Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

http://www.gathering.org/tg16/article/5/klotteriet-apner-17-november Var det ikke 48t eller enda lengre i fjor?

Bare meg som synes det var i minste laget?

 

Må få ordnet med nettbank, diskutert med venner om sitteplass osv.. 

Hva om fks nettbanken er  nede den dagen, da er vi f*** lizzom. Hender jo her at banken er nede for vedlikehold en dag i blant..

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har du 24t på deg til å finne noen med en annen bank. :p

 

Jeg blir sendt direkte til 3dSecure eller hva det nå heter når jeg betaler online, så tror ikke nedetid på nettbanken vil ha noe å si for meg.

Haha! :D

Du er virkelig heldig, betalingen min blir avvist  :(

 

Solution: Få en kompiss til å legge ut..

Opss.. er vist eneste i gjengen med nettbank ^^

Lenke til kommentar

 

 

Må få ordnet med nettbank, diskutert med venner om sitteplass osv.. 

Hva om fks nettbanken er  nede den dagen, da er vi f*** lizzom. Hender jo her at banken er nede for vedlikehold en dag i blant..

 

 

Snakker ikke om Seating heller @Mato.

Når du først er inne så har du 24t til å kjøpe billettene, right? Prøve å poengtere at det hender at nettbanken er nede, hjelper ikke om du er millinoær om nettbanken er nede den aktuelle dagen :p

se teksten jeg uthevet .

 

 

om nettbanken er ned eller oppe har vell ikke noe og si på betalingen , betalingsystemet og nettbanksystemet går vell ikke ned sammen ? jeg er ivertfall ikke innom nettbanekn 

 

men om du plages med mye nedetid på nettbanken så er det påtide og finne deg ny bank , det er vell og alternativer for betalingsmetode ( jeg har aldri kjøpt biletter så ikke vært og sett på systemet til geekevents ) tipper paypal skulle funke og de kan du sette opp til og trekke rett fra konto , da spiller det ingen rolle om nettbanken er nede eller opp 

Lenke til kommentar

Synes det er fint at de har redusert tiden man har muligheten til å kjøpe billetter, egentlig. Da vil det ta mye kortere tid til folk får bestilt, og man slipper å lure på om man får billetter eller ikke i evigheter. 

 

Jeg ville forresten regnet ca. 20 minutter mellom skipet og togstasjonen med vanlig gange uten bagasje. Man klarer det på 10-15 minutter, som tidligere nevnt i tråden, men da er det fordi man er sent ute til toget. ;)

 

Det går busser mellom skipet og togstasjonen også, så du er ikke bundet til taxi som eneste alternativ til å bære. 

Lenke til kommentar

om nettbanken er ned eller oppe har vell ikke noe og si på betalingen , betalingsystemet og nettbanksystemet går vell ikke ned sammen ? jeg er ivertfall ikke innom nettbanekn 

 

Ikke jeg heller, som sagt, men dama har en annen bank og må frem med bankbrikke ved nettbetaling mens jeg trenger kun mitt eget passord. Kan godt tenkes at trøbbel med nettbanken også vil skape trøbbel for disse.

Lenke til kommentar

 

om nettbanken er ned eller oppe har vell ikke noe og si på betalingen , betalingsystemet og nettbanksystemet går vell ikke ned sammen ? jeg er ivertfall ikke innom nettbanekn 

 

Ikke jeg heller, som sagt, men dama har en annen bank og må frem med bankbrikke ved nettbetaling mens jeg trenger kun mitt eget passord. Kan godt tenkes at trøbbel med nettbanken også vil skape trøbbel for disse.

 

there u have it, my problem. Må frem med brikka hver gang jeg skal kjøpe noe på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...