Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politiet som slo til, etter at mobilen de fant i søppelet kunne knyttes mot en av terroristene. Ved å hente ut data fra geolokalisasjonen, stormet de altså en leilighet i Paris. Der sprengte en kvinne seg selv, mens hittil er det 5 (ubekreftet) som politiet har kontroll på, mens èn person er låser seg selv inne. 

 

Slik har jeg forstått situasjonen.

Lenke til kommentar

 

Når fundamentalister gjør slike ting er det vel de fundamentale verdiene det er noe galt med?

Er spent på sikkerheten rundt fotball-VM i Frankrike sommeren 2016.

 

 

*EM

 

Jeg også er spent på det. Skal på tre kamper under EM, og en av de er på Stade de France. Sikkerheten kommer nok til å være av det ekstreme slaget, så jeg stoler på at myndighetene kommer til å ha kontroll. Men det kommer nok til å merkes kraftig for oss tilskuere.

Lenke til kommentar

 

Tyrkisk politi: 8 personer med tilknytning til IS arrestert på flyplassen i Istanbul. Det ble funnet informasjon på dem med flyktningeruten frem til Tyskland markert. 

 

http://www.france24.com/en/20151118-turkey-detains-8-europe-bound-suspects-posing-refugees

 

Jeg: Er ikke det litt Donald? X marks the spot liksom?

Kan jo hende det var et skattekart?

 

Syns nesten jeg ser kaptein Sjeggebill med krok for hånd og en øgle på skulderen stikke hodet opp bak et kumlokk.  :ninja:

Lenke til kommentar

Det er ikke Europa som har invitert Muhammad til å dikte opp en bok som i all tid etterpå har forbannet menneskeheten nei. Dette er ikke noe Europa har invitert til, det er noe som Asia har produsert helt uten innblanding fra oss.

 

Men det er vi som vil ha hundretusener av dem inn i landene våre. Vi som har advart mot hva som vil skje i mange år nå har bare blitt avfeid med ord som islamofobi, fremmedfrykt og rasisme.

 

 

Edit: Og hvordan kan man stole på at norske myndigheter skal beskytte oss mot tullingene når de lar ting som dette skje: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/udi-over-1500-asylsoekere-forsvunnet-fra-mottakene/a/23562372/

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er ikke Europa som har invitert Muhammad til å dikte opp en bok som i all tid etterpå har forbannet menneskeheten nei. Dette er ikke noe Europa har invitert til, det er noe som Asia har produsert helt uten innblanding fra oss.

 

Men det er vi som vil ha hundretusener av dem inn i landene våre. Vi som har advart mot hva som vil skje i mange år nå har bare blitt avfeid med ord som islamofobi, fremmedfrykt og rasisme.

 

 

Edit: Og hvordan kan man stole på at norske myndigheter skal beskytte oss mot tullingene når de lar ting som dette skje: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/udi-over-1500-asylsoekere-forsvunnet-fra-mottakene/a/23562372/

 

 

Som om det er så svart/hvitt som "advare" og "ikke advare", endel, deg inkludert, har spedd på med adskillig mer grumsete uttalelser enn det, du tror ikke kanskje det har noe med det å gjøre?

 

AtW

Lenke til kommentar

tenk dette omfanget i norge med selvmordsbombere,gæver skyting, forskanse seg i leiligheter etc. lurer på om norsk politi ville klart det når fransk politi/swat har problemer og blir skutt?.

 

lurer på om 3årig politi høyskole med alle disse små jentene sm såvidt klarer løfte skjold  med politijobb hadde vært rustet. satt på spissen selvfølgelig..

Lenke til kommentar

tenk dette omfanget i norge med selvmordsbombere,gæver skyting, forskanse seg i leiligheter etc. lurer på om norsk politi ville klart det når fransk politi/swat har problemer og blir skutt?.

 

lurer på om 3årig politi høyskole med alle disse små jentene sm såvidt klarer løfte skjold  med politijobb hadde vært rustet. satt på spissen selvfølgelig..

 

Du sender gjerne ikke ut folk rett fra poltihøyskolen for å pågripe farlige terrorister, man sender beredskapstroppen.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Som om det er så svart/hvitt som "advare" og "ikke advare", endel, deg inkludert, har spedd på med adskillig mer grumsete uttalelser enn det, du tror ikke kanskje det har noe med det å gjøre?

 

AtW

 

 

Pek gjerne på hva som er så grumsete med å kalle islam en syk syk ideologi? Som er det "verste" jeg kan komme på å ha sagt iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...