Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig pakken min i dag! Har brukt kvelden på å pløye meg gjennom demoene, og nå står Thumper, Rush of blood og Gunjack på nedlastning. Ble bilsyk (finnes det et bedre uttrykk for motion sick på norsk?) ved et par anledninger, noe som medførte at jeg måtte ta meg en halvtimes pust i bakken. Håper virkelig de løser dette problemet med tiden altså. Det dreper mye av moroa. Ellers veldig fornøyd, skal sies. Nå venter jeg bare på move kontrollere.

Lenke til kommentar

Etter en hel kveld med VR  i går, må jeg bare si WOW! Var utrolig gøy og har aldri følt meg så tilstede i et spill noen gang før. Ser at folk klager på motion sickness og alt det der, men hos meg går det fint. Folk er forskejllige, men jeg har knapt merka noe. Nå blir jeg knapt bilsjuk i virkeligheten også, så kan ha noe med det å gjøre. Eneste jeg har merka så langt er at det kribla litt i magen i Until Dawn når det gikk rett nedover og at jeg ble bittelitt Dizzy når jeg snurra rundt som en villmann i EVE. Men det syns jeg personlig bare er en bra ting, så lenge jeg ikke blir rett og slett dårlig av det selvfølgelig.

 

Så langt thumbs upx10!!! Gleder meg til å teste batman og de andre spillene etter jobb i dag :D Blir en lang arbeidsdag kjenner jeg

Endret av Karankiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bevegelse i leveringen fra Elkjøp nå, befinner seg i Oslo. Normalt sett burde jeg hatt pakken i mårra da. Fortsatt oppført med 17. Oktober som ankomst. Ikke at det spiller noen rolle for min del lenger:)

Samme på min , men plukker opp en på Elkjop idag å returnerer den som kommer i posten ;) Litt for ivrig til å klare å vente helt til mandag , å neste uke blir travel for min del... 

Lenke til kommentar

Kan bare bare returnere web ordren fra Elkjøp i sin lokale butikk forresten? Er vel kanskje raskere det en å sende tilbake og så ta det den veien, eller?

 

EDIT:

30 dagers åpent kjøp – prøv produktet hjemme

Det er ikke alltid lett å avgjøre om produktet fungerer slik du ønsker før du faktisk har tatt det i bruk, og hos Elkjøp gir vi deg derfor 30 dagers åpent kjøp – selv om emballasjen er brutt og produktet tatt i bruk. Ta med produktet, kvittering og eventuell emballasje til butikk innen 30 dager, så får du enkelt og greit pengene for kjøpet tilbake.

 

Enkelt og greit.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hentet ut min fra Elkjøp Carl Berner nå. Nå står alt bak meg her på jobben.

 

Men bor man i Oslo, er det bare å gå til en elkjøpbutikk. Tror de har enheter de kan selge over disk.

 

Vi her inne er jo i en liten boble..vi er så superhypa og stressa på å ikke få en. Men hvis man tenker over det...så har ikke Sony akkurat slått på stortromma med markedføringmaskinen sin. Jeg tror de ser på dette som en "soft-launch". Jeg tror i november med PS-PRO og julehandelen at de vil gire opp kraftig. Det kan bli vanskeligere å finne en PSVR rundt jul og nyttår enn det er nå.

 

Jeg tror også det vil komme en stor software patch rundt desember også. De har testet og tweaket med noen tusen brukere frem til nå. Men nå vil de få data fra hundretusener som sier noe om hvordan tracking koden funker. Som kan gjøre PSVR en hel del bedre til jul.

 

AKIRA

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...