oOF Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 To spisser please Kommer ikke til å skje med mindre Stoke får et mål. Selv ikke da tror jeg det skjer.
sector Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 huff, skal det ende målløst dette..? Ikke bra! Arsenal ligger an til nedrykk, ligger på sisteplass, Chelsea tapte to poeng igår, og United virket ikke helt i form enda de heller Og så scorer Coutinho, han eg ville bytte ut. Jaja, hvem har sagt at jeg har greie på fotball...
AllFather Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Der forsvant innholdet av ballene mine . SPLOOSH
Mr. President™ Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 (endret) Sent, men fint mål. Keeper kunne kanskje ha gjort det litt bedre der. Endret 9. august 2015 av Mr. President™
knipsolini Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Benteke må gjøre mer nytte for seg, jage ball, ikke stå bom stille. 1
Tunky Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Benteke må gjøre mer nytte for seg, jage ball, ikke stå bom stille. Han har jo løpt masse. Sikkert sliten nå..
knipsolini Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Benteke må gjøre mer nytte for seg, jage ball, ikke stå bom stille. Han har jo løpt masse. Sikkert sliten nå.. Sikkert krefter til å forstyrre forsvaret litt når det er få viktige minutter igjen.
wampster Skrevet 9. august 2015 Skrevet 9. august 2015 Utrolig skuffa over spillet, men fy faen så herlig med 3 poeng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå