Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen som selger PS VR bundle i Norge? Med kamera og kontrollere?

 

Edit: Må si feks http://www.bestbuy.com/site/sony-playstation-vr-launch-bundle/5117400.p?skuId=5117400 frister. Men da går det vel litt penger til overganger osv. Hm.

Nærmeste jeg finner VR bundel hos cdon, ikke kjøpe der du grunn av di i  kundeservice er vanskelig hvis du må sende det til bake exe VR head settet er feil på, kjøpe andre steder.

http://cdon.no/spill/playstation_vr_bundle-37218298

Lenke til kommentar

Jeg gamer hver dag og er innom her for å se etter hva folk sier. Men ser det ikke skjer så mye her. Men jeg er også på https://www.reddit.com/r/PSVR/ og der skjer det noe hele tiden! Verdt å følge med på for nyheter, tips og erfaringer.

 

Koser meg stort med min PSVR.

 

Men er i dialog med Sony support over konstant drift til min venstre i Cinema mode. Virker som om også andre har fått byttet ut sine PSVR. Det er kanskje en litt dårlig sensor som er brukt som Sony forsiktig og stille prøver å bytte ut blant oss tidlige kjøpere før julesalget? Hadde håpet det kunne løses med en software patch... Men sony sier særdeles lite.

 

Men bare for å understreke, jeg har det KJEMPE moro med den. Angrer ikke et sekund!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Må si det er litt trist, at VR så langt virker å ha like lang levetid som eyetoy, kinect, PS move, 3D osv osv. Det er selvfølgelig litt delt, men det er på mange måter synd da jeg syns konseptet er helt fantastisk.

 

Mangelen på content er (som med vive og rift) det absolutt største problemet.Ser ingen annen grunn enn at utviklerne ser på det som lite lønnsomt å utvikle spill til en plattform svært få har og som fremdeles er stiv i pris.

Lenke til kommentar

Må si det er litt trist, at VR så langt virker å ha like lang levetid som eyetoy, kinect, PS move, 3D osv osv. 

Som du sier, litt delt. Men føler den ikke er i nærheten av nevnes blant dem enda. Skal man si det, må man se an til sommeren. Det er en imponerende stort spill utvalg for en lansering. Og mange flere på vei. Vi får håpe dette holder VR oppe for Sony frem til PS5 og PSVR 2.0.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Jeg håper selvfølgelig du har rett Akira! Innen spillverden så er det ingenting jeg vil mer enn at VR på både PC og konsoll lykkes.

 

Enig i at det er mange spill, poenget er at det ikke er gode nok spill. Nå har jeg bare prøvd Vive, men mitt inntrykk er at det er svært få spill man holder det gående med. Et spill som Rigs ser jo ganske tøft ut, men er usikker på om det er fordi spillet er bra eller om det er fordi det er "kult" med VR.

 

Resident evil blir utvilsomt spennende når det kommer! Jeg håper Sony kommer med noen bedre egnede kontrollere etterhvert og, da er forsåvidt mye gjort :)

 

Så lenge innlevelsen er til stede spiller grafikk liten rolle for min del. 

Lenke til kommentar

VR er et tillegg til tradisjonell spilling. Det vil ta mange generasjoner av forskjellige VR briller før det engang blir ansett som en fullverdig arvtager til hvordan vi spiller spill idag. Mest trolig er vi alle nær pensjonist alderen innen det eventuelt skjer.

 

VR er et fantastisk tillegg og en forfriskende ny måte å oppleve spill på. Så langt så synes jeg spill utvalget er bra til å være i lanserings vinduet. Det skal bli veldig spennende å se hvordan det baller på seg utover i først og andre kvartal neste år.  

Lenke til kommentar

For min del lever Psvr i beste velgående. Har ikke blitt lei av Eve V enda. Tror uansett ikke psvr er en enten eller greie. Når launch'en har lagt seg og nye spill som feks bf1 og Titanfall har komt ut, spiller folk selvfølgelig det. Helt til et genialt VR spill kommer...Ole brum for min del, ja takk begge deler ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...