Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Jeg synes PS VR Worlds er en god opplevelse.
Særlig London Heist og et par turer ned under havet.
Men platen er mer en dyr demo-plate, men synes den viser VR på en god måte.

Batman VR er også en god opplevelse.

 

Jeg har hatt mye gøy med "Keep talking and nobody explodes", men strengt tatt trenger ikke det spille VR, da det fungerer like godt på en laptop pc. Men gir jo en ekstra dimensjon i spillingen, og jeg hadde aldri spilt det før.
Spilte et par timer med en kammerat, og et par timer med konen, og definitivt et spill vi ofte plukker opp og spiller noen brett av.

 

Rush of Blood er artig det også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumt å se Robinson The Journey får noe slappe anmeldelser. Men jeg blir uansett å plukke det opp etterhvert. Har ikke spilt noe lignende i VR så det alene er bra nok grunn for et kjøp. Men jeg blir nok å vente for å se om dem patcher og ordner opp litt ting. Og om dem får på plass Move støtte underveis så hadde det jo vært topp også. 

Lenke til kommentar

Noen som har testa Eagle Light enda?

 

Vet ikke om dette er nevnt før men nå etter flere dager intenst bruk så faller TVen og innimellom VR brillene og TVen ut, alt blir bare svart skjerm og det ser ikke ut som noe fungerer uansett hvor lenge jeg venter. Har flere opplevd dette?

Høres ut som det kan skyldes den boksen som følger med. Kontakt Playstation Support.
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er nevnt før men nå etter flere dager intenst bruk så faller TVen og innimellom VR brillene og TVen ut, alt blir bare svart skjerm og det ser ikke ut som noe fungerer uansett hvor lenge jeg venter. Har flere opplevd dette?

Ta alle kabler fra hverandre og plugg i på nytt.

Høres ut som du har en eller annen kabel som ikke har optimalt kontaktflate.

Kanskje er den blitt lirket litt ut?

Lenke til kommentar

 

Vet ikke om dette er nevnt før men nå etter flere dager intenst bruk så faller TVen og innimellom VR brillene og TVen ut, alt blir bare svart skjerm og det ser ikke ut som noe fungerer uansett hvor lenge jeg venter. Har flere opplevd dette?

Ta alle kabler fra hverandre og plugg i på nytt.

Høres ut som du har en eller annen kabel som ikke har optimalt kontaktflate.

Kanskje er den blitt lirket litt ut?

 

 

Ser ut til at alt fungerer i dag, merkelig men det har kun skjedd med demo disken som fulgte med og Invasion fra ps store å aldri med spill jeg har kjøpt  :huh:

Lenke til kommentar

Spillet Wayward Sky er veldig bra, merket brettet rørte litt på seg da men er bare litt da jeg flyttet kroppen litt fram å til bake, lurer på åsen di fixer det stå stille systyemet da uten at folk blir kvalme i Resident Evil 7, nå er det ikke lenge til gleder meg til Resident Evil 7 nå, er kanskje heldig å slipper det med kvalme testet demoen av Call of Duty Infinite Warfare VR - Jackal Assault da merket ikke en dritt da. synes nå vanlig spilling er nesten ikke helt da men nesten skjedelig da forhold til vr spilling da jeg ønsker DOOM I VR å Fallout 4 + Bioshock 1 å 2+ Sikle Resident Evil 1 Resident Evil 2 Resident Evil 3 Nemesis å få Nemesis etter meg å høre han sier STARS da. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...