Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

PSVR er nok det mest integrerte prouktet hvor du kan forvente deg backing over tid. Foreløpig ser det ikke ut som det er nevneverdig fokus på PS4 pro og PSVR, men det er nok lurt å kjøpe pro uansett hvis du skal shoppe nytt. Du taper ikke noe på det har bare potensielle framerate og eyecandy oppsider med det over tid sånn planene er nå iaf. Kameraet og kontrollerene kan du gjenbruke til PSVR.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar! Ja, er dette med backing over tid jeg er litt opptatt av. Sony er jo et enormt merkenavn i så måte, selv om de også har hatt produkter som ikke har fått kontinuerlig støtte og levetid (f.eks Vita). Jeg har personlig ekstremt stor tro på VR, kan ikke fatte og begripe om dette ikke blir veldig, veldig stort. 

 

Jau, blir nok en Pro da. Har planer om 4k TV før nyttår en gang også, så da blir det vel enda mer rettferdiggjort. 

Lenke til kommentar

Aha, makes sense. Det er PS Eye jeg mener, som fungerte med Move i sin tid. 

 

Har aldri hatt PS4, så da har jeg nok evt feil kamera :)

Vent med å kjøpe PSVR til black friday er 29 dager til.

Black Friday fredag 25. november

ElektronikkKomplettElkjøpExpertLefdalNetcomNetOnNetCDONSibaMulticom,PS.noDustinhomeFotoexpertenAVshopMicrosoftL-SoundSonySurround.

Lenke til kommentar

 

Kan svare på et par ting. Kameraet og move-kontrollerene som du kjøpte for lenge siden kan brukes. Det er mer eller mindre de samme produktene.

Spørs om han mener PlayStation Eye til PS3? Det vil i alle fall ikke fungere, men begge de to til PS4 til fungere.

 

 

Bra oppfølginsspm. Trodde han mente PS4 cam.

Lenke til kommentar

Opplever du skjevt bilde og hele bilde glir til venstre?

 

Først og fremst vil jeg si at jeg er EKSTREMT happy med PSVR. Jeg gikk inn i det med åpne øyne og viste at de brukte gammel teknologi for å holde dette oppe. Jeg forventet at det ikke skulle være "rock solid".

 

Men dette med at bilde heller litt til venstre, og at bilde i noen applikasjoner glir til venstre må fikses. Spm er om det er software eller hardware feil.

 

Hvis dere følger med på https://www.reddit.com/r/PSVR/ så er det en hel del tråder om det. Faktisk en nå som sier at Sony ville bytte ut han sin VR enhet. Men vi har enn så lenge til gode å høre noe offisielt fra Sony. Jeg krysser fingrene for at dette kan fikses i software via en patch til systemet.

 

Men for å holde presset oppe på Sony, så håper jeg alle her som føler de opplever dette sender en e-post til Sony Norge så de igjen kan legge press på hovedkontoret. De må ha fokus på dette. Så rapporter inn deg selv og din enhet her: support@no.playstation.com I min e-post sa jeg at hvis det viser seg å være feil på selve PSVRen, så vil jeg ha min byttet.

 

Men jeg gleder meg til å komme hjem i dag og kunne spille videre, for det er fracking awsome!!  :) 

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, noen som vet om Project Cars kan spilles med psvr?

Finner bare gamle saker hvor det står at det er bekreftet som vr tittel. Vet det fungerer til pc, men ingen ting om ps vr. Kommer det egen ver. med vr, slik Driveclub? Eventuelt oppdatering?

Ja som vanlig spill, jeg testet Resident evil 4 å doom 4 på ps4 Vr head sett mitt+jeg spiller Resident evil 4 på WiiU med VR head sett mitt. 

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Hei, noen som vet om Project Cars kan spilles med psvr?

Finner bare gamle saker hvor det står at det er bekreftet som vr tittel. Vet det fungerer til pc, men ingen ting om ps vr. Kommer det egen ver. med vr, slik Driveclub? Eventuelt oppdatering?

 

Om jeg ikke tar feil så mener jeg å ha lest at dem har droppet å støtte PSVR. 

Lenke til kommentar

Kjøpte Tethered i går og spilte gjennom første brettet. Dette er det PSVR-spillet med best grafikk (som jeg har spilt) så langt. Mye skarpere enn f.eks. Driveclub. Du skal styre små peeps. Beordre dem til å hente mat, hogge ved, høste korn, bygge bygninger etc. Om dagen kan de jobbe, mens om kvelden bør de holde seg innendørs fordi da kommer mordersneglene! Jeg bygde et hus som serverte øl, og etter å ha sendt de inn der 2-3 ganger så begynte alle å tenke på øl og ville tilbake :D Fikk en liten latterkrampe når jeg så en snakkeboble med ølglass over alle peepsene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...