Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har reklamert mot Telia / Netcom iht batteriproblematikken?

Min telefon skrur seg av på alt fra 7 % til 38 % - helt ute av det blå. Jeg har startet en reklamasjon, men Telia sier at det er lite å stille opp med hvis den er fysisk skadet. Glasset bak rundt kamera er knust pga et uhell tidligere.

 

Jeg ville tro at den fysiske skaden ikke vil ha noe med feilen som gjelder tidlig shutdown - men usikker på hva utfallet kan bli her.

 

Noen som har noe innspill på sine henvendelser angående dette? Evt andre innspill settes stor pris på! :)

Lenke til kommentar

Jeg reklamerte til Telia. Forklarte situasjonen nøye, telefonen ble sendt inn og fikk "byttet front" (sto det på servicearket, men sa ikke meg så mye). Tur-retur tok det bare en uke for meg (her i Oslo dog). Fikk min telefon tilbake (kjente igjen småriper) samt temperert glass-beskyttelse på skjermen. Så alt de gjorde har vært inni telefonen. 

Har fungert som om den var ny siden da. Bedre batteritid har jeg ikke hatt siden telefonen var 1-6 mnd gammel. :)

Lenke til kommentar

Sendte melding til Telenor angående status på WiFi-Tale og VoLTE i går, og dette er svaret jeg mottok: "Ut ifra den oversikten vi har så er det ikke planlagt støtte for 4G Tale og WiFi Tale til Nexus 6P pr. dags dato." Det vil med andre ord si at Nexus 6P dessverre ikke mottar de funksjonene allikevel... :(

Endret av Nystad97
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...