Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forøvrig koster en battererstatning kun 100kr hvis du er villig til å miste reklamasjonsretten.

Spurte på en sånn Fix-it greie eller hva søren det heter, han kunne gjøre det for 950,-

 

Sendte mail til komplett i dag, får høre hva de sier. Telefonen er under 2 år.

 

Bare send den inn og få det fikset gratis. Forstår ikke hvorfor noen vil ødelegge reklamasjonsretten. Den er jo fantastisk.

 

Jeg leverte min 6P inn på en Telia-butikk nå for andre gang (et år siden sist ca, that time of the year). Regner med det blir samme rutine som sist hvis de har deler på lager. Mulig jeg får en erstatnings-enhet eller pengene tilbake. Håper på sistnevnte.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Nok en 6P-eier med det samme batteriproblemet som andre her, pluss hyppigere bootloops. Har slitt med disse problemene i et halvt år, og vurderer hvilke telefoner som er aktuelle erstattere.

 

Har sett litt på både LG V30 og HTC U11+, men støtte på et lite dilemma der. avhengig av hvilken jeg skulle valg så mister jeg en ting. Stereohøyttaler forsvinner hvis jeg velger V30, og 3.5mm jack blir bort hvis jeg går for U11+.

Og for å komplisere ting så har både LG og HTC drevet verdens dårligste markedsføring. Først denne uken har både Elkjøp og Lefdal lagt ut V30 med dato 20,12. Mens HTC på sin side har dyttet lanseringsdato til en gang ut i januar..

 

Men med de problemene som min 6P har, er for eksempel LG V30 en god oppgradering?

Endret av McShortFuse
Lenke til kommentar

 

 

Forøvrig koster en battererstatning kun 100kr hvis du er villig til å miste reklamasjonsretten.

Spurte på en sånn Fix-it greie eller hva søren det heter, han kunne gjøre det for 950,-

 

Sendte mail til komplett i dag, får høre hva de sier. Telefonen er under 2 år.

 

Bare send den inn og få det fikset gratis. Forstår ikke hvorfor noen vil ødelegge reklamasjonsretten. Den er jo fantastisk.

 

Jeg leverte min 6P inn på en Telia-butikk nå for andre gang (et år siden sist ca, that time of the year). Regner med det blir samme rutine som sist hvis de har deler på lager. Mulig jeg får en erstatnings-enhet eller pengene tilbake. Håper på sistnevnte.

 

Hva hvis batteriet bare har begynt å bli dårlig, da gjelder vel ikke reklamasjonsretten? Har aldri opplevd at et batteri på en telefon blir dårlig så fort som på 6P.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er nå på min tredje "refurbished" Nexus 6P. Den første hadde jeg ikke mer enn to uker før den ble byttet grunnet problemer med hodetelefoninngangen, mens den andre ble byttet grunnet problemer med mikrofonen under telefonsamtaler. Nå har jeg batteriproblemer som flere andre beskriver, ved at den under mye oppheting vil ha en random reboot. Skjedd tre ganger siste uken. Hva skal til for å få pengene tilbake? Eller blir det bare sendt inn enda en ny enhet? Kjøpte den fra Google Store i sin tid. Skal ringe inn til de, men greit å vite hva man evt kan forvente :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk erstatningstelefon i form av P10 Plus. Byttet den mot Mate 10 Pro pluss et lite mellomlegg på Telia.

 

Men det er vel slik at tredje gangen du har telefonen inne til reprasjon har du rett på å få pengene tilbake? Eller gjelder det bare samme feil kanskje.

Lenke til kommentar

Skulle egentlig til å skrive en tråd her, før jeg så denne tråden, og tilfeldigvis så batteriproblemene. Trodde det var bare meg. Batteriet holder så vidt i en time eller to-tre før den hopper fra 30% til 0% og skrur seg av. Noen forslag? Sitter og lurer på å kjøpe en Mate 10 Pro. Er det bra garanti hos Google? Kjøpte telefonen hos Telia en stund tilbake, maks et år, ikke mer enn halvannet ihvertfall, men har ikke kvittering mer så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Skulle egentlig til å skrive en tråd her, før jeg så denne tråden, og tilfeldigvis så batteriproblemene. Trodde det var bare meg. Batteriet holder så vidt i en time eller to-tre før den hopper fra 30% til 0% og skrur seg av. Noen forslag? Sitter og lurer på å kjøpe en Mate 10 Pro. Er det bra garanti hos Google? Kjøpte telefonen hos Telia en stund tilbake, maks et år, ikke mer enn halvannet ihvertfall, men har ikke kvittering mer så vidt jeg vet.

Er åpenbart en reklamasjonsak. Fikk hevet kjøpet på min enhet for samme problem.
Lenke til kommentar

Liten update. Vært i to lange telefonsamtaler med Google nå, men får hevet kjøpet siden jeg er på min tredje enhet. Flotte greier!

 

Edit: Noen som har noen lure tips til hva som burde være neste telefon? Står mellom Huwaei Mate 10 Pro, Samsung Galaxy Note 8 og Pixel 2 XL. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...