Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

 

 

 

Nå er det rett før jeg knekker denne dritt telefonen i to, om jeg har ca 30% strøm igjen så skrur den seg helt av, og umulig å få slått på førjeg setter i lader, det skjer hver eneste gang. har noen samme problem? evt vet om en fix?

Derfor jeg har min på service nå. Eneste forskjellen er at det begynte nylig å skje på 60 % også...
Ahh fuck, service gidder jeg ikke. Da kjøper jeg heller ny, gidder ikke dette mer .

Opplagt garantisak. Fikk ny mobil av Google selv. Null stress.

 

Kjøpte den på elkjøp for 1.5 år siden, og den har noen bulker her og der. Tror du dette kan ha noe å si på garantien ?

 

edit: jeg ringte google nå, var ingenting de kunne gjøre fordi den var på kjøpt på elkjøp, men de sendte meg en mail med masse måter å feilsøke på, så får prøve meg frem.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Nå er det rett før jeg knekker denne dritt telefonen i to, om jeg har ca 30% strøm igjen så skrur den seg helt av, og umulig å få slått på førjeg setter i lader, det skjer hver eneste gang. har noen samme problem? evt vet om en fix?

Derfor jeg har min på service nå. Eneste forskjellen er at det begynte nylig å skje på 60 % også...
Ahh fuck, service gidder jeg ikke. Da kjøper jeg heller ny, gidder ikke dette mer .
Opplagt garantisak. Fikk ny mobil av Google selv. Null stress.

Kjøpte den på elkjøp for 1.5 år siden, og den har noen bulker her og der. Tror du dette kan ha noe å si på garantien ?

 

edit: jeg ringte google nå, var ingenting de kunne gjøre fordi den var på kjøpt på elkjøp, men de sendte meg en mail med masse måter å feilsøke på, så får prøve meg frem.

Gå til Elkjøp. Dette skal de fikse. Under to år ennå. Forklare at dette er et kjent problem.

Lenke til kommentar

Jeg har irritert meg over batteriet i lang tid, og har endelig somlet meg til å ta kontakt med support. Kjøpte telefonen på Google Store i sin tid, og slet litt med å finne ut hvordan man kontakter dem, men det enkleste er å gå på innstillinger på telefonen og velge brukerstøtte øverst til høyre. Da fyller man ut et skjema, og etter noen få sekunder ringer Google support tilbake. En rask samtale, og man har en erstatningstelefon på vei.

 

De sender en reparert telefon (altså en telefon noen andre har hatt problemer med), og når denne er mottatt skal jeg returnere min egen. Greit nok hvis det ikke er noen skader på telefonen jeg får, men det skal nok kvalitetssikringen sørge for at ikke skjer. Så lenge skjermen er uten riper og batteriet er helt nytt, så skal ikke jeg klage.

 

Kommer tilbake med en oppdatering senere i uka når jeg har mottatt erstatningstelefonen.

 

Fikk ny telefon igår, kun to dager etter at jeg tok kontakt med Google support (dette fungerer altså kun hvis man har kjøpt telefonen gjennom Google Store). Finnes ikke spor av å ha vært brukt av noen andre, så i verste fall er det en telefon som er returnert innenfor angrefristen eller DOA.

Lenke til kommentar

Fikk ny telefon på garanti (via jobb), min slo seg av rundt 30%, og en morgen var den bare helt død. Hadde en bulk på hjørnet og to stygge riper i skjermen. (Tok først kontakt med Huawei som mente en software-update skulle fikse det, gud vet om det bare var løgn eller ikke, men fikk så beskjed om ta det på garanti). Noe merkverdig i en annen farge enn jeg opprinnelig hadde.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Leverte min tlf til Elkjøp tidligere i sommer for service pga batteriproblemet. De hadde ikke lånetlf (ikke nyere enn 2012-modeller iallefall), og etter ca 1,5-2 uker var den klar til henting. Men de fant ingen feil på verkstedet, selv om jeg ga de en detaljert beskrivelse av problemet.

 

Neste gang kjøper jeg direkte av Google, elkjøp er en vits.

Endret av baguett
Lenke til kommentar

 

Flere enn meg som har fått Android 8 ota notification enda man allerede har full versjon av 8 instalert?

 

Fikk samme her, har nå iallefall siste security patch, men synes det var litt pussig at den skulle installere såpass stor fil (ca 900 mb) når eg allerede var på Oreo..

 

Står litt om problemet på AndroidPolice.

 

 

Leverte min tlf til Elkjøp tidligere i sommer for service pga batteriproblemet. De hadde ikke lånetlf (ikke nyere enn 2012-modeller iallefall), og etter ca 1,5-2 uker var den klar til henting. Men de fant ingen feil på verkstedet, selv om jeg ga de en detaljert beskrivelse av problemet.

 

Neste gang kjøper jeg direkte av Google, elkjøp er en vits.

I henhold til forbrukerkjøpsloven har du krav på en tilsvarende gjenstand. Kan jo diskuteres hva det vil si, men en touchmobil med 4G og kamera er ihvertfall å forvente. Rart at de ikke fant noe problem, da det som ATWindsor sier er en utbredt og kjent feil. Kan forøvrig nevnes at min fortsatt er på service og venter på deler.

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...