Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så sikker på det?

hver deltaker kan jo kjøpe 5 billetter @j--.

Og hva skjer når alle fem kompisene stiller seg i kø, og en kjøper billetter for alle? Da er det 4 stykk som opptar plasser i køen, som ikke skal ha billett.

 

Det har vel alltid vært sånn at de som er interessert i billett får tak i, selv om de kanskje må vente til ett par uker før arrangementet. Det handler om å stå på, og ikke gi opp håpet-

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

800 og han andre i gjengene 500. Da ble det TG for 16 år på rad. :)

 

Yeah! Første gangen i 2001, hvis jeg ikke regner feil? Slår deg med ett år, da :b

 

:D ! Det stemmer, han ene som jeg har dratt med slår meg med to år, første gangen hans var i 99. Min i 01 og jeg koser meg med å se på itavisen.no repotasje fra 2001 hvor jeg som liten pjokk vinker i vei til kameramannen som går forbi oss. Hyggelig å "møte" en annen veteran. 

Lenke til kommentar

Jeg ligger som 1500 nå, og så at det var igjen 1800 eller noe. Sier seg selv at det ikke går opp da. Meeen, jeg får andre til å kjøpe, det er ikke noe stress. Tenker mer på de som ikke har venner lenger fram i køen.

 

Er forsåvidt enig i at det er et urettferdig system. Før i tida var det først til mølla, men da kræsja sidene hele tida. Jeg husker jeg satt i over åtte timer og refresha før jeg kom igjennom. Slitsomt :b

Lenke til kommentar

Hadde jeg vist dette kunne jeg kjøpt én til i solidaritet. Men jeg la ut for min bestevenn som er 100% blakk slik at han kan bestemme seg til billetten må returneres. Førstemann som ønsker å backup (ved forbehold at han ikke drar, som er svært sannsynlig) kan bare sitere meg så har jeg det i bakhodet.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...