid vilkårene. Det kan være lurt. 

Lenke til kommentar

 

For den som er i tvil om telefonen innfrir så er det vel en fordel å bestille hos Expert eller komplett.no. De har henholdsvis 30 og 45 dagers åpent kjøp selv på telefoner. Det er jo egentlig fantastisk service.

Har fått beskjed selv at 30 dager ikke gjelder for mobiltelefoner. Ville dobbeltsjekket dette før jeg satset på det.

 

Bestillt meg s7 edge i dag selv.

 

 

 

Det er kun Expert og komplett.no som tilbyr dette. Elkjøp, Lefdal, SIBA og resten av "gjengen" tilbyr ikke dette på mobiltelefoner.

Lenke til kommentar

 

 

 

For den som er i tvil om telefonen innfrir så er det vel en fordel å bestille hos Expert eller komplett.no. De har henholdsvis 30 og 45 dagers åpent kjøp selv på telefoner. Det er jo egentlig fantastisk service.

Har fått beskjed selv at 30 dager ikke gjelder for mobiltelefoner. Ville dobbeltsjekket dette før jeg satset på det.

 

Bestillt meg s7 edge i dag selv.

 

 

 

I nettbutikker skal ikke dette ha noe å si, så lenge telefonene ikke selges med abonnement. Jeg har selv sendt mobiltelefoner i retur innen 30 dager, uten problemer, så lenge varen ser strøken ut, og all emballasje er hel og fin. 

I vanlig butikk med 30 dagers bytterett/returrett gjelder det ikke for enkelte produkter, som f.eks mobiltelefoner. Da Elkjøp strammet inn på dette for en god del år siden, var det fordi dette ble misbrukt av enkelte som "skiftet" telefon vel ofte.

 

I netthandel er reglene for returrett/angrerett uansett annerledes enn i fysisk butikk.

 

 

Om du tenker på angreretten så gjelder den i 14 dager. Den er alle som selger over nett pliktig til å følge. Du har ikke lov til å bruke varen slik som du kan med f.eks. Elkjøps angrerett. Du kan åpne den og se på den, men ikke noe særlig mer. Den må også leveres med all emballasje som fulgte med. Så jeg ville vært litt forsiktig med produktet. Sjekk alltid vilkårene. Det kan være lurt. 

 

 

 

 

Riktig. Og det er alltid viktig å sjekke vilkårene. Evt. kan man kontakte butikken før man bestiller. Jeg har noen ganger returnert produkter innen lovpålagt angrefrist eller utvidet angrefrist satt av butikker på nett. Prøver alltid å lese mye om produktene på forhånd, men det har hendt jeg ikke er fornøyd med det. Da er det greit å kunne returnere for å bytte eller på pengene igjen. Dette har alltid gått greit, og produktet er strøkent, samt at emballasje har vært åpnet på mest skånsomme måte, og tatt vare på.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Da var jeg å kjente på begge i går. Angrer ikke er eneste sekund på at jeg gikk for Edge nei. Det må være den beste mobilen jeg har holdt i hånda, og det med en så stor skjerm. Holdt en Iphone 6S plus for å sammenligne, og det var nesten ikke til å tro at de har like stor skjerm. Gleder meg til neste uke nå ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edge ser digg, men er det ikke litt i veien med skjerm rundt på kantene når du skal holde mobiltelefonen? Utilsiktet touch som utfører handlinger mens man bare holder mobiltelefonen kan bli irriterende. Jeg har lenge ønsket mobiltelefon med skjermen strukket helt ut til kantene(rammeløs) og det ser ut som det ikke vil komme og at det blir Edge i slike tilfeller.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Edge ser digg, men er det ikke litt i veien med skjerm rundt på kantene når du skal holde mobiltelefonen? 

 

Jo, det har du helt rett i.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med tempered glass skjermbeskytter fra S6 Edge? Har brukt det på mange modeller tidligere, men aldri på skjerm med bøyde kanter.

Ingen egen empiri, men gjort litt Research på dette, og virker som om det ikke er noe som er helt perfekt. Zagg skal komme med en til S7E, så jeg avventer test av denne. Regner med den blir dyr og håper den blir bra.

Lenke til kommentar

Så er det noen som har fått mail om at telefonen deres er sendt eller noe? Vet dere om noen som har fått sendt sin telefon her i norge? Vet det er mange i usa. Jeg har hørt at telefonen skal fåes til 07-08 mars av kundesenter sjefen på telia. Også har jeg hørt fra andre som jobber der at det blir sendt 07-08 mars. Også hører jeg i andre sider at det sendes 11 mars. Hører masse tull. Hva tror dere? Når blir det sendt? Jeg bestilte samsung galaxy s7 edge svart. Får man også med gear VR sammen med telefonen?

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med tempered glass skjermbeskytter fra S6 Edge? Har brukt det på mange modeller tidligere, men aldri på skjerm med bøyde kanter.

Ingen egen empiri, men gjort litt Research på dette, og virker som om det ikke er noe som er helt perfekt. Zagg skal komme med en til S7E, så jeg avventer test av denne. Regner med den blir dyr og håper den blir bra.

 

Takk for tilbakemelding.

Ser det selges mange varianter på Amazon, men aner ikke om de er noe bra. Bestilte 3 stk fra xtremeguards med en 90% rabattkode bare for å ha noe. Tør nesten ikke bruke telefonen før jeg får beskyttelse. Mulig jeg går for vanlig protection film før tempered glass blir tilgjengelig.

 

Positivt å se at telefonen tåler såpass mye da :). Ref. artikkelen på framsiden nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...