Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi tapte mot Norwich, vi taper mot Stoke, vi taper garantert mot Chelsea og så regnet jeg med at LVG går.

 

Inn kommer den enormt kjedelige Mourinho og redder topp 4 for oss. Neste år forsvarer vi oss til andreplass og lovpriser Mourinho og sier at det er poengene som teller, ikke underholdningen. Året etter vinner vi ligaen for så å se at Mourinho ødelegger klubben i starten av beste sesong. Midt i den sesongen får han sparken og vi leter fortvilet etter en ny manager rundt desember.

 

Our next three years.

Lenke til kommentar

Vi tapte mot Norwich, vi taper mot Stoke, vi taper garantert mot Chelsea og så regnet jeg med at LVG går.

 

Inn kommer den enormt kjedelige Mourinho og redder topp 4 for oss. Neste år forsvarer vi oss til andreplass og lovpriser Mourinho og sier at det er poengene som teller, ikke underholdningen. Året etter vinner vi ligaen for så å se at Mourinho ødelegger klubben i starten av beste sesong. Midt i den sesongen får han sparken og vi leter fortvilet etter en ny manager rundt desember.

 

Our next three years.

Faen meg bedre å spille kjedelig og ta poeng enn å spille kjedelig og gi poeng.

Lenke til kommentar

Vi tapte mot Norwich, vi taper mot Stoke, vi taper garantert mot Chelsea og så regnet jeg med at LVG går.

 

Inn kommer den enormt kjedelige Mourinho og redder topp 4 for oss. Neste år forsvarer vi oss til andreplass og lovpriser Mourinho og sier at det er poengene som teller, ikke underholdningen. Året etter vinner vi ligaen for så å se at Mourinho ødelegger klubben i starten av beste sesong. Midt i den sesongen får han sparken og vi leter fortvilet etter en ny manager rundt desember.

 

Our next three years.

I'll take it!

Lenke til kommentar

LvG ser allerede ut som om han har fått sparken der han sitter. Men det mest urovekkende er at måten vi spiller på i dag ikke likner på noe LvG har satt sammen. I dag har spillerne fått lov til å ta sjanser de hadde blitt byttet ut for tidligere i sesongen, og det får oss til å se enda dårligere ut.

Lenke til kommentar

For ett trist lag United er blitt. Helt utrolig at det er brukt 2,5 milliarder på spillere på 2 år, og så er dette hva en sitter igjen med.

 

Det finnes ingen sjanse for at United vinner i dag. Stoke er mange hakk bedre. Mata er forferdelig, Memphis likeså. Blind bør aldri spille back, og Fellaini har heller ingen god kamp.

 

Ut med Mata og Fellaini og Memphis. Martial på kant sammen med Pereira, Roony på topp og Schneiderlin inn sentralt med Herrera opp i 10`er. Kjør på fremover i 45 min nå, har ingen ting å tape på det nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...