Gå til innhold

Noen som lever av å jobbe hjemme?


R3v0

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er flere som har funnet seg en måte å leve av med å jobbe hjemme. Det har jeg selv gjort. Eller prøver i hvert fall. Er vel en try-hard...  :hm:

Men har liksom ingen andre valg, da jeg rett og slett ikke får meg jobb, selv om jeg har søkt på alle mulige jobber i det siste.   :dontgetit:

 

Har blant annet startet med å selge søppel.. Trust me or not, men tjener en god del på det  :tease:

 

Tips til flere måter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
R3v0, den 16 Jan 2016 - 22:28, sa:

Hei, lurer på om det er flere som har funnet seg en måte å leve av med å jobbe hjemme. Det har jeg selv gjort. Eller prøver i hvert fall. Er vel en try-hard...  :hm:

Men har liksom ingen andre valg, da jeg rett og slett ikke får meg jobb, selv om jeg har søkt på alle mulige jobber i det siste.   :dontgetit:

 

Har blant annet startet med å selge søppel.. Trust me or not, men tjener en god del på det  :tease:

 

Tips til flere måter?

 

 Hva slags "søppel" kan du egentlig  tjene penger på å selge videre ?

 

  :hmm: 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vi har jo den nye delingsøkonomien som det ble snakket om på nrk-debatten sist torsdag.

Man kan dele bil på nabobil.no

Dele leilighet på Airbnb

Leie ut verktøy o.l og tilby arbeidskraft (vaske, male, måke snø) på visse steder også....

Man kan kjøpe og selge aksjer.

Det samme med leiligheter og biler - om man har litt teft.

 

Mange bekker små gjør en stor Å!

 

Ulovligheter som smugling, ulovlig salg, prostitusjon, kjøre pirat osv. skal man jo self. ikke oppfordre til!

Lenke til kommentar

Ponzi scheme all over.

 

 

 

Recyclix Sp.z o.o may merge these funds with the funds of other Users and its proprietary funds. These merged funds may be used for payments to other Users or for the sake of our mutual corporate aims or otherwise. However, Recyclix Sp.z o.o. shall in any case pay or return you the funds according to this Payment Policy and the Terms of Use.
Lenke til kommentar

 

Av nysgjerrighet, hvor kjøper du plasten og hvem selger du til (om det ikke er en yrkeshemmelighet)?

 

 

Systemet virker på en passiv måte, du kjøper basically søppel, venter mens det blir resirkulert, og selger resirkulert plast med profitt.

 

Jeg vet ikke om dette er legit eller scam, er derfor jeg prøver det ut  :tease:

Er det scam tar jeg bare en refundering (fullt mulig), er det legit, så setter jeg in 50k der   :green:

 

Er egentlig helt genialt, og virker så altfor godt til å være sant :p Spesielt siden det eneste du gjør er å investere + vente = profitt :3

 

Men regner med jeg blir å legge ut bevis på payout dersom noen skulle være interessert  :D  Satser på at dette fungerer  :innocent:

 

 

Er det oljebasert plastmateriale?

 

eller slangeoljebasert plastmateriale?

Endret av Hårek
Fjerner referral link i sitatet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ponzi scheme all over.

 

 

 

Recyclix Sp.z o.o may merge these funds with the funds of other Users and its proprietary funds. These merged funds may be used for payments to other Users or for the sake of our mutual corporate aims or otherwise. However, Recyclix Sp.z o.o. shall in any case pay or return you the funds according to this Payment Policy and the Terms of Use.

 

Well, så lenge man tjener på dette... "ponzi schemet"  :green:  Dessuten, dette er ikke akkurat en "short-term" investering :p Mer en "Long-term". For å få profitt må man altså holde det gående i 2-3 "cycles", litt usikker hvor lenge en "cycle" varer da...  :mellow:

Leste jo dette selv før jeg investerte da  :sleep2: Derfor jeg bare investerte "litt" :p

 

 

http://lmgtfy.com/?q=recyclix

https://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme

 

Det der ser virkelig for godt ut til å være sant. Dersom det hadde vært et seriøst firma, hvor kommer pengene dine inn i bildet? Hvorfor kan de ikke bare resirkulere plast og beholde alle pengene selv?

 

Joo nettopp, derfor jeg tenkte å bare prøve det ut først :p Men de har jo eget kontor også da, med adresse og alt mulig, og jeg har personlig ringt og sendt mail, og i motsetning til mange andre scammere så svarer til veldig raskt og oppriktig  ;)
 
 
Pengene kommer forresten fra de bedriftene som kjøper den resirkulerte plasten, er et stort market for det, som bare blir større og større  :D  
 
Dessuten, man tjener ikke penger med å ikke tørre å satse eller være skeptisk til alt mulig :p
 

 

skjønte ikke helt opplegget, du resirkulerer ikke selv? kommer ikke en lastebil på døra med avfall du skal resirkulere?

Nei, du resirkulerer ikke selv.. Du kan selvfølgelig levere eller selge søpla du har hjemme til recyclix, dersom du leverer det selv... 

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger de deg? Det er trist hvor naive folk er..

 

 

Ponzi scheme all over.

 

 

 

Recyclix Sp.z o.o may merge these funds with the funds of other Users and its proprietary funds. These merged funds may be used for payments to other Users or for the sake of our mutual corporate aims or otherwise. However, Recyclix Sp.z o.o. shall in any case pay or return you the funds according to this Payment Policy and the Terms of Use.

 

Well, så lenge man tjener på dette... "ponzi schemet"  :green:  Dessuten, dette er ikke akkurat en "short-term" investering :p Mer en "Long-term". For å få profitt må man altså holde det gående i 2-3 "cycles", litt usikker hvor lenge en "cycle" varer da...  :mellow:

Leste jo dette selv før jeg investerte da  :sleep2: Derfor jeg bare investerte "litt" :p

 

 

http://lmgtfy.com/?q=recyclix

https://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme

 

Det der ser virkelig for godt ut til å være sant. Dersom det hadde vært et seriøst firma, hvor kommer pengene dine inn i bildet? Hvorfor kan de ikke bare resirkulere plast og beholde alle pengene selv?

 

Joo nettopp, derfor jeg tenkte å bare prøve det ut først :p Men de har jo eget kontor også da, med adresse og alt mulig, og jeg har personlig ringt og sendt mail, og i motsetning til mange andre scammere så svarer til veldig raskt og oppriktig  ;)
 
 
Pengene kommer forresten fra de bedriftene som kjøper den resirkulerte plasten, er et stort market for det, som bare blir større og større  :D  
 
Dessuten, man tjener ikke penger med å ikke tørre å satse eller være skeptisk til alt mulig :p
 

 

skjønte ikke helt opplegget, du resirkulerer ikke selv? kommer ikke en lastebil på døra med avfall du skal resirkulere?

Nei, du resirkulerer ikke selv.. Du kan selvfølgelig levere eller selge søpla du har hjemme til recyclix, dersom du leverer det selv... 

 

Lenke til kommentar

Har du gjort deg noen tanker om hvorfor de har en grense på innskudd via kredittkort, men ikke via bankoverførsel eller Bitcoin?

De vil ikke har Visa og MasterCard på nakken, havne i søkelyset pga. store betalinger til dem osv. Bankoverførsel og Bitcoin kan ikke reverseres.

 

Selvfølgelig svarer de kjapt og konsist før du setter inn pengene!

Men hold oss oppdatert på hvordan dette går.

Lenke til kommentar

Har du gjort deg noen tanker om hvorfor de har en grense på innskudd via kredittkort, men ikke via bankoverførsel eller Bitcoin?

De vil ikke har Visa og MasterCard på nakken, havne i søkelyset pga. store betalinger til dem osv. Bankoverførsel og Bitcoin kan ikke reverseres.

 

Selvfølgelig svarer de kjapt og konsist før du setter inn pengene!

Men hold oss oppdatert på hvordan dette går.

Joda, de tankene har vært innom  :) Men de støtter faktisk paypal også  ;)

 

 

Har lest alt der.. Noen mener det er scam, noen mener det er legit. Så beste måte er bare å prøve det selv ^^ Er det legit så satser jeg på å kjøpe meg opp der også  :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...