Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo verre en vi presterte mot Watford forrige runde.

Hva skjer?!

Sånt som skjer når spillerne får null frihet, og må spille kun etter filosofiens instrukser. Kan sammenlignes med sosialisme, hvor staten (LvG) kontrollerer alt og alle. Til slutt går all produktivitet ned og menneskene blir til roboter. Som United spillerne har blitt.

Lenke til kommentar

Foretrekker heller å starte med pereira, mcnair, MBJ, Varela, Schneiderlin osv. Sørgelig dårlig, Young, Mata, Memphis, Blind og Fellaini var rett og slett møkk elendig. Tendenser fra Rooney igjen, det var hvertfall litt positivt. Antar LVG er vekke nå, selvom jeg syntes spillerne har en god del av skylden selv.

Endret av .berZerk
Lenke til kommentar

Foretrekker heller å starte med pereira, mcnair, MBJ, Varela, Schneiderlin osv. Sørgelig dårlig, Young, Mata, Memphis, Blind og Fellaini var rett og slett møkk elendig. Tendenser fra Rooney igjen, det var hvertfall litt positivt. Antar LVG er vekke nå, selvom jeg syntes spillerne har en god del av skylden selv.

 

Synes Young var Uniteds beste, jeg.. Og det sier sitt..

 

Men.. Kan vi virkelig starte med de du nevner? Dagens forestilling holder ikke på noe som helst måte, men å starte med Paddy og co blir i mine øyne for dumt.. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...