Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

 

Foretrekker heller å starte med pereira, mcnair, MBJ, Varela, Schneiderlin osv. Sørgelig dårlig, Young, Mata, Memphis, Blind og Fellaini var rett og slett møkk elendig. Tendenser fra Rooney igjen, det var hvertfall litt positivt. Antar LVG er vekke nå, selvom jeg syntes spillerne har en god del av skylden selv.

 

Synes Young var Uniteds beste, jeg.. Og det sier sitt..

 

Men.. Kan vi virkelig starte med de du nevner? Dagens forestilling holder ikke på noe som helst måte, men å starte med Paddy og co blir i mine øyne for dumt.. Men men.

 

Jeg vet ikke, men jeg syntes faen ikke de andre fortjener startoppstillingen mer enn de jeg nevnte. Jeg ser hvertfall vilje med de jeg nevnte, i forhold til Blind og mata som surrer rundt i 90 minutter. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillerne har 80% av skylden. De gidder faen ikke. Burde være trekk i lønn på hele gjengen. Rooney den eneste som var giret utpå der, hvor enn sykt det er å si slik han har prestert denne sesongen.

Skjønner at de ikke gidder. Alt han gjør virker jo håpløst. Det verste er jo byttene og XI. Hvorfor i helvete blir Schneiderlin benket gang på gang, mens afroen får spille?

Vi skapte ikke tonnevis av sjanser i begynnelsen av sesongen heller. Da fungerte det bra nok bakover, men nå er spillerne uten selvtillit og alt går i dass. LvG må stå til ansvar.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Spillerne har 80% av skylden. De gidder faen ikke. Burde være trekk i lønn på hele gjengen. Rooney den eneste som var giret utpå der, hvor enn sykt det er å si slik han har prestert denne sesongen.

 

Enig. Blind var katastrofe i dag igjen, han har utrolig mange feilpasninger. Martial faller for lett hele tiden, det ser så dumt ut når vi vet han er sterk som en bjønn. Memphis.. bare.. lol. Carrick er en skygge av seg selv.

 

Rooney, Herrera og tildels Fellaini var de eneste med nok aggresivitet og vilje i dag.

Lenke til kommentar

De eneste som er godkjent fra min side er Rooney, Herrera og De gea (som alltid). Resten er skuffende, Memphis fortjener overhodet ikke å starte lenger, det samme gjelder Blind. Spillere blir ikke juniorspillere pga manageren, det er ikke LVG sin feil at sjanser bommes på hver kamp og idiotiske feil skjer gang på gang. Det er rett og slett dritt dårlig innsats av samtlige.

 

Får håpe ett managerskifte kan hjelpe fremover, selvom jeg har mine tvil.

Lenke til kommentar

 

 

Spillerne har 80% av skylden. De gidder faen ikke. Burde være trekk i lønn på hele gjengen. Rooney den eneste som var giret utpå der, hvor enn sykt det er å si slik han har prestert denne sesongen.

Enig. Blind var katastrofe i dag igjen, han har utrolig mange feilpasninger. Martial faller for lett hele tiden, det ser så dumt ut når vi vet han er sterk som en bjønn. Memphis.. bare.. lol. Carrick er en skygge av seg selv.

 

Rooney, Herrera og tildels Fellaini var de eneste med nok aggresivitet og vilje i dag.

Snakker du om? Fellaini var drit dårlig idag.

Lenke til kommentar

 

 

Spillerne har 80% av skylden. De gidder faen ikke. Burde være trekk i lønn på hele gjengen. Rooney den eneste som var giret utpå der, hvor enn sykt det er å si slik han har prestert denne sesongen.

Enig. Blind var katastrofe i dag igjen, han har utrolig mange feilpasninger. Martial faller for lett hele tiden, det ser så dumt ut når vi vet han er sterk som en bjønn. Memphis.. bare.. lol. Carrick er en skygge av seg selv.

 

Rooney, Herrera og tildels Fellaini var de eneste med nok aggresivitet og vilje i dag.

Snakker du om? Fellaini var drit dårlig idag.

 

Han var elendig ja, men det er det eneste som funker for å komme ut av gjørma. Hadde resten av laget vist like mye vilje til å ta opp fighten så hadde ting sett bedre ut.

 

 

Lenke til kommentar

Lurer på hva De Gea tenker nå. Kunne blitt Real Madrid spiller om 6 mnd og kjempe om ligagull og CL. Han er nå i en klubb som skal slite med å klare Europa League om ikke det skjer noe drastisk i januarvinduet.

 

Synes det er rart at United ikke presterer bedre. Mye potensiale i en del av de nye. Men få som leverer på høyt nivå om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg har blitt slettet. Vennligst ikke gå etter andre brukere, ta heller ballen enn mannen! De av dere som ikke klarer følge beskjeden min, vil bli innkalt til en tur til bakrommet! Reaksjoner på moderatorhandlinger tas i tilbakemeldingsforumet vårt, eller med undertegnede på PM og ikke i denne tråden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...