Jump to content
Arodem

Sikre deg Red Alert 2 og utvidelsespakken helt gratis

Recommended Posts

Annonse

Kjøpte alle C&C og RA spillene med tillegg på Origin for 150kr i helgen.

Kaller det en god deal

Om du liker Red Alert (1), så vil jeg anbefale OpenRA.

http://www.openra.net/

Det er et aktivt community rundt det. :p (+ det støtter dagens oppløsninger ol).

Det er et aktivt community rundt det. :p (+ det støtter dagens oppløsninger ol).

Sist jeg sjekket (det er en stund siden da) var ikke kampanjene fullført. Er det gjort nå?

Hva med å gjøre dette til en fast spalte? Hver gang GOG.com, Steam, Origin eller lignende tjenester legger ut gratisspill kan dere lage en kort artikkel om det?

God idé. Jeg ville også satt pris på "ukens røverkjøp"-artikler, hvor man opplyste om særdeles gode tilbud rundt omkring. Ja, vi har lignende tråder på forumet, men det er noe eget med artikler. Slike artikler ville gjerne ha omhandlet spillklassikere, og inviterer derfor til gode mimrediskusjoner i kommentarfeltet.

Hva med å gjøre dette til en fast spalte? Hver gang GOG.com, Steam, Origin eller lignende tjenester legger ut gratisspill kan dere lage en kort artikkel om det?

*tommel opp*

Kjekt at de skriv artikkel om dette, hadde aldri fått det med meg ellers.

Men er det andre enn meg som det feile for når eg trykke "last ned nå"?

Spennende tilbud... Helt til det stod Origin, kanskje det hadde blitt handel om EA hadde betalt meg for det, men jeg er overhodet ikke interresert i deres klient.

Da igjen, jeg har Retail plata liggende en eller annen plass, og husker jeg ikke feil, så hadde de en tøff installer også, riktignok ikke like tøff som Red Alert 1.

Oppkjøpet av Westwood var en av de tristeste hendelsene i spillhistorien. Bare tenk på hvordan RTS sjangeren hadde vært i dag om Westwood ikke ble kjøpt opp.

Kan ikke bli mer enig! Westwood RIP

Helt utilgjengelig pr. nå. Er det nettleserrelatert montro? Bruker Chrome til vanlig.

Har prøvd en ca. 10 ganger nå med å trykke Laste ned. Er Origin rett og slett Waste of time?

Jeg har jo minst 2 eller 3 kjøpte nøkler fra før av. Har vel original cover, et re-release av det, samt en større blå samlepakke. I den blå samlepakken så er spillet så og si fritt for bugs. Noe det ikke var i originalutgaven

Jeg digger RA2. Har ikke spillet på en stund.  :wee:

Edited by G

Må man innstallere origin først på PC, eller skal nedlasting gå an uansett, bare man er innlogget på websiden deres først?

Vent litt.

Det oppsto et problem som gjorde at vi ikke kunne fullføre forespørselen din. Ingen grunn til panikk, bare prøv igjen senere.

Kjøpte alle C&C og RA spillene med tillegg på Origin for 150kr i helgen.

Kaller det en god deal

Red Alert 1 er det gøyeste av C&C spilla. Har spillt uendelig mye dette på LAN i gamledager :D

Slik så det ut for meg også. Men sjekk "Min Konto" og så sjekk under "Ordrehistorie". Jeg fikk opp en linje der, men den var ubehandlet foreløpig.

Edited by G

Slik så det ut for meg også. Men sjekk "Min Konto" og så sjekk under "Ordrehistorie". Jeg fikk opp en linje der, men den var ubehandlet foreløpig.

Ironisk nok så har jeg fått to kvitteringer fra origin, men jeg finner den ikke i "Mine Spill"... :p

EDIT: Ser den ligger i ordrehistorikken min på origin.com og venter på behandling, så da regner jeg med det ordner seg.

Edited by ZweiNor