Gå til innhold

23. september - kva trur du kjem til å skje?


Anbefalte innlegg

Vi lever i spanande tider der stadig fleire profetiar går i oppfylling framfor augene våre. Kristne ventar på Jesu gjenkomst, verda ventar på Antikrist og Guds dom over menneskeslekta. Kor nærme vi er veit berre Faderen. Matt 24:35f - "Himmel og jord skal forgå, men mine ord skal aldri forgå. Men den dagen og timen kjenner ingen, ikkje englane i himmelen og heller ikkje Sonen, berre Faderen." Det er viktig å understreke at Gud ikkje har gitt oss ein bestemt dato for Jesu gjenkomst. Vi er kalla til å vere budde kva tid som helst, og leve kvar dag som om den skulle vere den siste. I teologien vert dette omtala som "The doctrine of imminence", og finn støtte i Fil 3:20, Tit 2:13, Heb 9:28, 1. Tess 1:10; 4:18; 5:6; Op 22:20.

 

Når eg no likevel nemner ein dato, er det med eit audmjukt sinn i forhold til kva som eventuelt kjem til å skje denne dagen. For om lag eit år sidan møtte Gud meg på ein spesiell måte i samband med den jødiske høgtida Yom Kippur, og eg fekk eit nytt og levande møte med det blødande Guds lam. Seinare denne hausten vart eg i eit sterkt åndeleg fellesskap introdusert for blodmånetetraden 2014 / 2015. Sidan dette har teikna som leier fram mot 23. september vore eit interesseområde for meg. Eg ønskjer i denne tråden å diskutere teikn og spekulasjonar rundt denne datoen. Lenge har eg hatt ei kjensle av at noko stort er i emning.

Lat oss sjå på dei konkrekta frampeika:

 

1. 23. september 2015 er den den store forsoningsdagen, Yom Kippur.

 

2. 28. september 2015 vil vi sjå den siste i ein serie av fire blodmånar. Berre 3 gonger på dei siste 500 år har ein slik tetrade samanfalt med jødiske høgtider, og kvar gong har noko spesielt skjedd med det jødiske folk. Forfattaren John Hagee har skrive boka "4 blodmåner - noe kommer til å skje". Her koplar han tetraden i 1493-94 med den spanske inkvisisjonen og oppdaginga av Amerika, tetraden i 1949-50 med opprettinga av staten Israel, og tetraden i 1967-68 med at jødane fekk tilbake Jerusalem.

 

http://www.endtime.com/four-blood-moons/

 

Blodmånar vert også nemnde i Bibelen som teikn på at enden nærmar seg.

Joel 3:3f - "Eg lèt teikn syna seg på himmel og jord: blod og eld og røyksøyler.
Sola vert omskapt, ho svartnar, og månen vert som blod, før Herrens dag kjem, den store og skræmande."

 

3. Mellom tetraden av blodmånar var eit jødisk sabbatsår (Shemitah) frå 25. september 2014 til 13. september 2015. Shemitah -året førekjem kvart sjuande år, og er ofte sett i samanheng med overflod eller Guds dom. 9/11 i 2001 og finanskrisa i 2008 var begge i eit Shemitah-år.

Shemitah-året 2014/15 starta på den første dagen i det jødiske nyttåret (Basunane si høgtid) 25. september 2014 og slutta den første dagen i den jødiske nyttåret (Basunane si høgtid) 13. september 2015.

 

Sitat John Hagee: "Men en serie med en fullstendig solformørkelse, historisk betydning for Israel, og som sammenfaller med de jødiske høytidene og forekommer innenfor et Shemitah år, og som sammenfaller med Basunenes høytid (det jødiske nyttår) er astronomisk sjelden".

 

Forfattaren Jonathan Cahn har skrive boka "The mystery of the Shemitah", der han koplar Shemitah-året opp mot moderne hendingar.

https://www.youtube.com/watch?v=W8B14NSIWc8

 

4. Isaac Newton rekna seg fram til denne datoen etter gransking av årsvekene til profeten Daniel.

http://www.tribulation-now.org/2014/11/10/newtons-calculations-point-to-sept-23-2015-yom-kippur/

 

5. Pave Frans, som er pave nr. 266, vil møte Barack Obama den 23. september 2015, som er dag nr. 266 i året. 266 dagar er også talet på dagar i ein normal graviditet. Nokre hevdar at dette er eit teikn på at noko vil verte "fødd", til dømes New World Order. Den irske st. Malachy profeterte i det 12 hundreåret at det ville kome 112 pavar etter han, altså at pave Frans vil verte den siste.

 

6. CERN planlegg å opne sine Large Hadron Collider september 2015, og derigjennom rekonstruere Big Bang. Mange fryktar at LHC kan opne ein portal til ei mørk åndeverd, og at vitskapsmenn leikar med krefter som potensielt kan medføre stor skade. Vitskapsmennene leflar også med hinduistiske og okkulte symbol, som Shiva sin dødsdans og i logoen kan vi sjå 666.

 

 

7. 13. mai 2014 sa den franske utanriksminister Laurent Fabius at "vi har 500 dagar igjen for å unngå klimakaos". Dette peikar fram mot 25. september 2015.

 

8. Rabbi Kanievsky har profetert at Messias (Antikrist) vil stige fram september 2015. Mange muslimar hevdar at Mahdi (Antikrist) vil stige fram september 2015.

 

9. I musikk, filmar og seriar finn vi mykje symbolikk som peikar fram mot 23. september 2015. Vi finn også mange portalar (til dømes Tomorrowland og Lego Portals). Ein teori er at ein demonisk alien abduksjon vil finne stad samtidig som den verkelege opprykkinga, slik at djevelen kan forføre menneske til å tru at opprykkinga ikkje har funne stad.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WxII-hiJ1Mk

 

10. Joshua Musau har skrive boka "The rapture puzzle". Etter mitt syn er denne altfor bastant og spekulativ, og direkte feil i synet på Obama. Likefullt inneheld den interessante synspunkt, sjølv om ein dreg slutningar for raskt. Musau hevdar at opprykkinga vil skje Yom Kippur 2015.

 

https://www.youtube.com/watch?v=1epuZfE_4gw

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg som buddhist bruker ofte å la verden forsvinne, og det gjør ikke vondt i det hele tatt, så det er helt greit for meg at de kristne tror 23 september er spesielt utvalgt dato. Jeg får planlegge en "dødsmeditasjon" den dagen, så er jeg også med på en måte ..

 

:)

Lenke til kommentar

Hva kommer til å skje 22. september?

 

Not a god damn thing. Det blir business as usual for de fleste, ett par stykk kommer til å løpe på skauen i håp om at de kan overleve "dommedag" for dette har de sett på film

 

Her er forresten en liste over dommedags profetier som aldri skjedde

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_dates_predicted_for_apocalyptic_events

 

Den 23. september skal jeg legge denne tullete ideen til på listen :)

 

BTW: At du viser til vers fra bibelen gjør at jeg overhodet ikke klarer å ta original posten eller forfatteren av tråden seriøst over hodet, ikke at jeg tok ham seriøst fra før av etter hans inspill om at kvinner som blir gravide som følge av voldtekt bør ta konsekvensene av det

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1679500&page=

Endret av crii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg som buddhist bruker ofte å la verden forsvinne, og det gjør ikke vondt i det hele tatt, så det er helt greit for meg at de kristne tror 23 september er spesielt utvalgt dato. Jeg får planlegge en "dødsmeditasjon" den dagen, så er jeg også med på en måte ..

 

:)

 

Høres deilig ut. Må man være buddhist for å oppleve det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg som buddhist bruker ofte å la verden forsvinne, og det gjør ikke vondt i det hele tatt, så det er helt greit for meg at de kristne tror 23 september er spesielt utvalgt dato. Jeg får planlegge en "dødsmeditasjon" den dagen, så er jeg også med på en måte ..

 

:)

 

 

Høres deilig ut. Må man være buddhist for å oppleve det?

Absolutt ikke, anbefales på det varmeste. Skal dog sies at man bør være til venns med seg selv, før man hiver seg ut i noe som er så ukjent.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg som buddhist bruker ofte å la verden forsvinne, og det gjør ikke vondt i det hele tatt, så det er helt greit for meg at de kristne tror 23 september er spesielt utvalgt dato. Jeg får planlegge en "dødsmeditasjon" den dagen, så er jeg også med på en måte ..

 

:)

 

Høres deilig ut. Må man være buddhist for å oppleve det?

Absolutt ikke, anbefales på det varmeste. Skal dog sies at man bør være til venns med seg selv, før man hiver seg ut i noe som er så ukjent.

 

 

Noen tips for å komme i gang? :)

Lenke til kommentar

 

266 dagar er også talet på dagar i ein normal graviditet. Nokre hevdar at dette er eit teikn på at noko vil verte "fødd", til dømes New World Order

 

 

Måtte bare fakta-sjekke det, og stemmer ikke med hva som sies her, nemlig 282 dager

 

http://www.babyverden.no/Nyheter/Hvor-langt-er-et-svangerskap/

 

Men for all del, var bare en liten bagatell blant alt det andre  :grin2:  så følg med , følg med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 

 

Jeg som buddhist bruker ofte å la verden forsvinne, og det gjør ikke vondt i det hele tatt, så det er helt greit for meg at de kristne tror 23 september er spesielt utvalgt dato. Jeg får planlegge en "dødsmeditasjon" den dagen, så er jeg også med på en måte ..

  :)

 

 

Høres deilig ut. Må man være buddhist for å oppleve det?

Absolutt ikke, anbefales på det varmeste. Skal dog sies at man bør være til venns med seg selv, før man hiver seg ut i noe som er så ukjent.

 

Noen tips for å komme i gang? :)

Lykke til, og bare å spørre hvis det er noe

http://www.peacebeyondsuffering.org

Lenke til kommentar

BTW: At du viser til vers fra bibelen gjør at jeg overhodet ikke klarer å ta original posten eller forfatteren av tråden seriøst over hodet, ikke at jeg tok ham seriøst fra før av etter hans inspill om at kvinner som blir gravide som følge av voldtekt bør ta konsekvensene av det

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1679500&page=

Så du den filmen under punkt 9?

Den beviser ihvertfall at mennesker er veldig flinke til å finne tegn, for der er det mye kreativt.

Når man drar inn Simpsons, Pacman-spillet, Lego og ett utall filmer og spill som inneholder noe som, med litt fantasi og kreativitet, kan vris til 23.09 eller enhver variasjon av dette. 32.9 er tross alt bare 23.9 baklengs. 32.6 er 23 baklengs og en opp-ned 9.

623 kan også vris til 23.9 om man snur 6-tallet på hode og plasserer det bakerst, osv.

 

Ett annet festlig bevis i filmen er jo en mann som faller gjennom ett tak og "kræsjer"/lander oppå fart, en helt klar analogi på Cern sine partikler som kræsjer. At en portal til gudene vet hvor åpens eller noe lignende i den samme filmen er tydelige beviser på at Cern vil åpne en portal og slippe ut demoner.

Kunne ikke vært klarere...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jeg som buddhist bruker ofte å la verden forsvinne, og det gjør ikke vondt i det hele tatt, så det er helt greit for meg at de kristne tror 23 september er spesielt utvalgt dato. Jeg får planlegge en "dødsmeditasjon" den dagen, så er jeg også med på en måte ..

  :)

 

Høres deilig ut. Må man være buddhist for å oppleve det?

Absolutt ikke, anbefales på det varmeste. Skal dog sies at man bør være til venns med seg selv, før man hiver seg ut i noe som er så ukjent.

 

Noen tips for å komme i gang? :)

Lykke til, og bare å spørre hvis det er noe

http://www.peacebeyondsuffering.org

 

 

Vet jeg høres ut som en kjip fyr nå, men folk har prøvd å få meg til å meditere før, uten at det har gjort det for meg. Jeg er kanskje mer ute etter et tempel eller en institusjon der noen som virkelig har funnet roen kan hjelpe meg. Du virker å være en person som har et par tips som kan være til hjelp. Takk for det du har kommet med, har du mer tas det imot med takk.

 

For å presisere: Jeg er ikke negativ til meditasjon, men jeg har enda ikke funnet noen som har klart  hjelpe meg å fokusere tankene. Der tenker jeg at de som mestrer meditasjon virkelig har noe å bidra med.  

Lenke til kommentar

Cair Paravel hva i huleste har du røyka og hvor kan jeg få tak i det? :p Den 23. september vil det skje absolutt ingenting spesielt, business as usual. Hvordan orker du å gå rundt å frykte at noe skal skje på grunnlag av så elendige "bevis" ?

Fordi bort i mot hjernevasket av religion

Endret av crii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...