Gå til innhold

Liveblogg fra 19:00: Apple lanserer iPhone 6S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den store forskjellen på Surface og iPad Pro er at Apple sitt produkt kommer med programvare som utnytter de nye mulighetene. Hva var det MS slapp Surface med igjen?

 

Software-mulighetene er likefullt langt bedre på windows, ihvertfall i "pro-segmentet".

 

AtW

 

 

 

Men hva er grunnen til at vi ikke ser mer proverktøy til iOS og iPad, kan det ha skyldtes mangel på relevant maskinvare? Skal ikke undervurdere hva utviklere kan finne på å levere til iPad Pro.

Lenke til kommentar

Foreløpig relativt middelmådig, hverken appleTV eller ipad-pro har noen positive overraskelser, og noen negative. Sikkert fine produkter, kommer nok til å selge endel når det er apple, men er ikke spesielt imponert. Pro er dyr for det den er, og har en litt vag "pro"-appell. Apple TV er det som trengs av oppdatering, men ikke noe mer.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Ikke noe av innholdet er i 4K, så hvorfor skulle den støtte 4K? Kommer nok en ny 4K modell når tiden er mer moden.

Sant for et år siden, men det er jo akkurat nå 4k er i ferd med å komme.

 

AtW

Helt enig. Du får nå 6 serie i Samsung med 4k. Samtidig har jo Netflix noe og Blu-ray 4k er her snart. Da bør jo streaming følge etter
Lenke til kommentar

Men hva er grunnen til at vi ikke ser mer proverktøy til iOS og iPad, kan det ha skyldtes mangel på relevant maskinvare? Skal ikke undervurdere hva utviklere kan finne på å levere til iPad Pro.

Hvilke proverktøy er det egentlig dere savner? Jeg er nysgjerrig siden jeg jobber med "pro-verktøy" og opplever at det aller meste på markedet er tilgjengelig på iOs. Unntaket er selvsagt supersære ting som kun brukes inneenfor enkeltdomener, der man stort sett bruker Windows.

Lenke til kommentar

 

Software-mulighetene er likefullt langt bedre på windows, ihvertfall i "pro-segmentet".

Utvalget er mer komplett, men store deler av utvalget funker temmelig dårlig på Surface.

 

 

Det varier, men bedre med program som fungerer dårlig på surface enn ingen program i det hele tatt. IOS har massive hull som profesjonell plattform sånn jeg ser det.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Men hva er grunnen til at vi ikke ser mer proverktøy til iOS og iPad, kan det ha skyldtes mangel på relevant maskinvare? Skal ikke undervurdere hva utviklere kan finne på å levere til iPad Pro.

Hvilke proverktøy er det egentlig dere savner? Jeg er nysgjerrig siden jeg jobber med "pro-verktøy" og opplever at det aller meste på markedet er tilgjengelig på iOs. Unntaket er selvsagt supersære ting som kun brukes inneenfor enkeltdomener, der man stort sett bruker Windows.

 

 

Hvilken bransje er det? Det det er like gode "pro-verktøy" på ios som windows?

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...