Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hadde ikke fått med meg at project cars var på vei til psvr en gang, trodde det bare var gran turismo og driveclub som kom til psvr

 

Gleder meg til å teste vr neste mnd, og blir sikkert enda mer morro med ps4pro om 2 mnd

Veeeeeel... problemet er at Project Cars for lengst er ute til PS4, og det har støtte for Oculus Rift på PC. Å gi det støtte for PSVR på PS4 burde dermed ikke være noe problem, og det ble da også lovet ganske tidlig. Problemet er at ingen vet 100% sikkert om de fortsatt vil støtte PSVR lengre. De er godt i gang med Project Cars 2, så kanskje de dropper PSVR i PC1 og heller fokuserer på PC2, med støtte for Oculus og PSVR fra grunnen.

Problemet er vel at Project Cars kjører dårlig på PS4 i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

 

Vel, jeg ser ikke det store problemet i at de kunne vært på disken, slik som i USA.

 

alt må jo innstalleres på konsollens harddisk uansett så om man må laste ned eller innstallere fra disk betyr lite for min del :wee:

 

Så da trenger vi egentlig ikke demodisk i det hele tatt da?

Alle kunne bare vært til download.

Jeg for min del synes at downloads fra PSN går meget tregt her i heimen. Og når det likevel produseres en disk med 18 demoer, kunne den like gjerne blitt distribuert med 18 demoer i Europa også. Så hadde jeg sluppet å lete dem opp på PSN, velge innstaller, vente på download, osv.....

Lenke til kommentar

Svar fra Gamezone angående bundelen:

 

VR Bundle inkluderer de nye versjonene av både kamera og move kontroller.

Har foreløpig ikke fått bekreftet fra Sony hvor mye som blir levert til lansering, men forventer at det blir nokså lange ventelister.

Vi regner med å ha mer info i løpet av september og sender ut oppdatert info til alle som har forhåndsbestilt med en gang det foreligger noe mer konkret.

Lenke til kommentar

Fikk en mail til fra Gamezone i dag... Flere som har fått denne?

 

-------------

 

Vi har slettet din ordre. Årsak: SONY KAN IKKE LEVERE

 

For nærmere informasjon kan du kontakte oss ved å besvare denne mail eller ringe oss på telefon 38 17 83 13 mellom klokken 0800-1600.

 

Dersom varen(e) var bestilt med kredittkort, gjør vi oppmerksom på at kortet ditt ikke er belastet. Vi trekker aldri betaling før varer sendes.

 

Vennlig hilsen

Gamezone.no

Lenke til kommentar

Når la du inn din bestilling?
Altså hvor langt fremme eller bak i køen var du?

 

WTF?!

 

Jeg har pre-order på VR-bundle med kamera og movekontrollere hos GameZone.
Da jeg la inn ordren var den priset til ca 5.500,-

Nå har de skrudd opp prisen på ordren min til 7.000,- + frakt!!!!
Meg bekjent koster et VR-headset 4.800, 2 movekontrollere ca 1000 og kamera normalt ca 600,-

Totalt kjøpt løst hver for seg 6.400,- 
Så legger de ytterligere 600,- på den prisen og kaller det "bundle"
(Normalt er jo bundle med en viss reduksjon i forhold til komponentene kjøpt løst).

 

Sorry. Har hørt mye bra om GameZone, men dette blir for latterlig.

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Fikk en mail til fra Gamezone i dag... Flere som har fått denne?

 

-------------

 

Vi har slettet din ordre. Årsak: SONY KAN IKKE LEVERE

 

For nærmere informasjon kan du kontakte oss ved å besvare denne mail eller ringe oss på telefon 38 17 83 13 mellom klokken 0800-1600.

 

Dersom varen(e) var bestilt med kredittkort, gjør vi oppmerksom på at kortet ditt ikke er belastet. Vi trekker aldri betaling før varer sendes.

 

Vennlig hilsen

Gamezone.no

Jupp, har fått akkurat samme mail. Glad jeg ikke har kansellert forhåndsbestillingen oss gamestop enda..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...