Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Munty Kult å se evolusjonen på Tg hyllene dine. FInnes det flere bildeserier her på forumet med tips og råd til å lage TG hylle.?

 

Jeg har en hel bildeserie på når jeg lagde mine hyller + noen forbedrelser etter første året. 

 

Til tips vil jeg si at OBS plater på 12mm er billig og bra, samt det å montere hjul på hylla er veldig smart. Uten hjul blir det fort ett stress og slit for å få hylla inn og ut av skipet, men med hjul kan du fint frakte med deg pc/skjerm/brus/bag samtidig ved å legge det i hylla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det en frist for innsjekking? Vurderer en svipptur innom Sverige på veien, og isåfall ankommer vi ikke vikingskipet før i tolvtida. 

 

I 12-tida på morran? Det er nok lenge før meg uansett. Fram til da er det bare kø :b

 

Så treig du er da. Jeg dukker opp fredags ettermiddag :fun:

Lenke til kommentar

 

Så treig du er da. Jeg dukker opp fredags ettermiddag :fun:

 

Haha, oookei. Jeg kunne vel flørta litt med den tanken da jeg var yngre og uansett ikke fikk sove de tre nærmeste ukene før TG, men nå gjelder det bare å bruke minst mulig tid på å få kommet seg inn og på plass.

Har heldigvis noe fornuftig å gjøre i skipet før den tid, parkeringsplassen over tid er relativt uaktuelt når man når over tenårene.

Lenke til kommentar

 

Har heldigvis noe fornuftig å gjøre i skipet før den tid, parkeringsplassen over tid er relativt uaktuelt når man når over tenårene.

 

Um. Ja. Den eneste tida jeg bruker der er når jeg må leite etter bilen en sen natt.

 

Hvilket crew er du i?

Tech:net. Vært crew før?

Lenke til kommentar

Hei! 

Er det noen der ute som fortsatt ser etter plass, eller som ville ha dratt om de kunnet, så har jeg fortsatt en ledig plass!

 Den er seated med meg nå, men jeg biter ikke altså. Jeg har også muligens en ledig matbillett(600kr, frokost og middag alle dagene).

 

Send meg en pm dersom du er interessert. Førstemann til mølla prinsippet, jeg kommer bare til å bruke den selv dersom ingen vil ha den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...