Gå til innhold

Liveblogg fra 19:00: Apple lanserer iPhone 6S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Dårligste greiene jeg har sett på en Apple "launch" noen gang.
Kan ikke blir verre senere iallfall  :)

 

Så dra tilbake til ms eller android leiren da om du er missfornøyd, selv ser jeg for meg at denne vil slå godt an blant studenter, jeg som student kunne hvertfall tenkt meg en, fordi om prisen var stiv.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Haha, på prisen virker det i alle fall som at Apple mener det er en verdig konkurrent til MS Surface.

99% av alle maskiner i verden er bedre maskiner enn Surface. Hadde en Surface Pro 3 en stund, noe av det verste jeg har brukt av moderne datamaskiner. Ikke en god laptop, ikke en god tablet.

Endret av Audun_K
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Den store forskjellen på Surface og iPad Pro er at Apple sitt produkt kommer med programvare som utnytter de nye mulighetene. Hva var det MS slapp Surface med igjen?

 

Spesifiser.

 

Win8 uten muligheter for eget desktop og programmer, alt måtte gå via en rimelig sketchy app store. og et touch surface som fungerte bare sånn passelig i mine øyne.

Lenke til kommentar

 

 

 

Dårligste greiene jeg har sett på en Apple "launch" noen gang.

Kan ikke blir verre senere iallfall :)

 

Så dra tilbake til ms eller android leiren da om du er missfornøyd, selv ser jeg for meg at denne vil slå godt an blant studenter, jeg som student kunne hvertfall tenkt meg en, fordi om prisen var stiv.

Ville du valgt denne, eller en Surface Pro nå som du vet prisen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Skal være rimelig hardbarka Apple fan om man svir av over 7000kr på et nettbrett og over 10000kr om man skal ha penn og cover i tillegg.

 

Tipper nærmere 8k for grunnmodellen med kursen vi har i dag.

 

Rart at de har droppet force touch, men det er vel for å ha noe interessant å inkludere om 1 år.

 

Ettersom den fortsatt kjører ios og ikke osx, men har en avansert penn, kan man vel kalle den Ipad semi-pro

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Dårligste greiene jeg har sett på en Apple "launch" noen gang.

Kan ikke blir verre senere iallfall :)

Så dra tilbake til ms eller android leiren da om du er missfornøyd, selv ser jeg for meg at denne vil slå godt an blant studenter, jeg som student kunne hvertfall tenkt meg en, fordi om prisen var stiv.

Ville du valgt denne, eller en Surface Pro nå som du vet prisen?

 

Denne uten tvil, jeg er ikke Apple fan boy, men min erfaring basert på flere produkter, fra flere produsenter opp igjennom årene har vist meg at når Apple går til det steget og viser frem noe så er det bortimot 99% av tiden dønn stabilt. Og en annen fordel med Apple sin app store er at tingene der fungerer, noe jeg har oppdaget både i play, og i ms sin app store ikke nødvendigvis stemmer like godt. 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...