Gå til innhold

Supersmart.no konkurs - åpning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oisann. Se det ja. Er ikke supersmart eiet av Digitalimpuls?

 

Det må også sies at bare fordi det er åpnet konkurs betyr ikke det at selskapet faktisk kommer til å gå konkurs.

 

Drevet av de samme folka som Digital Impuls, og de har ofte hatt delt lagerstatus, dvs "på lager" betydde på lager hos Digital Impuls i oslo.

 

Har også hatt dårlige erfaringer med de tidligere, så er ingen overraskeles at de forsvinner.

Lenke til kommentar

Oisann. Se det ja. Er ikke supersmart eiet av Digitalimpuls?

 

Det må også sies at bare fordi det er åpnet konkurs betyr ikke det at selskapet faktisk kommer til å gå konkurs.

 

Fikk bekreftet at de ER konkurs. Samme eier som eier Digitalimpuls.no ja.

 

DI er heldigvis ikkje påvirka av dette :)

 

Største utgiften med supersmart var vel fra prisjakt.no og prisguiden.no. Dette koster flesk i trynet når man ligger høyt på lista, altså er  billigst på det meste.

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du med det?

 

Må butikkene betale royalties for sin plassering på listene?

 

Synd at de er konkurs da de ofte hadde gode priser. Jeg handlet der litt og fikk god service.

 

De betaler per klikk, og sikkert noe ekstra også. Sist jeg snakket med eieren, så sa han at dette kostet EVIG mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva mener du med det?

 

Må butikkene betale royalties for sin plassering på listene?

 

Synd at de er konkurs da de ofte hadde gode priser. Jeg handlet der litt og fikk god service.

 

De betaler per klikk, og sikkert noe ekstra også. Sist jeg snakket med eieren, så sa han at dette kostet EVIG mye.

 

Shiiit. Det suger jo. Betyr jo at det er endra større barrierer ved å være billigst.

Lenke til kommentar

Hva mener dere med samme eier som Digital Impuls? Det ér eid av Digital Impuls. 

så da har altså Digital Impuls og Supersmart samme eier :)

 

Vi snakker her om morselskap og datterselskap. Eieren av morselskapet eier alt... Dere bare sier det på to forskjellige måter, men begge deler betyr det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Glad jeg ikke kjøpte for mye igjennom supersmart nå. Skal sies at behandlings/leverings-tider var så lang at de fleste ordre ble kansellert fra min side.

Da kjøpte du noe som ikkje var på lager.

 

Kjøpte ting som var på leverandørlager, ble lovet levering(på hentelager) dagen etter på telefon. Ringer opp dagen etter, neida, da var varen utsolgt på leverandørlager. Skjedde flere ganger.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Jeg har 5års garanti på et skjermkort kjøpt i år hos supersmart igjennom zotac da... ?

 

Hvis Zotac gir 5 års garanti ja, så burde det la seg ordne, enten via zotac eller via importør. Om du snakker om reklamasjonsrett etter norsk lov, så er det noe annet, da denne er knyttet mot selger. Om selger går konkurs kan du håpe på at importør kan hjelpe deg,men det er ikke sikkert du kommer noen vei. Zotac vil trolig ikke hjelpe deg etter garantien går ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...