Gå til innhold

Supersmart.no konkurs - åpning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Liste produktene sine på Prisjakt er gratis. Er kun om man vil ha 'ekstra' profilering at man må betale.

 

Men de betaler vel for klikk, dvs om noen klikker på et produkt/en pris som fører dem til supersmart så må de betale for det. Tipper det blir en del.

 

Jeg har ofte klikket på supersmart fordi de er billigst.

 

Men så har også handel uteblitt fordi supersmart tar betalt for frakt og pakkegebyr.... Slike gebyrer irriterer meg da jeg synes de burde vært bakt inn i prisen på produktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, men det er misvisende. Man forventer en prisen som står på sida + frakt (som alle andre gjør det) så kommer man til kassen hvor det blir lagt på et saftig gebyr. Dette er jo luretaktikk for å få folk til å velge deres butikk selv om de egentlig ikke er billigst. Så håper dem på at når man er kommet så langt som til kassen så gidder man ikke å kansellere ordren.

 

Dersom prisjakt hadde klart å regnet inn disse prisene i totalprisen så hadde ikke supersmart alltid vært så høyt på listen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettsiden til supersmart.no ser ut til å være oppe og gå som normalt...?

 

Ellers har jeg vært veldig fornøyd med supersmart.no. Lavt gebyr og ærlige frakpriser. Kjøper man mer enn to ting om gangen så har det lønnet seg. Og meget god service, både over mail og pr telefon.

Endret av Plug
Lenke til kommentar

 

 

Hvis du har prøv det en gang så vet du vel utmerket godt hva tillegg blir før totalpris?

Har skjedd et par ganger at jeg har glemt ut at supersmart tar gebyr. Må innrømme det. Men jeg er ikke særlig smart så det er bare å forvente.

Jeg har også kjøpt noe på supersmart. Meget fornøyd og har ikkje sett noen ekstra gebyr. Prisen på p3700 i fjor sommer var desidert billigst. Synn at slike går dukken. God service og veldig billig er en vinner for meg. Dog de var tydeligvis FOR billige :/

Lenke til kommentar

 

Jeg har 5års garanti på et skjermkort kjøpt i år hos supersmart igjennom zotac da... ?

 

Hvis Zotac gir 5 års garanti ja, så burde det la seg ordne, enten via zotac eller via importør. Om du snakker om reklamasjonsrett etter norsk lov, så er det noe annet, da denne er knyttet mot selger. Om selger går konkurs kan du håpe på at importør kan hjelpe deg,men det er ikke sikkert du kommer noen vei. Zotac vil trolig ikke hjelpe deg etter garantien går ut.

 

Man kan rette en reklamasjon mot selger eller tidligere salgsledd. Det vil være enkelt å reklamere mot en evt norsk distributør, men jeg aner ikke hvordan det fungerer hvis zotac ikke har norsk avdeling eller sender gjennom en norsk distributør. Man kan også rette reklamasjonen mot banken som har betalingskortet du brukte på handelen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Argh. Brukte angreretten og returnerte et produkt, men nå har altså Supersmart gått konkurs før jeg fikk tilbakebetalt pengene. Noen som vet om det er noen vits i å henvende seg til Digital Impuls? Kanskje jeg i det minste kan få produktet (i stedet for tilbakebetaling av pengene) jeg den gang betalte for (men returnerte). Det må jo ligge et sted på en eller annen hylle, regner med at det er DI som har overtatt varelageret til Supersmart.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Argh. Brukte angreretten og returnerte et produkt, men nå har altså Supersmart gått konkurs før jeg fikk tilbakebetalt pengene. Noen som vet om det er noen vits i å henvende seg til Digital Impuls? Kanskje jeg i det minste kan få produktet (i stedet for tilbakebetaling av pengene) jeg den gang betalte for (men returnerte). Det må jo ligge et sted på en eller annen hylle, regner med at det er DI som har overtatt varelageret til Supersmart.

Er vel bare å ringe å høre. :) DI biter ikke, og det er jo et ærlig spørsmål.

 

Fikk du gjort noe med dette forresten? Er nysgjerrig på hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

 

Kontakt produsent.

ASROCK  i norge? Hvor?  http://www.asrock.com.tw/support/index.asp?cat=RMA  -- her igjen er det ingenting om kunden fra Norge

 

Du må kontakte de i utlandet og sende produktet til nærmeste (often utenlandske) depo for mottak. Jeg har sendt over 20 elektroprodukter til Nederland etter netshop gikk konk. Var i kontakt med forbrukerrådet og dette er vist det eneste du har krav på etter bedrift erklært konkurs (ja du har mistet reklamasjonsrett).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...