Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har 2 billetter som ikke har handlet enda? Jeg og min kompis ligger tynt ann.

 

Edit:

Systemet har justert ned antal plassar i butikken frå 150 til 50.

Det betyr at først når 72 personar har mista tilgangen til å handle,
vil du (og alle andre) bevege seg framover igjen.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Lurer på hva de skal finne på med det temaet der, egentlig. 

Savner at de pynter skipet med ting som er relatert til temaet, og kan ikke skjønne hvordan de skal klare å finne på noe med et så diffust tema. :p Kjedelig. 

 

Logoen er jo grei nok den, men jeg hadde håpet på noe litt mer sprekt tema for eventet. :)

Endret av Turtledove
Lenke til kommentar

jaja, blir sikkert en opplevelse uansett. Vil ikke sende guttungen alene, så da får jeg bli med.

 

Way to go, dad! 

 

Det synes jeg er skikkelig kult, faktisk. Ikke at det er noe farlig å være der som 16-åring, da. Jeg var vel 13 eller 14 da jeg begynte. Nå har jeg dog bikka 30, og litt av grunnen til at jeg ikke har fått barn sjøl, er at det vil funke dårlig med spedbarn på TG :b

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Da ser det ut til at det ordner seg med billett likevel! TG, here I come! :wee:

Nice!

 

Hvor har du tenkt å sitte?

Jeg har forstått det sånn at det blir HW-rekke i år? Isåfall der. :) Det er vel kanskje heller ikke feil å anta at du er sentral i styring og ordning med denne rekka, så da vil det nok komme en påmelding til den i løpet av ca snart.

 

Jeg reiser sammen med en kompis, så jeg må bare høre litt med ham først og sånn. :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...