Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt OSB på mine hyller som har vært med på hvert TG siden 2012. Her er hele byggeprosessen på de + endringer på hyllene år for år: http://imgur.com/a/ZNLHB

 

Ett godt tips er å montere hjul , eller lage en tralle etc for hylla, først som sist. Det vil spare deg for mye tid og stress på å få hylla inn og ut av skipet.

og da sikklige jul , ikke sånn kontorstol jall, har sett mange knekt av hjulene sine under innslipp eller at de slutter og gå rundt , betongen der er ikke stue parkett akkurat 

Lenke til kommentar

 

Jeg har brukt OSB på mine hyller som har vært med på hvert TG siden 2012. Her er hele byggeprosessen på de + endringer på hyllene år for år: http://imgur.com/a/ZNLHB

 

Ett godt tips er å montere hjul , eller lage en tralle etc for hylla, først som sist. Det vil spare deg for mye tid og stress på å få hylla inn og ut av skipet.

og da sikklige jul , ikke sånn kontorstol jall, har sett mange knekt av hjulene sine under innslipp eller at de slutter og gå rundt , betongen der er ikke stue parkett akkurat 

 

Yup, anbefaler egentlig hakke større enn de jeg har. De hjulene jeg har gjør at jeg har MILLIMETER med klaring over kablebroene de bruker, så litt større hjul er å anbefale. 

Hjulene mine er Leddhjul fra Clas Ohlson (4x 30-8650 og 4x 30-8652 B(rems)) og har en diameter på 75mm. Jeg anbfaler dette som absolutt minste størrelse på hjul. 

Hadde jeg kjøpt de i dag hadde jeg gått for 100mm i diameter uten å blunke.

Så fort det er litt grus/is i veien er det mye bedre å ha større hjul.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg, kjæresten og broren min tenker å ta en dagstur til TG en av dagene, mest sannsynlig lørdag. Ser det står på Gathering.org at man kan kjøpe dagsbilletter på forhånd på nett, men når jeg logger inn på Geekevents finner jeg ikke denne billettypen. Pleier de ikke å legges ut før nærmere?

 

Vil gjerne kjøpe på forhånd da det er kjipt å kjøre 2 timer bomtur om det skulle være tomt elns.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg, samboer og broren min tenker å ta en dagstur til TG en av dagene, mest sannsynlig lørdag. Ser det står på Gathering.org at man kan kjøpe dagsbilletter på forhånd på nett, men når jeg logger inn på Geekevents finner jeg ikke denne billettypen. Pleier de ikke å legges ut før nærmere?

 

Vil gjerne kjøpe på forhånd da det er kjipt å kjøre 2 timer bomtur om det skulle være tomt elns.

 

Dagsbilletter legges ikke ut ennå. Nærmere arrangement vil det være mulig. Er også vanligvis salg i døra av slike billetter som det i utgangspunktet ikke skal være noen maks grense av med tanke på antall. (Sannsynligvis)

Endret av primatet
Lenke til kommentar

hva er det du egentlig svarer nei på?

 

Kunne spart oss for det samme år etter år. Synes faktisk at Miu fortjener å komme igjen år etter år. Han lager så utrolig mye fett kun for TG. Tror ikke han tar så mye for å komme heller.

Living and breathing TG :)

 

Ellers blir det litt kjedelig at "hovedartistene" om vi kan kalle de det, er de samme år etter år nå...

Lenke til kommentar

Svarer ikke nei på noe. Det mer sånn... "Nei, altså, jada, neida, så"-stil :b

 

Men ja, jeg er enig i at Miu er dyktig. Og greit nok, så lenge han drar folk så er det jo greit, men så kommer Tweekaz i tillegg, og da begynner det å bli ren gjentakelse. Enten tenker de at de kan kjøre på med det samme så lenge det funker, eller så er det noen som ikke har giddet å gjøre litt research.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...