Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Helst vil jeg se at Hillary tar en uavhengig helsetest. Hvis den viser noen alvorlige problemer, så bør hun gi stafettpinnen til en annen demokrat.

 

 

Det kunne vel ha vært en ide å vurdere en uavhengig helseattest for The Donald også?

 

Formuleringer av typen - "If elected, Mr Trump, I can state unequivocally, will be the healthiest individual ever elected to the presidency" - inngir jo ikke akkurat tillit til hans "fastlege", Dr. Bornstein.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Helst vil jeg se at Hillary tar en uavhengig helsetest. Hvis den viser noen alvorlige problemer, så bør hun gi stafettpinnen til en annen demokrat.

 

 

Det kunne vel ha vært en ide å vurdere en uavhengig helseattest for The Donald også?

 

Formuleringer av typen - "If elected, Mr Trump, I can state unequivocally, will be the healthiest individual ever elected to the presidency" - inngir jo ikke akkurat tillit til hans "fastlege", Dr. Bornstein.

 

 

Helt enig  :)

Lenke til kommentar

 

Når det er sagt burde jo Trumpenissene komme løpende med hostesaft og skjerf ettersom det er en kjent sak at alle demokratiske alternativ til Clinton blir spådd å vinne med tidenes seiersmargin. Om Clinton står hostekula ut så har skap-fascistene ihvertfall en hårfin sjanse for presidentskapet av den enkle grunn at mange hvite sinte Amerikanere har kjøpt og slukt alle konspirasjonsteorinene. Nesten komisk om det ikke hadde vært så alvorlig.

Absolutt, det er derfor jeg nevner det. 

 

Det jeg og en del leger mistenker er at Hillary har en mer alvorlig lidelse. Om det er riktig, så betyr det at hun ikke kan debattere like bra og hun vil orke å drive en ordentlig kampanje. Dette kan føre til at Hillary taper og Trump blir president. Det er ikke noe jeg ønsker.

 

Helst vil jeg se at Hillary tar en uavhengig helsetest. Hvis den viser noen alvorlige problemer, så bør hun gi stafettpinnen til en annen demokrat.

 

 

Helt enig, men jeg heller mot at hun som presidentkandidat og apparatet rundt er såpass ansvarlig at de ville ha tatt grep om dette skulle ha vært nødvendig å gjøre. Det er ingen grunn til at vi og media skal spekulere i presidentkandidatens helse da ingen, verken den evnt alvorlig syke hovedpersonen ei heller det demokratiske partiet, ønsker å ha en døende, dement eller psykisk syk kandidat og vil da kunngjøre om kandidaten ikke lenger kan stille.

 

Så vi får nok alle høre det klart og tydelig i absolutt alle tenkelige medier om den dag skulle komme, inntil det velger jeg å takle dette som bare enda litt mer propagandapiss som seg hør og bør.

Lenke til kommentar

Helt enig, men jeg heller mot at hun som presidentkandidat og apparatet rundt er såpass ansvarlig at de ville ha tatt grep om dette skulle ha vært nødvendig å gjøre. Det er ingen grunn til at vi og media skal spekulere i presidentkandidatens helse da ingen, verken den evnt alvorlig syke hovedpersonen ei heller det demokratiske partiet, ønsker å ha en døende, dement eller psykisk syk kandidat og vil da kunngjøre om kandidaten ikke lenger kan stille.

 

Så vi får nok alle høre det klart og tydelig i absolutt alle tenkelige medier om den dag skulle komme, inntil det velger jeg å takle dette som bare enda litt mer propagandapiss som seg hør og bør.

 

Jeg er ikke sikker på at Clinton er ansvarlig nok til å droppe ut om helsen forfaller. F.eks. i 2012 så slo hun hodet og trengte 6 måneder for å bli bra igjen. Bill Clinton nevnte at dette var en veldig alvorlig skade. Allikavel, så valgte hun å forsette i sin stilling. 

 

Vi kan ikke forvente at Clinton slutter selv, Clinton har jobbet hele livet for dette og hennes nære har hjulpet henne i lang tid. Da er det ikke lett å bare slutte, selv om du begynner å få problemer. Hun burde derfor ta en helsetest, da kan hun enten bevise at mistankene er feil, eller så har hun en god grunn til å la en annen Demokrat stille.

Lenke til kommentar

 

Dystonia og Parkinsons er forskjellige sykdommer

Have you ever experienced a painful cramped foot or curled, clenched toes as part of life with Parkinson's? These symptoms can often be a tell-tale sign of dystonia — sustained and often painful muscle twisting, spasms and cramps. Dystonia can be an early symptom of PD, or it can develop later, as a side effect of levodopa.

 

http://www.pdf.org/dystonia

 

Dystonia og Parkinsons er relatert men forskjellige sykdommer-

Dystonia and Parkinson's Disease (PD) are movement disorders that are closely related(ikke det samme). First, both conditions can occur together in certain diseases. People living with PD may experience dystonia as an early symptom or as a complication of treatment. Dopa-responsive dystonia and rapid-onset-dystonia-parkinsonism are hereditary forms of dystonia in which PD is often also present. Other neurodegenerative disorders, such as Wilson’s disease, may have both dystonia and PD, in conjunction to other clinical features. Second, dystonia and PD share common treatments. Anticholinergic medications and levodopa may ameliorate both conditions, and DBS is a surgical alternative for both, although the final brain target may vary. Lastly, PD and dystonia are thought to result from dysfunction of the basal ganglia and their output, although the ultimate cause of the disorders is not known. Further research is necessary to determine the various underlying genetic, environmental, or other underlying mechanisms that may play a role in causing these two related disorders.

http://www.dystonia-parkinsons.org/what-is-dystonia

 

Lenke til kommentar

Thoto79. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du forsvarer en person som Hillary Clinton. Å velge henne blir som å velge Adolf Hitler i 1943, etter faktum er kjent og med visshet at ting vil bli verre.

Hillary blir mer lik Obama eller Bill Clinton enn Hitler.  Trump, med sin autoritære anti-innvandring/rasiste/ holdninger som ønsker å registrere muslimer og saksøke media han ikke liker har mye mer tilfelles til Hitler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Thoto79. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du forsvarer en person som Hillary Clinton. Å velge henne blir som å velge Adolf Hitler i 1943, etter faktum er kjent og med visshet at ting vil bli verre.

 

Gjør deg en tjeneste og ikke sammenlikn noe med Hitler og Nazisme, om ikke temaet nettopp er Hitler og Nazismen.

 

Uansett så handler det mer om å få hindret Trump enn det er å støtte Hillary. Eneste grunnen til at jeg ikke nedverdiger meg med å si at jeg håper hun må tre til side av helsemessige årsaker og at Sanders tar nominasjonen er nok fordi jeg har stirret uanstendighet rett i hvitøyet nå i ett år og har skjønt at det ikke er noe man burde ta etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Thoto79. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du forsvarer en person som Hillary Clinton. Å velge henne blir som å velge Adolf Hitler i 1943, etter faktum er kjent og med visshet at ting vil bli verre.

Hillary blir mer lik Obama eller Bill Clinton enn Hitler.  Trump, med sin autoritære anti-innvandring/rasiste/ holdninger som ønsker å registrere muslimer og saksøke media han ikke liker har mye mer tilfelles til Hitler.

 

 

Det er vel ikke noe galt i å være anti-innvandring når innvandring ødelegger samfunnet? Kanskje ikke så relevant for USA som for Europa, men fremdeles relevant.

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Thoto79. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du forsvarer en person som Hillary Clinton. Å velge henne blir som å velge Adolf Hitler i 1943, etter faktum er kjent og med visshet at ting vil bli verre.

Hillary blir mer lik Obama eller Bill Clinton enn Hitler. Trump, med sin autoritære anti-innvandring/rasiste/ holdninger som ønsker å registrere muslimer og saksøke media han ikke liker har mye mer tilfelles til Hitler.

Det er vel ikke noe galt i å være anti-innvandring når innvandring ødelegger samfunnet? Kanskje ikke så relevant for USA som for Europa, men fremdeles relevant.

Å splitte samfunn og skylde andre etniske gruppere for problemene ødelegger samfunnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Å splitte samfunn og skylde andre etniske gruppere for problemene ødelegger samfunnet.

 

 

Nesten som man skulle tro at flerkultur bare fører til bråk.

 

hmm really makes you think...

 

 

Alt gikk fredelig for seg under vikingtiden mener du, hvor man nær sagt var innavl av motstridende part og hvor nabodalen var eksotisk? Eller hva med absolutt alle andre homogene "sam-rasede" grupperinger som gjennom alle tider har tydd til vold og gått i krig med nærmeste nabo?

 

Om man ikke har noe å krangle om så skal du se at vi finner på noe, også om landet utelukkende hadde vært befolket av blonde bondegutter som deg, tro det eller ei.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Hvordan vekke folk fra hjernevasking? Er folk onde fordi de støtter ondskapens elite, eller vet de bare ikke bedre? Det er iallefall 100% sikkert at en del av de er klar over hva de holder på med, og aktivt støtter en ond verden, misinformasjon og propaganda, tyranniet, krigene og en ond elite.

 

Ikke la deg lure av disse folkene. De bruker alle slags metoder for å manipulere vanlige folk. Om de er hjernevaskede droner, eller om de er onde monstre er ikke helt sikkert. Det som er sikkert er at de er korrupte, på en eller flere måter.

 

Du kan se dem ved sin forakt og aggressjon på forumer som dette, eller de åpenbare løgnene når de taler for media. De utnytter folks naivitet og går rundt og tror de er overlegne. De har lave tanker om folk generelt sett og tror folk er så idiotiske at de kan komme opp med de mest absurde løgnene og alikevel få folk til å tro på pisset som spruter ut av munnen deres og avføringen de prøver å spre til folks hjerner. De er hjernespisere og fostrer frustrasjon, sinne, splittelse blant vanlige folk. Divide and conquer.

 

Polarisering er en suksessfaktor.

 

De er imot verdier og forsøker å ødelegge f.eks kristendommen. De er motstandere av filosofi og frie tanker. De tjener ondskapen.

 

På tide å våkne opp og lukte deres råtne tilstedeværelse.

 

:hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...