Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

:huh:

 

Vurderer faktisk å bare la dette her vente litt, og heller kjøpe Horizon Zero Dawn i mellomtiden og  spille det ferdig :) Håper da at i hvert fall det som er av grusomme bugs er luket ut. At de gjør om animasjonene er vel litt mer optimistisk tenker jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

"Tekst"

Angående spoilern din er det forøvrig kun 630 år casiden dem forlot melkeveien.
Det er 220 000 lysår mellom Andromeda og Melkeveien, all informasjon man kan få ved å observere lys vil derfor være skikkelig utdatert.

 

Det påstås også i codexet at de har observert Andromeda ved hjelp av Geth-teknologi som angivelig skal være istand til å observere Andromeda i "nesten nåtid", det åpenbare problemet med dette er at det er ingen måte å være sikker på at observasjonene faktisk er sanne ettersom man ikke kan påvirke eller kontrollere observasjonene på noen måte ettersom det faktisk er 220 000 lysår unna.

 

En ting som hadde forbedret multiplayer betraktelig hadde vært visning av ping mellom alle spillere og host, samt en serverbrowser, og netcode som faktisk er noe i nærheten av brukbar.

Det er jo nettopp det du sier som er noe av det latterlige her. Dette magiske teleskopet gir nada mening. Så selvom planeter ikke endrer seg til ubeboelig på 600 år er det enda rart at dem ikke hadde noe backup plan.
Lenke til kommentar

Denne her er så bra. :p Tydelig at de har fått ungdomsskoleelever til å skrive manus igjen, som de gjorde i DA:I. Denne gangen har de også fått ungdomsskoleelever som stemmeskuespillere. Dette er noe av det verste jeg noensinne har lest, sett og hørt i et dataspill. Det er på nivå med Spellforce. Gleder meg til Gamers 9/10-anmeldelse!

Tror det eller ei, karen som skrev Baldurs Gate 1 og 2 jobbet på det spillet her. Skal innrømme at den samtalen var grusom, pluss ett par andre som føltes helt utav plass. Utenom det syntes jeg stort sett at manus har vært ok, ingenting revolusjonerende, men god Bioware cheese. Gamer gir ikke dette 9/10, ingen gjør nok det. 

Lenke til kommentar

Går slikt an å patche?

Syns selv det et latterlig dårlig dessverre, og spesielt når det er så mange cutscenes

Ikke enkelt og patche animasjoner, men de kan endre øyne, skygge og lys sånn at animasjonene ikke distraherer like mye. Det er absolutt ett par øyeblikk som er uvirkelige, men var ikke ofte jeg ble tatt utav opplevelsen selv.

Lenke til kommentar

Har ikke noe hastverk med å kjøpe dette nei :)

 

Mass Effect Andromeda Dev Confirms Early Players Are Playing With Day One Patch; Rules Out Fixes

 

http://thisgengaming.com/2017/03/17/mass-effect-andromeda-dev-confirms-early-players-are-playing-with-day-one-patch-rules-out-fixes/

Sikkert lurt og vente å se hva de fikser de første månedene. Da får du jo også med deg flere inntrykk fra andre som har spilt det, og ser hva det ender opp som når folk har kommet seg igjennom spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg begynte å spille på Nes, og vi husker alle hvor utrolig detaljert ansiktet til Mario var ikke sant? Så skal nok overleve noen rare animasjonsbugs til uka sammen med en god del andre om de ikke er game braking vel og merke.  

Lenke til kommentar

:huh:

 

Vurderer faktisk å bare la dette her vente litt, og heller kjøpe Horizon Zero Dawn i mellomtiden og  spille det ferdig :) Håper da at i hvert fall det som er av grusomme bugs er luket ut. At de gjør om animasjonene er vel litt mer optimistisk tenker jeg :p

 Litt morsomt ettersom Horizon har kanskje de mest sjelløse figurene i et spill siste 10 årene, men for all del verdt å spille. Bare ikke forvent alt verden av voice og animasjoner der heller ;)

Lenke til kommentar

Ser ut som det ikke gjør noe at det kan ta et halvt år ++ før jeg kan starte på Andromeda. Da er forhåpentligvis både det ene og det andre blitt bedre. 

 

EDIT: Og til dere med 4K HDR TV. Sjekk denne....er vel først 4K HDR klippet jeg har sett på YouTube. Ser ihvertfall helt sykt bra ut på mitt TV. Men for et beist det kreves å kjøre spillet slik...

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

Denne her er så bra. :p Tydelig at de har fått ungdomsskoleelever til å skrive manus igjen, som de gjorde i DA:I. Denne gangen har de også fått ungdomsskoleelever som stemmeskuespillere. Dette er noe av det verste jeg noensinne har lest, sett og hørt i et dataspill. Det er på nivå med Spellforce. Gleder meg til Gamers 9/10-anmeldelse!

Tror det eller ei, karen som skrev Baldurs Gate 1 og 2 jobbet på det spillet her. Skal innrømme at den samtalen var grusom, pluss ett par andre som føltes helt utav plass. Utenom det syntes jeg stort sett at manus har vært ok, ingenting revolusjonerende, men god Bioware cheese. Gamer gir ikke dette 9/10, ingen gjør nok det.
Han som jobber på dette som hadde med de forrige spillene å gjøre er samme person som droppa dark energy plottet til fordel for reaper ungen. Studioet som lager Andromeda har aldri lagd spill før annet enn DLCs. Teamet som gjorde ME trilogien jobber med en ny IP.
Lenke til kommentar

Han som jobber på dette som hadde med de forrige spillene å gjøre er samme person som droppa dark energy plottet til fordel for reaper ungen. Studioet som lager Andromeda har aldri lagd spill før annet enn DLCs. Teamet som gjorde ME trilogien jobber med en ny IP.

Vet at Bioware Montreal er ett nytt Bioware studio, eller relativt nytt. De lagde Mass Effect 3 multiplayer og ett par DLC tror jeg. Det er ganske utrolig at de fikk ett så stort og ambisiøst prosjekt som det her. Bioware Edmonton jobber med ny Ip og Dragon Age ja.

Lenke til kommentar

Jeg storkoste meg også med spillet, til tross for at jeg er enig i at animasjonene er grusomme. Synes dog de er like ille/verre i Horizon, så ikke noe poeng i å velge det fremfor ME:A. Har selv et beist som kjører 4K 60FPS på high/ultra helt fint, og spillet ser uffatelig pent ut i HDR som noen linka her over. Tok meg god tid og brukte nærmere 8 timer på å nå slutten på forhåndsspillingen, og gleder meg uffatelig mye til torsdag. Er spent på hva som skjer videre i historien! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...