Gå til innhold

The Gathering 2016 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny logo til TG! 

 

w21Xu6C.jpg

 

Den nye logoen viser The Gatherings todelte fokus på e-sport og den kreative scenen.

Den oransje fargen symboliserer fokus, og er tenkt å illustrere gamer-kulturen på TG, mens den blå fargen symboliserer den kreative delen av The Gathering.

 

Hva synes dere? 

Helt greit, uten at jeg har noen bestemt formening om at TG får egen logo. Håper bare ikke at logoen skal innbakes i temaer osv...

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

 

Tenker å mekke hylle til meg selv og en kompis. Foreløpig er skissa 137cm høy, og 80x46cm. Blir det stabilt nok for den høyden? Ønsker to løse hyller fremfor en felles for å gjøre transporten lettere.

 

attachicon.giftghylle1mann_påtvers2 med topphylle.png

 

Men BUMP!

Dårlig tid? :wee:

 

Ingen garantier, men om hylla bygges dyp (50-60cm), og tyngdepunktet ikke legges alt for høyt, så ser jeg ikke for meg at det skal bli problematisk på noen måte.

Lenke til kommentar

Tenker å mekke hylle til meg selv og en kompis. Foreløpig er skissa 137cm høy, og 80x46cm. Blir det stabilt nok for den høyden? Ønsker to løse hyller fremfor en felles for å gjøre transporten lettere.

 

attachicon.giftghylle1mann_påtvers2 med topphylle.png

Jada, den blir stabil nok.

Tror jeg dropper hylle i år, ble for mye stress. Om jeg var nabo med skipet hadde jeg riktig nok hatt tidenes hylle. Biltur på 10t. i en stappet bil blir litt for mye.. :hm:

 

Må bli en sån liten til 300 som en kan kjøpe i skipet i så fall. Positive med den er at du får plass til mere stash på den lille plassen du har.. ^^

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...