Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet nøyaktig hva de koster men til 7k ser jeg ikke poeng i å kjøpe psvr heller, 47** er en mer attraktiv pris og lander da totalt rundt 7-8k inkludert selve maskinen (slim eller pro)

 

Edit: legg forresten merke til at jeg skriver "mye lavere enn" i forrige innlegg som indikerer at jeg kjenner til prisen til nevnte produkter :)

Endret av Ooinaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er spent på hvor mye PSVR kommer til å selge. Vil nok absolutt tro det er et marked for den, men lurer på hvor mange som blir å gå for dette. Med mine egne opplevelser av VR frister det ikke spesielt, men det kan jo også ha med lavt nivå av immersion og kombinasjonen av utstyr.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Er verdt å nevne at en må ikke ha Move. Utifra hva Sony har sagt tideligere så skal alle PSVR spill fungere med DS4. Men joda jeg skjønner det er mye penger. Men som det meste som er nytt og gøy så koster det om en vil ha det tidlig.

 

Iløpet av 2017 så vil det nok komme bundle pakker som er rimeligere får en håpe. 

Lenke til kommentar

Det jeg ville gjort for å spare endel kroner er å bestille PSVR til 4700,- via Elkjøp eller Komplett som fortsatt har mulighet til å levere på lansering. Og sjekket rundt etter et brukt kamera. Ser ut som det blir en haug med demoer å prøve så en må ikke kjøpe et spill enda.

 

Så får en et inntrykk og er det gøy så kan en velge å investere i Move om en vil. Evnt se om en kan få tak i et par brukte. 

 

Er det dritt så har en alltids angrefristen :)

Lenke til kommentar

Hehe. Det vil jo vise seg hvor mye som havner på demosalg etterhvert.

Fordelen til Elkjøp og Komplett er at de er så store at de får gode innkjøpspriser fordi dem flytter store volum. Returretten er jo også gull. 30 dager er vel nok til at mange glemmer av å levere det tilbake til rett tid om det ikke koster all verden, men når det blir noen tusen er det bra å ha.

Endret av vidor
Lenke til kommentar

Det jeg ville gjort for å spare endel kroner er å bestille PSVR til 4700,- via Elkjøp eller Komplett som fortsatt har mulighet til å levere på lansering. Og sjekket rundt etter et brukt kamera. Ser ut som det blir en haug med demoer å prøve så en må ikke kjøpe et spill enda.

 

Så får en et inntrykk og er det gøy så kan en velge å investere i Move om en vil. Evnt se om en kan få tak i et par brukte. 

 

Er det dritt så har en alltids angrefristen :)

 

 

Ja jeg sa jo oppi her at jeg belaget meg på å vente, men smatt inn en bestilling hos Elkjøp likevel..kan jo være heldig å få mot lansering :p Er dog ikke imponert over lanseringsrekka, ser ut som en del ræl og sjau der. Men ett spill og 2 burde jo være nok for enhver da. Eneste fordelen med nye camera er vel at det er justerbart, ellers er det samme tech i ny og forbedret innpakning ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...