Gå til innhold

Hva hvis trump blir president?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kall det naivt, men foreløpig innehar jeg enda såpass tro på menneskeheten at disse politisk motiverte skjelett utgravingene ikke blir en avgjørende faktor. Fokuset på framtiden skriker etter oppmerksomhet, men det hele drukner i gamle røverhistorier.. triste greier.

 

Som at det ikke skulle spilles fotball under en fotballkamp, så begynner dette å bli komisk lite politikk for valgkamp å være.

Lenke til kommentar

 

Kall det naivt, men foreløpig innehar jeg enda såpass tro på menneskeheten at disse politisk motiverte skjelett utgravingene ikke blir en avgjørende faktor. Fokuset på framtiden skriker etter oppmerksomhet, men det hele drukner i gamle røverhistorier.. triste greier.

 

Som at det ikke skulle spilles fotball under en fotballkamp, så begynner dette å bli komisk lite politikk for valgkamp å være.

 

 

Gi våpen til isis = gamle røverhistorier.

 

Nice.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kall det naivt, men foreløpig innehar jeg enda såpass tro på menneskeheten at disse politisk motiverte skjelett utgravingene ikke blir en avgjørende faktor. Fokuset på framtiden skriker etter oppmerksomhet, men det hele drukner i gamle røverhistorier.. triste greier.

 

Som at det ikke skulle spilles fotball under en fotballkamp, så begynner dette å bli komisk lite politikk for valgkamp å være.

 

 

Gi våpen til isis = gamle røverhistorier.

 

Nice.

 

 

Selv om gamle vaner er vonde og vende, så prøv å ikke kjøp absolutt alt du blir servert nå om dagen, du vil ende opp enda mer forvirret enn før. 

Lenke til kommentar

"President Obama just endorsed [Hillary Clinton] today and he said "I don't think there's ever been someone so qualified to hold this office." Now, perhaps that's slightly hyperbolic but it's not a crazy thing to say. Imagine someone saying that of Trump. That would be a statement so rankly partisan and propagandistic as to be indistinguishable from mental illness. It is a claim that cannot be made with a straight face. That difference matters." 

 

- Sam Harris

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke at det trengs, men her fikk brått Hillary enda litt mer kjøtt på beinet med tanke på den kommende debatten.

 

http://www.aftenposten.no/verden/Avis-Trump-kranglet-om-flaggstang_-skal-ha-betalt-bot-med-penger-fra-egen-veldedighetsstiftelse-604997b.html

 

"Donald Trump skal ha brukt 258.000 dollar (2,1 millioner kroner) av pengene i sin egen veldedighetsstiftelse til å betale for juridiske problemer knyttet til forretningsdriften sin, hevder The Washington Post i en ny avsløring."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke at det trengs, men her fikk brått Hillary enda litt mer kjøtt på beinet med tanke på den kommende debatten.

 

http://www.aftenposten.no/verden/Avis-Trump-kranglet-om-flaggstang_-skal-ha-betalt-bot-med-penger-fra-egen-veldedighetsstiftelse-604997b.html

 

"Donald Trump skal ha brukt 258.000 dollar (2,1 millioner kroner) av pengene i sin egen veldedighetsstiftelse til å betale for juridiske problemer knyttet til forretningsdriften sin, hevder The Washington Post i en ny avsløring."

 

Ja, her har me saka som kjem til å snu valkampen i favør Hillary att.

Lenke til kommentar

Opps. Må ha oversett den.

Jeg skal bla tilbake for å se

 

Edit.

Sett det nå. ser ut som standard politikker tullprat, men ja hun har visst en slags politikk.

Hun lover blant annet og kurrere Alzheimer hvis hun blir valgt innen 2025.

 

En president med respekt for seg selv må ha to ting på attesten etter endt tjeneste, nemlig å ha kurert en sykdom og startet en krig. Det er visst noe med å finne balansen her ;)

Lenke til kommentar

Opps. Må ha oversett den.

Jeg skal bla tilbake for å se

 

Edit.

Sett det nå. ser ut som standard politikker tullprat, men ja hun har visst en slags politikk.

Hun lover blant annet og kurrere Alzheimer hvis hun blir valgt innen 2025.

Det virker ikke som om du er oppriktig interessert i å finne ut av hva hennes politikk er, stemmer det?

Lenke til kommentar

 

Opps. Må ha oversett den.

Jeg skal bla tilbake for å se

 

Edit.

Sett det nå. ser ut som standard politikker tullprat, men ja hun har visst en slags politikk.

Hun lover blant annet og kurrere Alzheimer hvis hun blir valgt innen 2025.

Det virker ikke som om du er oppriktig interessert i å finne ut av hva hennes politikk er, stemmer det?

Ho er ikkje så interessert i å fortelja om det. Nesten berre anti-Trump det går i på Twitter-kontoen hennar. Ho prøver å slå Trump i hans spel, ikkje rart ho hev tapt så mykje terreng på meiningsmålingane.

Lenke til kommentar

 

Opps. Må ha oversett den.

Jeg skal bla tilbake for å se

 

Edit.

Sett det nå. ser ut som standard politikker tullprat, men ja hun har visst en slags politikk.

Hun lover blant annet og kurrere Alzheimer hvis hun blir valgt innen 2025.

Det virker ikke som om du er oppriktig interessert i å finne ut av hva hennes politikk er, stemmer det?

 

Nope.

Jeg leste gjennom alt.

Ikke akurat imponerende.

Stort sett det samme tullet alle politikkere sider

Endret av Grynte
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...