Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seating for folket i dag..

Siste seating åpnet i dag ja, de største gruppene fikk innpass på torsdag. 

 

Av en eller annen grunn liker folk sydre delen av skipet, så det fra den første puljen fikk innpass og videre.

Akkurat nå er det så å si fullt fra scenen og sørover, mens det er greit med plass nord for scenen.

Lenke til kommentar

 

Seating for folket i dag..

Siste seating åpnet i dag ja, de største gruppene fikk innpass på torsdag. 

 

Av en eller annen grunn liker folk sydre delen av skipet, så det fra den første puljen fikk innpass og videre.

Akkurat nå er det så å si fullt fra scenen og sørover, mens det er greit med plass nord for scenen.

Kan ha noe med dette å gjøre:

 

Høyttalerfri sone

Rad 58 og radene til høyre for den på kartet er i den såkalt høyttalerfrie sonen. Her tillates kun små PC-høyttalere, ingen store anlegg.

 

http://www.gathering.org/tg16/article/11/datoer-for-plassreservering

 

-------------

 

SpongeFrog: TG ønsker ikke å ha med  de store aktørene for enhver pris. Det kan være de ser det som at komplett har fått utspilt sin rolle for en stund, med tanke på hvor mye oppmerksomhet og plass de tok.

Endret av j--
Lenke til kommentar

*snip*

 

Kan ha noe med dette å gjøre:

Høyttalerfri sone

Rad 58 og radene til høyre for den på kartet er i den såkalt høyttalerfrie sonen. Her tillates kun små PC-høyttalere, ingen store anlegg.

 

http://www.gathering.org/tg16/article/11/datoer-for-plassreservering

 

Joda, jeg er klar over det, men det fylte seg raskere fra rad 32-86 enn rad 1-31

Slik ser seatingkartet ut nå:

6hW22r9.png

Lenke til kommentar

SpongeFrog: TG ønsker ikke å ha med  de store aktørene for enhver pris. Det kan være de ser det som at komplett har fått utspilt sin rolle for en stund, med tanke på hvor mye oppmerksomhet og plass de tok.

 

For min del kunne Komplett vært ute derfra for mange år siden. Ja, de hadde med seg noe artig stash, men absolutt ikke interessante nok til å rettferdiggjøre at de spiste opp så mye plass. I tillegg ble jeg alltid oversett når jeg prøvde å handle der, så det er virkelig ikke noe tap for meg.

Lenke til kommentar

J**** synd med komplett asså. Stort tap for TG å miste de. Kanskje ikke økonomisk, men for arrangementet som helhet.

Mener du det, altså? Ja, de skapte noe liv, men de tar utrolig stor plass og ville ikke betale for plassen, sånn jeg forsto det. Når de kan selge området som LAN-billetter i stedet for, så skjønner jeg jo at de vil det. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er grunnen for konflikten, eller hva man skal kalle det, men for meg har ikke Komplett vært savnet. Finnes mange andre som også skaper liv og røre. :)

 

Jeg drar i alle fall ikke på TG pga. Komplett (de har uansett blitt for kommers for min smak).

Lenke til kommentar

 

J**** synd med komplett asså. Stort tap for TG å miste de. Kanskje ikke økonomisk, men for arrangementet som helhet.

Mener du det, altså? Ja, de skapte noe liv, men de tar utrolig stor plass og ville ikke betale for plassen, sånn jeg forsto det. Når de kan selge området som LAN-billetter i stedet for, så skjønner jeg jo at de vil det. Nå vet jeg ikke nøyaktig hva som er grunnen for konflikten, eller hva man skal kalle det, men for meg har ikke Komplett vært savnet. Finnes mange andre som også skaper liv og røre. :)

 

Jeg drar i alle fall ikke på TG pga. Komplett (de har uansett blitt for kommers for min smak).

 

For kommers til å handle fra generelt sett? Godt vi er forskjellige, jeg setter pris på at de er store og forutsigbare på varelevering/RMA.

 

Jeg handler uansett bare hos Partyshop, jeg :b

Partylol. Har kjøpt noen ganske dyre disker derfra opp igjennom tidene :]

Lenke til kommentar

Soo, kanskje ikkje rett plass å spørre men :ph34r: Kanskje også vel tidelig å planlegge dette, men noen med 2 dagers billetter fredag-søndag som kunne tenke seg å ta over stolene jeg har kjøpt for bruk fra onsdag til fredag? Ber bare om et ytterst lite vederlag (50%) for overrekkelsen.
2 stk Ikea - Torkel stoler som det ikke planlegges å ta med hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...