Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

Jeg mistenker, om sånn mobbing som dette får fortsette, at vi aldri mer kommer til å kunne få ett normalt menneske å stemme på igjen da ingen ved sine fulle fem vil utsette seg for dette her. Snakker om å skyte seg selv i foten.

Man har ikke akkurat valget mellom to normale mennesker i dette valget, eller?

 

 

Nei, bare en av to denne gang og frykten må bli at vi ikke har denne ene ved neste korsvei. Men klart, når "sjefen sjøl" som i Trump ikke går av veien for å framsette løgner som man benytter til en videre mobbekampanje mot ett enkeltindivid, så er det klart at dette smitter over på hans lettledede følgere.

 

Man får vel som fortjent, man må bare prøve å gjøre seg verdig til å fortjene litt mer enn hva man nå sitter å tar imot. Det enkelste hadde vel vært og komme til en enighet hvor man ikke lenger har hjemmel for å prate om en kandidats privatliv, kun den offentlige rollen vedkommende har/har hatt og hvordan vedkommende har løst dette, kandidatens politiske meninger og virke. Alt annet er bare støy, og årets valg skriker etter øreplugger.

 

Tror det er lurt om man prøver noe helt annet neste gang, og siden ikke demente republikanere klarer å styre seg, så man ha en lov mot mobbing, også blant voksne politikere og media.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moving goalposts. Tilbake til hva vi startet med.

 

Clintons lege har forklart at hun er behandlet med antihistaminer for allergiene sine, var dehydrert og utmattet på søndag. Han forklarte også at hun fredag ble diagnostisert med lungebetennelse. Det er ingen grunn til å tvile på dette.

 

Ditt bidrag: youtubevideo med påstått epileptisk anfall fra noen som ikke har undersøkt henne.

 

Jeg stoler mer på legen hennes uttalelse enn på youtubevideoen. Du kan velge å stole på hva du vil. Det er ikke mer komplisert enn det.

Lenke til kommentar

Moving goalposts. Tilbake til hva vi startet med.

 

Clintons lege har forklart at hun er behandlet med antihistaminer for allergiene sine, var dehydrert og utmattet på søndag. Han forklarte også at hun fredag ble diagnostisert med lungebetennelse. Det er ingen grunn til å tvile på dette.

 

Ditt bidrag: youtubevideo med påstått epileptisk anfall fra noen som ikke har undersøkt henne.

 

Jeg stoler mer på legen hennes uttalelse enn på youtubevideoen. Du kan velge å stole på hva du vil. Det er ikke mer komplisert enn det.

Jeg har hatt samme posisjon hele tiden. 

1. Jeg mistenker at Clinton har Parkinson, symptomene passer og en del fjernleger er enig. Det er ikke noe jeg kan bevise, det er noe jeg mistenker.

2. Jeg stoler ikke på en lege som er kjøpt og betalt av Clinton. Hvorfor stoler du blindt på en slik lege? Og enda verre, hvorfor forventer du at jeg skal stole blindt på en slik lege.

 

Har du noen som helst argumenter som ikke er basert på denne legen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, en nevrokirurg som forsåvidt også kan kalles "fjernlege", ved navn Dr. Sanjay Gupta, som mener legens uttalelse samsvarer med hva man så på søndag. Men både dine og mine "fjernleger" er irrelevant for hva hennes faktiske tilstand er. En lege som har undersøkt henne sin mening er. 

Lenke til kommentar

Ja, en nevrokirurg som forsåvidt også kan kalles "fjernlege", ved navn Dr. Sanjay Gupta, som mener legens uttalelse samsvarer med hva man så på søndag. Men både dine og mine "fjernleger" er irrelevant for hva hennes faktiske tilstand er. En lege som har undersøkt henne sin mening er. 

 

Nei, ingen uavhengig lege har undersøkt henne.

 

Så lenge du ikke har noen ordentlige kilder, så ser jeg ingen grunn til å fjerne min mistanke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg tar hennes leges ord over internettspekulasjoner any day.

 

Så la oss si Trump går helt koko, begynner å skrike og kaste ting i veggen. Dagen etterpå så sier legen til Trump at det var et virus, men nå han bra igjen og det vil aldri skje igjen. Ville du stolt på denne legen, bare fordi han er Trump sin lege?

 

Det du trenger for å bevise at Hillary er frisk, er en uavhengig lege.

Og dette er ikke bare internettspekulasjoner, dette er fjernleger som f.eks. Obamas lege

 

President Obama’s former physician said that he believes Democratic nominee Hillary Clinton should have a neurological examination due to her history of brain injury.

 

During an interview on CNN, Dr. David Scheiner argued that Clinton’s note from her doctor isn’t enough. The letter details that Clinton had follow-up testing in 2013 that showed a full recovery from a concussion and that she tested negative for clotting disorders.

 

“I think she should have had a neurological examination, a thorough neurological examination in 2016,” Scheiner said Tuesday night. “We know what happens to football players who have had concussions, how they begin to lose some of their cognitive ability

 

http://www.thepoliticalinsider.com/obamas-doctor-shocking-news-hillary-health-breaking-news/#ixzz4K2zhSFZ6

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Vel, jeg tar hennes leges ord over internettspekulasjoner any day.

Det du trenger for å bevise at Hillary er frisk, er en uavhengig lege.

 

 

Ja, som sagt:

 

det hadde vært en fordel med en uavhengig helseattest nettopp fordi deres personlige leger har et personlig forhold til kandidatene. Absolutt fornuftig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

..involuntær, men voluntær..

 Det er en dårlig debatteknikk å slenge rundt seg fremmedord som man ikke skjønner noe av selv. Og da holder ikke å linke til Store medisinsk leksikon. Dette gjelder strengt talt ikke bare deg, det er noen gjengangere.. Og bare for å gjøre det klart, man vinner ikke diskusjoner med å slenge rundt seg med fine fremmedord.. ^^

Lenke til kommentar

Den "anfall"-videoen er det dummeste jeg noen gang har sett. Det er fullstendig åpenbart at hun gjør seg til fordi reporterne plutselig alle snakker i munnen på hverandre. Reaksjonen til de rundt levner ingen tvil om at de forsto det. Livet må være hardt for konspirasjonsteoretikere og nettroll.

 

At reportere prater i munn på hverandre skjer ofte, så hvis hun pleier å gjøre slike bevegelser så burde vi ha sett det før. Sannheten er at uventet bråk kan føre til rykk blant folk som har Parkinson. Etter at det hadde skjedd, så var hun ganske flink til å late som hun bare tullet, hun er tross alt en politiker.

 

Dette er hvordan hun normalt oppfører seg når mange prater på en gang

Lenke til kommentar

Når det er sagt burde jo Trumpenissene komme løpende med hostesaft og skjerf ettersom det er en kjent sak at alle demokratiske alternativ til Clinton blir spådd å vinne med tidenes seiersmargin. Om Clinton står hostekula ut så har skap-fascistene ihvertfall en hårfin sjanse for presidentskapet av den enkle grunn at mange hvite sinte Amerikanere har kjøpt og slukt alle konspirasjonsteorinene. Nesten komisk om det ikke hadde vært så alvorlig.

Absolutt, det er derfor jeg nevner det. 

 

Det jeg og en del leger mistenker er at Hillary har en mer alvorlig lidelse. Om det er riktig, så betyr det at hun ikke kan debattere like bra og hun vil orke å drive en ordentlig kampanje. Dette kan føre til at Hillary taper og Trump blir president. Det er ikke noe jeg ønsker.

 

Helst vil jeg se at Hillary tar en uavhengig helsetest. Hvis den viser noen alvorlige problemer, så bør hun gi stafettpinnen til en annen demokrat.

Lenke til kommentar

 

Den "anfall"-videoen er det dummeste jeg noen gang har sett. Det er fullstendig åpenbart at hun gjør seg til fordi reporterne plutselig alle snakker i munnen på hverandre. Reaksjonen til de rundt levner ingen tvil om at de forsto det. Livet må være hardt for konspirasjonsteoretikere og nettroll.

 

At reportere prater i munn på hverandre skjer ofte, så hvis hun pleier å gjøre slike bevegelser så burde vi ha sett det før. Sannheten er at uventet bråk kan føre til rykk blant folk som har Parkinson. Etter at det hadde skjedd, så var hun ganske flink til å late som hun bare tullet, hun er tross alt en politiker.

 

Dette er hvordan hun normalt oppfører seg når mange prater på en gang

 

Slike ting er lett å bortforklare. Det er jo Russland sin feil! Åpenbart.

:roll:

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...