Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde ikke fått med meg at project cars var på vei til psvr en gang, trodde det bare var gran turismo og driveclub som kom til psvr

 

Gleder meg til å teste vr neste mnd, og blir sikkert enda mer morro med ps4pro om 2 mnd

Veeeeeel... problemet er at Project Cars for lengst er ute til PS4, og det har støtte for Oculus Rift på PC. Å gi det støtte for PSVR på PS4 burde dermed ikke være noe problem, og det ble da også lovet ganske tidlig. Problemet er at ingen vet 100% sikkert om de fortsatt vil støtte PSVR lengre. De er godt i gang med Project Cars 2, så kanskje de dropper PSVR i PC1 og heller fokuserer på PC2, med støtte for Oculus og PSVR fra grunnen.

Lenke til kommentar

 

hadde ikke fått med meg at project cars var på vei til psvr en gang, trodde det bare var gran turismo og driveclub som kom til psvr

 

Gleder meg til å teste vr neste mnd, og blir sikkert enda mer morro med ps4pro om 2 mnd

Veeeeeel... problemet er at Project Cars for lengst er ute til PS4, og det har støtte for Oculus Rift på PC. Å gi det støtte for PSVR på PS4 burde dermed ikke være noe problem, og det ble da også lovet ganske tidlig. Problemet er at ingen vet 100% sikkert om de fortsatt vil støtte PSVR lengre. De er godt i gang med Project Cars 2, så kanskje de dropper PSVR i PC1 og heller fokuserer på PC2, med støtte for Oculus og PSVR fra grunnen.

 

I wanted to ask about the PlayStation VR version. I know that the game is coming to that- how different is it going to be from the Oculus version, though?

So, we’re investigating PlayStation VR right now, but we can’t talk about it, I’m sorry. (laughs)

Read more at http://gamingbolt.com/an-interview-with-slightly-mad-studios-about-project-cars-2-virtual-reality-and-more#PDp2z7XMdXGX9Khl.99

 

Så vi får se hva de finner utav etter hvert

 

Ganske gammelt intervju da men hvem vet

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Har på følelsen at Pro er laget mest på bakgrunn av utvilklerenes tilbakemeldinger for PSVR, men så endte de opp med å også støtte vanlig PS4. Tipper det vil komme en del 60 FPS patcher til Pro på allerede utgitte spill framover.

 

PSVR vil fungere heilt fint med PS4 og PS4s. Begge får HDR oppgradering som igjen betyr at di vil støtte PSVR sin True RGB Oled skjerm. Elles er det eit krav at spilla til PSVR skal greie 1080p/60fps på PS4. Det er ikkje noko problem for spillutviklere å greie viss di vil.

 

Slik eg forsto grunnlaget for PS4p var det 4k HDR spilling som var målet. At vi i tillegg får betre 1080p opplevelser av spill er knall i seg sjølv. Det åpner for å synse om at PSVR muligens kan bli enda betre på PS4p, så som meir grafikksminke eller native 120fps.

Lenke til kommentar

 

Husker da jeg så video av Bioshock att videoen å spillet var ikke likt, samme med resident evil 7 vi vet ikke åsen spillet basert på noen youtube videoer da, jeg stoler ikke helt videoene av resident evil 7. :)

 

 

Det er rimelig spot on slik som i videon her. Last ned demoen å prøv da vel? Ny utgave av demoen ligger ut nå. 

Lenke til kommentar

 

 

Husker da jeg så video av Bioshock att videoen å spillet var ikke likt, samme med resident evil 7 vi vet ikke åsen spillet basert på noen youtube videoer da, jeg stoler ikke helt videoene av resident evil 7. :)

 

 

Det er rimelig spot on slik som i videon her. Last ned demoen å prøv da vel? Ny utgave av demoen ligger ut nå. 

 

Har sett den fra før, likte det jeg så da. :)

Lenke til kommentar

Hei, ser Playstation kamera kommer i em ny utgave. Noen som vet om det bare er nytt design eller er det noe oppgradering på hardware siden også?

 

Nytt: PlayStation-Camera-2-555x328.jpg

 

Gammelt: PlayStation-4-Camera.jpg

  • New PlayStation®Camera (CUH-ZEY2)

The redesigned PlayStation®Camera (PS Camera)*3 inherits all the features available on the current model, including PlayStation VR (PS VR) support*5, and features a new compact cylindrical form.  PS Camera includes a stand allowing users to easily adjust the angle of the PS Camera and set it up in their preferred location, such as on top of their TV or entertainment center. The new PS Camera will be available at a MSRP of 5,980 yen, $59 USD, €59 and £54*4.

<PlayStation® Camera >

Product name

PlayStation®Camera

Product code

CUH-ZEY2

MSRP

JP 5,980yen (excluding tax), US$59, EU€59 and £54*4

External Dimensions

Without Stand: Approx. 159mm x 28mm x 28mm

(width x height x depth)

Weight

Without Stand: Approx.152g

Video Pixel

 (Maximum) 1280 x 800 pixel x 2

Video Frame Rate

1280×800 pixel @ 60fps,

640×400 pixel @ 120fps,

320×192 pixel @ 240fps

Video Format

RAW, YUV (uncompressed)

Lens

Dual Lenses, F value/F2.0 fixed focus

Capture Range

30cm~∞

Field-of-View

85°

Microphone

4 Channel Microphone Array

Connection Type

PS4 dedicated connector (AUX connector)

Cable Length

Approx. 2m

Included

PlayStation®Camera x1

Stand x 1

Read more at http://www.playstationlifestyle.net/2016/09/07/new-official-ps4-peripherals-announced-includes-new-dualshock-4-ps-camera-and-headset/#pBCfXAEy8VlojSWg.99

 

eneste info jeg klarte finne, og vet heller ikke om det er bedre enn det gamle,  ser dog mye bedre ut da enn den gamle firkanten pluss det nye har stand inkludert

Lenke til kommentar

Hei.

 

Den pakken på Gamezone med briller, move, kamera og spill... Noen som vet om det er det nye kameraet og de nye move-kontrollene? Jeg regner jo nesten med det, men er jo typsik at det kommer noe gammelt siden det ikke er spesifisert.

Er det også noen andre buikker som har den samme eller lignende pakke (trenger ikke spillet)?

Kamra er nytt, bilde fra gamezone, jeg vet ikke om move-kontrollene er gammle eller nye.

https://gamezone.no/avdelinger/spill/playstation-4/ps4-tilbeh%C3%B8r/h%C3%A5ndkontroller/playstation-vr-bundle-ps4-vr-spill-kamera-2-move-kontroller-129744-p0000058671

WEB_Image%20PlayStation%20VR%20Bundle%20

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Dere fikk med dere at i USA så får de 18 demoer med på demodisken, mens i Europa/Australia får vi kun 8 demoer med på disken.

http://www.ign.com/articles/2016/09/13/playstation-vr-demo-disc-has-18-games-in-north-america-8-in-europe

 

Why.....bloody why?

The blog adds that the demo disc will also be available as a free download on the PS Store after VR launches - that does mean that players from other regions with US PSN accounts will be able to download all the included demos.

 

tatt fra artikkelen du linka til

 

så ser ikke store problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...