Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Bart brennevin er veldig godt. Syns man ødelegger opplevelsen ved å blande det.

Når det er sagt, er det absolutt ikke tilrådelig. Bart brennevin er farlig å drikke, hvertfall hvis man gjør det ofte.
96 % er nok for drøyt uansett. Holder med vanlig (rundt 40 %)

 

Har så og si slutte helt med brennevin selv.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen? Hva med å kjøpe noe som er godt? Er det for dyrt?

 

Om alt jeg hadde råd til var hjembrent, så hadde jeg bare forblitt edru.

Den gang var det pengene, ja. Når man er 17-18 tror man ofte at det er om å gjøre å få mest mulig fyll for minst mulig penger. Spol frem noen år så blir man mye mer kresen.
Lenke til kommentar

Er vel noe med den delen av å bli shitface til en billig penge. Jeg velger heller en flaske med Jägermeister som jeg kan betale med god samvittighet enn en flaske med Konjak som ikke engang smaker godt før man har fylt 60+. Men som sagt ovenfor det kommer vel med alderen, og jeg vil si sammenheng har en god del med utvalget å gjøre :)

 

 

2 timer til nå så er det fredagspils!!

Lenke til kommentar

Hva er vitsen? Hva med å kjøpe noe som er godt? Er det for dyrt?

 

Om alt jeg hadde råd til var hjembrent, så hadde jeg bare forblitt edru.

 

Som 13-14-åring har man ofte ikke råd til noe som er godt, og man er mest interessert i å bli kanakkas møkkings uansett. Skjønt, av og til kjøpte vi essenser på Rema og blanda ut med heimerten. Gikk sammen fem kids og kjøpte en femdunk, 75 kr hver. Det klarte vi stort sett å oppdrive. Om enn ved frenetisk flaskepanting etter å ha vandra gatelangs i noen timer. :p

 

Lenke til kommentar

Jeg skjønte aldri det jaget med å bli mest mulig full og dra på byen og slikt. Alkohol smakte dritt (noe rødvin var helt ok da, og et glass god sangria på ferieturer var en fin introduksjon til den), på byen var det bråkete og umulig å høre noe og jeg var ikke akkurat en casanova uansett hvilken promille jeg eller damene hadde. Skjønt, det er jo mulig at man kanskje ikke får helt den fellesfølelsen de som starta på barneskolen hadde, med klassefester og lignende, når man ikke egentlig prøvde før i slutten av ungdomsskolen selv.

Lenke til kommentar

Har heldigvis alltid bodd i gangavstand fra hjemme til byen (typ maks 1 time å gå, helt ned til 15 minutter nå frem til jeg flyttet sist). Men etter jeg fikk lappen kunne jeg heldigvis være sjåfør. Populært blant venner og jeg fikk mer enn nok sosialkontakt på vors, jeg kunne la være å drikke uten at noen begynte å lure på hvorfor (utrolig hvor nærtagende noen er om man ikke drikker på fest) og ingen forventet at jeg ble med særlig mye ute på byen etterpå. Folk skulle alltid insistere på å gi meg bensinpenger også (at andre sine penger sitter løst må jo være den eneste fordelen med alkohol). Egentlig foretrakk jeg å heller bli invitert på middag eller noe annet sosialt uten alkohol i stedet for. Og etter hvert fikk jeg en gjeng med venner som hadde rolige vors hjemme som var greie å delta på og som også ville gjøre andre ting enn å drikke hver helg. (Og så flyttet jeg til Bergen og måtte starte på ny :p)

Lenke til kommentar

Over til noe annet.

SpaceX skal skyte opp ny rakett i dag. Etterpå skal de lande første steget tilbake der de tok av fra.

De tar av fra Launchpad 39A. Det er den historiske pad-en Apollo tok av fra.

For de som er interresert i å se på stream så har du hosted stream her:

og technical stream her:

 

Launch time er 16.01.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...