Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

 

 

Om Clinton faktisk skulle være såpass skrall at hun må trekke seg (har vel aldri skjedd før forutenom dødsfall), så er jo det bortimot det verste som kan skje Trump og de demente, da prosedyren som følger tilsier at DNC ganske enkelt velger en alternativ kandidat som da etter alle solemerker vil bli Biden eller Sanders og demokratene vil vinne presidentvervet with a landslide. Det er jo tross alt bare siden vi er stuck med Hillary at dette valget i det hele tatt enda er litt spennende dessverre.

 

 

Ja, at eliten i mediene og DNC har kjempa så aktivt for å få fram den einaste presidentkandidaten som kunne risikera å tapa for Trump er tidenes sjølvmål i moderne politisk historie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Clinton: Diagnostisert med lungebetennelse på fredag. Turen til California kan bli utsatt.

Lungebetennelse blir man frisk av, men regner med at det virker som veldig mye sykdom for folk som trodde på alle ryktene fra Breitbart-leserne og andre deler av alt-right miljøet online.

 

Den seansen i går kan nok neppe forklarast kun med lungebetennelse. Ho kollapsa nærmast heilt. Dei brukte 1,5 timar på å komma med ein offisiell uttale, om det hadde vore lungebetennelse som hadde vore forklaringa, kvifor tok det så lang tid?

 

Kvifor nemnde dei ikkje på førehand at ho hadde fått lungebetennelse? "Hillary har lungebetennelse, men stiller likevel opp for å markere 9/11", osv.

 

Nei, no er det liten tvil om at det går mot Donald Trump som USA sin neste president! Sivilisasjonens beskyttar! Dei svake sin forkjempar!

 

I motsetning til alle som syns det er festlig å spekulere, så inneholdt min post informasjon som var offentliggjort. Hva jeg tror i mitt stille sinn er irelevant for dette.

Men nå er det også slik at diagnosen ikke ble offentliggjort på fredag, den ble offentliggjort av legen i går kveld norsk tid, og før dette hadde man bare spekulasjoner. Grunnen til at det tok litt tid på søndagen før de sa noe er at de ikke har ønsket å gå ut med slik informasjon overhodet.

Det ble forøvrig sagt mer enn hva jeg skrev over, blant annet at hun har slitt med allergier og vært plaget med hoste i lengre tid. Dette kom også fra legen. I tillegg til dette ble det sagt at hun under minnemarkeringen var dehydrert pga en økning i inntak av antihistaminer, som hun hadde fått skrevet ut pga. allergiene for å holde luftveiene klare. Dehydrert, hun følte seg varm og utmattet, og hadde trosset legens anbefaling om å moderere kalenderen sin allerede før helgen. Nå er forøvrig turen til California avlyst.

 

Dette er public info, ingen grunn til å spekulere i hva man ikke vet. Men det var ikke public info for 24 timer siden.

 

 

Forøvrig, og til tross for at de har ønsket å holde slik informasjon for seg selv på Clintons side, så har hun vært mer åpen med slik info enn Trump-kampanjen. Derfra har man kun et harry brev om at Trumps helse er superfraggalicious ellerno, når så du sist at en lege skrev at pasienten scoret positivt på alle tester?   :roll:

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det ser ut til at du glemte en helt avgjørende faktor oppi alt Amerika hatet her, nemlig religionen. Den som får mennesker til å gjøre ting de ellers aldri ville ha gjort, som all den drap, undertrykkelse og erobring som fant sted veldig lenge før du og jeg og Amerika var påtenkt.

 

Hvis du ikke tar med alle medvirkende faktorer til ett problem, så er du jo dømt til å bomme med kuren for det også.

 

 

Jeg påpeker jo akkurat det med religion.

 

 

Se der ja, beklager så ikke det. Syntes allikevel det var svinnende lite snakk om det kontra hva som var dedikert Amerika og vesten i en post som først og fremst omhandler IS og terrorisme. 

 

Kjenner jeg har store problemer med å ta denne etterhvert så vanlige apolegetiske masochist rollen overfor dette problemet her, dette må Islamistene ta på egen kappe og sette igang å reformere den syke religionen de hjernevasker hverandre med og som pr idag plager resten av verden. Klart det er trist når man daglig må lese at det er vår, som i min og din skyld, at religiøse gærninger bedriver sadisme i religionens tjeneste og driter ned eget reir slik at det stinker helt opp hit.

Lenke til kommentar

 

Clinton: Diagnostisert med lungebetennelse på fredag. Turen til California kan bli utsatt.

Lungebetennelse blir man frisk av, men regner med at det virker som veldig mye sykdom for folk som trodde på alle ryktene fra Breitbart-leserne og andre deler av alt-right miljøet online.

Det er langt ifra sikkert at det er hele diagnosen, spesielt med tanke på at dette er ikke den første hendelsen, og det tok dem veldig lang tid å informere media.

 

Det er mye som tyder på at Clinton skjuler en mer alvorlig lidelse, som feks Parkinsons. Parkinsons fører også til lungebetennelse.

 

Langt fra sikkert? Vi vet pr. i dag at det ikke er hele diagnosen. Det er bare hva jeg skrev om det. Men dette var ikke offentlig informasjon for 24 timer siden.

 

Hvorfor spekulere i hva man ikke vet. Allergier fører til tette luftveier i nese og svelg, samt hosting pga. irriterte luftveier. Antihistaminer hjelper mot dette, med dehydrering som mulig bivirkning. Det var iht. legen problemet i går. Lungebetennelsen kom etter at hun hadde brukt antihistaminer i lengre tid for å holde luftveiene klare, slik at hun kunne kjøre på med rallies og fundraisers. Det kunne etter forholdene absolutt bli for mye, og det ble det ifølge legen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Clinton er den yngste av de to kandidatene.

 

Edit:

Etter 12:00 vil informasjonen i brevet fra Clintons lege, offentliggjort av kampanjen i går ettermiddag, bli diskutert med Dr. Sanjay Gupta på CNN New Day, hvor han som lege formodentlig vil gi sin oppfatning av hva Clintons leges uttalelse betyr i klartekst.

Stream for de som evt. måtte være interessert: http://www.zahistations.net/watch-cnn-usa-live

Eller her: http://www.livenewschat.eu/top/

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det ser ut til at du glemte en helt avgjørende faktor oppi alt Amerika hatet her, nemlig religionen. Den som får mennesker til å gjøre ting de ellers aldri ville ha gjort, som all den drap, undertrykkelse og erobring som fant sted veldig lenge før du og jeg og Amerika var påtenkt.

 

Hvis du ikke tar med alle medvirkende faktorer til ett problem, så er du jo dømt til å bomme med kuren for det også.

 

 

Jeg påpeker jo akkurat det med religion.

 

 

Se der ja, beklager så ikke det. Syntes allikevel det var svinnende lite snakk om det kontra hva som var dedikert Amerika og vesten i en post som først og fremst omhandler IS og terrorisme. 

 

Kjenner jeg har store problemer med å ta denne etterhvert så vanlige apolegetiske masochist rollen overfor dette problemet her, dette må Islamistene ta på egen kappe og sette igang å reformere den syke religionen de hjernevasker hverandre med og som pr idag plager resten av verden. Klart det er trist når man daglig må lese at det er vår, som i min og din skyld, at religiøse gærninger bedriver sadisme i religionens tjeneste og driter ned eget reir slik at det stinker helt opp hit.

 

 

Jeg er faktisk rimelig negativ til Islam. Jeg har lest hele Koranen og synes ikke det er grunnlag for en god religion. Jeg synes alle muslimer bør konvertere til Kristendommen om de vil fortsette å være religiøse.

 

Ja, Amerika har jo en mye større rolle i vårt samfunn enn mye annet, så det er naturlig for meg å dediktere mye tid til det når rollen de spiller er såpass negativ.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hysterien rundt Hillarys helse ser ut til å ha nådd en ny høyde i dag etter gårsdagens "medisinske hendelse" på 9/11 seremonien. La oss si at Hillary skjuler et uakseptabelt helseproblem, er dette lovlig? la oss si hun har parkinson (som noen sikkert betalte leger nå spekulerer i), hvis det viser seg at hun har hatt dette lenge, er det lovlig å skjule det? kan hun risikere å bli dømt? Mister demokratene ALL troverdighet? 

Lenke til kommentar

Hysterien rundt Hillarys helse ser ut til å ha nådd en ny høyde i dag etter gårsdagens "medisinske hendelse" på 9/11 seremonien. La oss si at Hillary skjuler et uakseptabelt helseproblem, er dette lovlig? la oss si hun har parkinson (som noen sikkert betalte leger nå spekulerer i), hvis det viser seg at hun har hatt dette lenge, er det lovlig å skjule det? kan hun risikere å bli dømt? Mister demokratene ALL troverdighet? 

Se litt lengre opp på siden. Informasjon fra hennes lege er offentliggjort, ingen grunn til å gå Parkinsons riktig ennå. følg evt. med på New Day om noen minutter, link over for de som evt. vil ha noe annet enn rene spekulasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Se litt lengre opp på siden. Informasjon fra hennes lege er offentliggjort, ingen grunn til å gå Parkinsons riktig ennå. følg evt. med på New Day om noen minutter, link over for de som evt. vil ha noe annet enn rene spekulasjoner.

 

Ingen av dere stoler på Trump sin lege, så hvorfor skal vi stole på Clinton sin lege? Han er ikke uavhengig og vil si det Clinton ønsker at han skal si.

 

Vi vet ikke om Hillary har Parkinson, men det er absolutt en mulighet. Den eneste måten vi kan finne ut om hun tar Parkinson er en uavhengig helseattest. Det kommer ikke til å skje, men hvis hun forsetter å kollapse eller blir borte mange dager i strekk, så tyder det på at Clinton lyver om sin helse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet folk egentlig hvordan Parkinsons slår ut? Heteslag/heteutmattelse er liksom ikke hovedkriteriet for diagnosen.

 

Kan vi ikke heller prøve å holde de usaklige spekulasjonene litt mer relevante? Tror Clinton-motstanderne kunne vunnet mye på å skylde på TIA, vise til tidligere blodpropper og den derav økte risikoen for nye hjerneinfarkt osv. Parkinsons blir så absurd spekulativt og irrelevant.

 

Edit:

Dama kan kommunisere og later ikke til å ha ekstrapyramidale symptomer, altså reagerer jeg litt på valget av hovedmistenkt helseproblem.

Endret av Roedthaarogfregner
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Se litt lengre opp på siden. Informasjon fra hennes lege er offentliggjort, ingen grunn til å gå Parkinsons riktig ennå. følg evt. med på New Day om noen minutter, link over for de som evt. vil ha noe annet enn rene spekulasjoner.

 

Ingen av dere stoler på Trump sin lege, så hvorfor skal vi stole på Clinton sin lege? Han er ikke uavhengig og vil si det Clinton ønsker at han skal si.

 

Vi vet ikke om Hillary har Parkinson, men det er absolutt en mulighet. Den eneste måten vi kan finne ut om hun tar Parkinson er en uavhengig helseattest. Det kommer ikke til å skje, men hvis hun forsetter å kollapse eller blir borte mange dager i strekk, så tyder det på at Clinton lyver om sin helse.

 

Som Dr. Gupta nettopp snakket om: det hadde vært en fordel med en uavhengig helseattest nettopp fordi deres personlige leger har et personlig forhold til kandidatene. Absolutt fornuftig. Men det betyr ikke nødvendigvis at de lyver, og det er ikke uvanlig at helseinformasjon blir holdt privat.

Lenke til kommentar

Vet folk egentlig hvordan Parkinsons slår ut? Heteslag/heteutmattelse er liksom ikke hovedkriteriet for diagnosen.

Hvis dette var Parkinsons så var det ikke et heteslag, men hun mistet kontroll over musklene sine. Dette er ikke første gang hun har kollapset.

 

Noen andre symptomer vi har sett er ufrivillige bevegelser og kronisk hoste. 

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Ufrivillige bevegelser var en konspirasjonsteori, "kronisk" hoste var ikke fullt så kronisk, men periodisk som følge av allergier.

 

Tror man på konspirasjonsteoriene om kreft/syfilis-flekker på tungen, ufrivillige kramper/bevegelser, en egen sprøytemann som fulgte henne med injektoren klar, hjerneskader osv, så virker det som det var mye helseplager. Men om man stripper vekk spekulasjonene, så er det slett ikke mye med allergi og en lungebetennelse.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ufrivillige bevegelser var en konspirasjonsteori, "kronisk" hoste var ikke fullt så kronisk, men periodisk som følge av allergier.

 

Tror man på konspirasjonsteoriene om kreft/syfilis-flekker på tungen, ufrivillige kramper/bevegelser, hjerneskader osv, så virker det som det var mye helseplager. Men om man stripper vekk spekulasjonene, så er det slett ikke mye med allergi og en lungebetennelse.

 

Det er ingen konspirasjonsteori, ser dette ut som naturlige bevegelser? 

 

Og at det var allergier som førte til kronisk hoste er ganske tvilsomt, med tanke på at hun hadde ikke andre allergisymptomer, og allergi er noe hennes team burde klare å behandle og forhindre. Hun har ikke bare opplevet kronisk hoste ute, men det skjer også andre steder som hennes eget privatfly.

 

https://www.youtube.com/watch?v=2gYplpPmbXI

 

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Det ser ut som en ablegøye, så ja, det blir en konspirasjonsteori når man tolker det dithen at hun ikke kontrollerer musklene sine. Problemet med disse teoriene er at de i mange tilfeller går for langt, over the top, og spekulerer på manglende grunnlag.
 

Og at det var allergier som førte til kronisk hoste er ganske tvilsomt, med tanke på at hun hadde ikke andre allergisymptomer, og allergi er noe hennes team burde klare å behandle og forhindre. Hun har ikke bare opplevet kronisk hoste ute, men det skjer også andre steder som hennes eget privatfly.

Hvorfor antas det at allergiene ikke er behandlet. Om de faktisk ga henne antihistaminer for å klare opp luftveiene i nese og svelg, som er hva de sier de har gjort, så fører antihistaminer ofte til dehydrering, og dehydrering kan lett gi irriterte slimhinner. Om irriterte slimhinner i den tørre luften i en flykabin kan føre til litt tørrhoste slik at man må ha et glass vann, så er det absolutt innafor det normale. Å hoppe rett til Parkinsons er ikke innafor det normale.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser ut som en ablegøye, så ja, det blir en konspirasjonsteori når man tolker det dithen at hun ikke kontrollerer musklene sine.

Problemet med disse teoriene er at de i mange tilfeller går for langt, over the top, og spekulerer på manglende grunnlag. 

 

Ser ikke ut som en ablegøye i det hele tatt, Clinton pleier ikke å gjøre slikt, og det passer ikke situasjonen.

 

Hadde dette vært en enkelthendelse, så kunne jeg akseptert det argumentet, men når hun har kronisk hoste og har falt over flere ganger, da begynner jeg å mistenke noe annet.

Lenke til kommentar

Hvorfor antas det at allergiene ikke er behandlet. Om de faktisk ga henne antihistaminer for å klare opp luftveiene i nese og svelg, som er hva de sier de har gjort, så fører antihistaminer ofte til dehydrering, og dehydrering kan lett gi irriterte slimhinner. Om irriterte slimhinner i den tørre luften i en flykabin kan føre til litt tørrhoste slik at man må ha et glass vann, så er det absolutt innafor det normale. Å hoppe rett til Parkinsons er ikke innafor det normale.

 

Nei, jeg antar at allergiene blir behandlet, og da virker det urimelig at hun har så store problemer med hoste, spesielt når det er ingen andre symptomer, 

 

Og her lager du en stråmann

1. Jeg har aldri sagt at det er Parkinson, jeg sa at det kan være det. 

2. Du prøver å dele opp symptomene og så si "kronisk hoste betyr ikke at det er parkinson". Men det jeg sier er at kronisk hoste, med kollaps, men ufrivillige bevegelser tyder på Parkinson. Det kan være noe annet, men å utelukke det er idiotisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun som stod rett foran henne da hun fikk det antatte "anfallet" oppfattet det som en ablegøye. Kronisk hoste er en overdrivelse, det er snakk om allergier behandlet med antihistaminer. Parkinson er "a bridge too far" for å si det sånn. Spekulativt.

Hva er det du tenker som kronisk hoste, at man hoster hele tiden, uansett? Hun har hatt flere hostehendelser den siste måneden, som har ført til at hun ikke klarer å tale lenger. 

 

Og nei, det er ikke bevist at det er allergier. Du mener det er allergier, men har ingen bevis fra en uavhengig kilde. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...