Gå til innhold

Nvidia Shield Tv - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har sideloadet RiksTV appen og fungerer den?

 

Jeg prøvde dette selv... Men fikk det ikke til... Enten så bare lastet den i evig tid eller så bare kræsjet den og sendte meg tilbake i menyen.

 

Endte opp med å kjøpe en Apple TV for RiksTV-delen, men liker egentlig Shielden bedre, men det virker som at appstøtten er fraværende dessverre.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Fundert på å oppgradere til denne boksen en stund nå, men er jammen ikke sikker. Jeg orker ikke lenger bruke tid på å sette ting opp for at det skal fungere prikkfritt. Noen som har erfaring med å sette det opp mot NAS? Bruker Kodi per i dag.

 

Jeg bruker Kodi på denne.

Lenke til kommentar

 

 

Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom?

 

Den originale?

 

Ja, kan også nevne at det er den nye versjonen av den. Den som ikke er oppladbar.

 

 

Uhm.. Den som er ladbar er den originale.. ;)

 

Jeg bruker den som bluetooth mottaker for lyd fra TV'en når det er sent, og jeg ikke vil vekke/forstyrre naboer. Hadde vært kjipt om den hadde tendens til dårlig batteri. Derfor jeg spurte. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Noen andre som har problemer med at fjernkontrollen fort blir batteritom?

 

Den originale?

 

Ja, kan også nevne at det er den nye versjonen av den. Den som ikke er oppladbar.

 

 

Uhm.. Den som er ladbar er den originale.. ;)

 

Jeg bruker den som bluetooth mottaker for lyd fra TV'en når det er sent, og jeg ikke vil vekke/forstyrre naboer. Hadde vært kjipt om den hadde tendens til dårlig batteri. Derfor jeg spurte. :)

 

Nei, den nye som følger med er ikke oppladbar. Jeg vet at det er den originale, fordi den lå oppi den forseglede esken til Shielden.

 

Denne: http://nvidia.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/4320/~/changing-the-nvidia-shield-remote-batteries

Lenke til kommentar

OK, da skjønner jeg hvor vi snakker vi forbi hverandre. :)

 

Den originale Shield'en, med den originale remote'en, og den originale controlleren, kom i 2015. ;)

 

I 2017 slapp Nvidia en "oppdatert" Shield, med ny contoller som ser litt annerledes ut, og remote som ikke lenger har 3,5mm headphone uttak, eller oppladbart batteri. Men du har selvfølgelig rett i at de er "originale" i den forstand at de ikke er tredjeparts produkter. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

HBO er ikke kommet. Provoserende for å være helt ærlig.

Pakket ned min shield TV pga. Dette. Irriterer meg grønt at hverken HBO og Amazon prime ikke har apper originalt.

 

Forsøkte å sideloade, men var ustabilt som f...

 

Skal ikke si hva den ble byttet ut med da det er som å banne i kirka. Men nå har jeg alle nevnte apper og mer til.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...