Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, kunne selvfølgelig prøvd meg, men føler det blir litt å kaste bort andres tid og penger, er litt bulker og slik på telefonen samt rammen har bøyd seg litt så ser nok ikke bort fra at mobilen døde av missbruken. Heldigvis fått meg en litt mer mobilvennlig jobb nå så for satse på S8+en klarer seg litt bedre.

Lenke til kommentar

Har slitt med litt ustabil batteritid og telefonen har skrudd seg av på rundt 30%. Ringte til Google og forklarte situasjonen. Uten problem ble ny telefon sendt og jeg sender inn gamle når jeg har fått ny. Bra service, så jeg angrer ikke på at jeg kjøpte telefon direkte. Synd det ikke er mulig å kjøpe telefon med Google nå. Får håpe det går når jeg har slitt ut min nye 6P.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Android O (Dp2) fungerer veldig så langt, hatt den siden 17.mai

 

ikke opplevd noe problem med apper ennå(men er visst kjent problem med Snapchat, tar lang tid å laste inn snapper). 

opplever mikrohakking ved å spille av lyd via Bluetooth men kun testa en enhet og det er ikke veldig merkbart

oppstart går raskere synes jeg. ikke opplevd noen minneproblemer eller tvunget omstart

 

kom en liten oppdatering i dag, den går ikke an å laste inn hvis du kun har lagt inn OTA via betaprogrammet, pga det henger igjen no fingerprint fra Android 7.1, hvis du vil legge inn den må du sideloade factory image, men jeg avventer og ser om det kommer en ny oppdatering som fikser det 

 

http://www.androidpolice.com/2017/05/18/android-o-developer-preview-2-gets-small-bump-opp2-170420-019-partially-fixes-android-pay-isnt-installing-nexus-devices/

 

edit: jinxa det visst, opplevd 2-3 tvunge reboots i dag. jaja går hvertfal sjukt mye fortere å boote opp da

Endret av madmats
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da var det min tur. Knuste glasset mot en stein i helga da den skled ut av lomma mi på fjellet. Fikk sprekk i øvre og nedre hjørne på venstre side. Ingenting sjenerende egentlig, og den er fortsatt brukbar til alt. Untatt telefoni. For det har også skjedd ett eller annet med mikrofon/støydemping. De i motsatt ende hører bare skrapelyder eller fryktelig lavt volum nå. Usikker på om det har sammenheng med fallet, men det er i alle fall en issue.

 

Henter en Huawei Mate 9 Pro fra Power (Expert) lokalt straks, i og med at jeg må ha fungerende telefon på jobb. 

Endret av Klykken-
Lenke til kommentar

Batteriet mitt er helt kjørt nå, kan ikke regne med at mobilen holder til lenger enn 30% lenger, startet mot slutten av 2016, men da var det ikke så ille, nå er det slik at om det står 50% igjen så har jeg egentlig 20-25% igjen før den slår av seg.

Bruker jeg 4G hele dagen så blir den tom for strøm innen 3-4 timer.

Tenker å reklamere på den til Google Store og heller skaffe en S8, men jeg lurer på om hvordan det er med root, custom ROM og unlocka bootloader. Må jeg sette den tilbake til standard for sikkerhets skyld?

 

Som jeg savner tiden da det var vanlig med utskiftbart batteri...

Lenke til kommentar

Batteriet mitt er helt kjørt nå, kan ikke regne med at mobilen holder til lenger enn 30% lenger, startet mot slutten av 2016, men da var det ikke så ille, nå er det slik at om det står 50% igjen så har jeg egentlig 20-25% igjen før den slår av seg.

Bruker jeg 4G hele dagen så blir den tom for strøm innen 3-4 timer.

Tenker å reklamere på den til Google Store og heller skaffe en S8, men jeg lurer på om hvordan det er med root, custom ROM og unlocka bootloader. Må jeg sette den tilbake til standard for sikkerhets skyld?

 

Som jeg savner tiden da det var vanlig med utskiftbart batteri...

Opplever akkurat det samme.

Er kommet til det punktet at skal eg ut av huset i mer enn 2 timer, tar en med seg batteribank.

 

Triste greier

Lenke til kommentar

Batteriet mitt er helt kjørt nå, kan ikke regne med at mobilen holder til lenger enn 30% lenger, startet mot slutten av 2016, men da var det ikke så ille, nå er det slik at om det står 50% igjen så har jeg egentlig 20-25% igjen før den slår av seg.

Bruker jeg 4G hele dagen så blir den tom for strøm innen 3-4 timer.

Tenker å reklamere på den til Google Store og heller skaffe en S8, men jeg lurer på om hvordan det er med root, custom ROM og unlocka bootloader. Må jeg sette den tilbake til standard for sikkerhets skyld?

 

Som jeg savner tiden da det var vanlig med utskiftbart batteri...

Bare klag. Opplagt reklamasjon. Jeg fikk ny på samme grunnlag.

Lenke til kommentar

Hvordan kan man låse opp telefonen med fingeravtrykk sensoren uten å ha passord eller pinkode aktivert? Jeg bruker hansker på jobb å syntes det er veldig plagsomt å skrive inn pin kode heletiden, men samtidig utrolig kjekt å låse den opp med fingeren utenfor jobb. Kjører Android O nå, er det mulighet for sweiping på sensoren der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...